Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Inspector de specialitate gradul IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Institutul de Cercetari Juridice "Acad.Andrei Radulescu" al Academiei Romane Expira in 2024-12-04
Locatie
Bucuresti

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii nationale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Institutul de Cercetari Juridice (ICJ), cu sediul in Calea 13 Septembrie nr. 13, sector 5, Bucuresti, scoate la concurs 1 (unu) post vacant contractual de executie, Inspector de specialitate gradul IA (studii superioare, norma intreaga, CIM pe perioada nedeterminata) in cadrul Compartimentului financiar-contabilitate-salarizare-resurse umane, conform prevederilor Legii nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, Hotararii nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice si Ordonantei de Urgenta nr.115/2023, articolul VII, alin (3).


Concursul va avea loc la sediul ICJ din Calea 13 Septembrie, nr. 13, sector 5,Bucuresti : Casa Academiei, Aripa Est, etaj 4, conform CALENDARULUI DE CONCURS.


Acte necesare pentru intocmirea dosarului de concurs:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din Hotararea nr. 1336/2022;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) curriculum vitae, model comun european.


Documentele solicitate se indosariaza, in ordinea mentionata, intr-un dosar din plastic.

Nota: Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e) se prezinta insotite de documentele originale, in vederea certificarii "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.


Dosarele de concurs se depun la sediul Institutului de Cercetari Juridice, la secretariat, numai pana la data de 04.12.2024 (inclusiv), in intervalul orar 09:00-13:00. Codul de candidat se va transmite de catre secretarul comisiei de concurs, fiecarui candidat in parte.

Rezultatul selectiei dosarelor se afiseaza pe site-ul institutiei in data de 05.12.2024.


Pentru detalii privind dosarul de concurs, se consulta HOTARAREA Nr. 1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.


Conditiile generale necesare ocuparii unui post de natura contractuala, conform prevederilor Legii nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare :

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii.


Cerintele specifice postului :

- studii superioare, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;

- cunostinte si competente necesare pentru desfasurarea activitatii de resurse umane;

- vechime in munca de minim 7 ani;

- vechime in specialitatea studiilor necesara exercitarii functiei (contabilitate in sectorul bugetar) de minim 3 ani;

- cunostinte operare PC - nivel avansat;

- aptitudini/deprinderi: capacitate de planificare si organizare a muncii proprii, de gestionare a timpului si a resurselor alocate; operare Microsoft Office - nivel avansat; utilizare internet; capacitatea de a rezolva eficient problemele, de implementare a solutiilor; aptitudini de comunicare verbala si in scris; asumare a responsabilitatilor; flexibilitate; adaptabilitate la schimbari si la situatii de criza; aptitudinea de a lucra cu oamenii si cu documentele; capacitatea de a actiona rapid; spirit de initiativa; atentie la detalii; lucru in echipa; capacitate de autoperfectionare; echilibru emotional, constanta in atitudini si manifestari; corectitudine, receptivitate, orientare catre nou, rezistenta la efort si stres.


Bibliografie si tematica

1.Legea nr.752/2001 privind organizarea si functionarea Academiei Romane/Integral

2.Regulamentul de Organizare si Functionare al ICJ, http://www.icj.ro/ICJ-ROF-editia-1-revizia-1-aprilie-2023.pdf /Integral

3.Legea finantelor publice nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare: Categorii de ordonatori de credite si rolul acestora; Responsabilitatile ordonatorilor de credite; Continutul legilor bugetare anuale si anexele acestora; Structura bugetelor institutiilor publice; Calendarul bugetar; Aprobarea proiectelor de investitii publice; Principii in executia bugetara; Repartizarea pe trimestre a veniturilor si cheltuielilor.

4.Legea responsabilitatii fiscal-bugetare nr.69/2010, republicata: Regulile politicii fiscal-bugetare.

5.O.M.F.P. nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea, cu modificarile si completarile ulterioare: Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice.

6.O.M.F.P. nr.501/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj, bugetul : Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate; bugetul Trezoreriei Statului; bugetul Fondului pentru mediu si bugetele locale, cu modificarile si completarile ulterioare; Deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul de stat.

7.O.M.F.P. nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug: Procedura privind modulul ,,Completarea si depunerea bugetului individual al institutiilor publice"; Procedura privind modulul ,,Inregistrarea angajamentelor legale si angajamentelor bugetare in sistemul de control al angajamentelor".

8.OMFP nr.1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia./ Integral

9.OMFP nr.2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin OMFP nr.1917/2005/ Integral ; OMFP nr. 2861/2009, pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii; Integral

10.Legea 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice/Integral

11.HOTARAREA Nr. 1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice/Integral

12.Legea nr.183 privind Statutul personalului de cercetare, dezvoltare si inovare, publicata la data de 12 iunie 2024, in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.546, intrata in vigoare de la data de 12 iulie 2024/Integral

13.ORDONANTA DE URGENTA nr. 115 din 14 decembrie 2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene : Capitolul I Prevederi referitoare la cheltuielile publice .


Observatii: Candidatii sunt incurajati sa utilizeze orice alte surse de documentare pentru tematica indicata.


Concursul va consta intr-o proba scrisa si interviu.

* Proba scrisa se va desfasura in data de 11.12.2024, ora 10:00, la sediul ICJ.

Rezultatul probei scrise se va afisa pe site-ul ICJ in data de 11.12.2024, ora 14:00, candidatii promovati fiind cei care au obtinut minimum de 50 de puncte (nota 5). Numai candidatii promovati la proba scrisa se pot prezenta la interviu.

* Interviul se va desfasura in data de 12.12.2024, ora 10:00, la sediul ICJ.

Rezultatul interviului se va afisa la sediul si pe site-ul ICJ in data de 12.12.2024, ora 12:00, candidatii promovati fiind cei care au obtinut minimum 50 de puncte (nota 5).

Rezultatul final al concursului se va afisa pe site-ul ICJ in data de 17.12.2024.

Candidatii pot depune contestatii cu privire la selectia dosarelor/proba scrisa/interviu in termen de o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor respective. Contestatiile se vor depune exclusiv la secretariatul ICJ.

Rezultatele contestatiilor depuse se vor afisa in termen de o zi lucratoare pe site-ul ICJ.


Se considera "admis" la concursul pentru ocuparea postului Inspector de specialitate gradul I A, candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat, cu conditia ca acesta sa fi obtinut punctajul minim necesar, 50 de puncte din maximum 100. Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si interviu.

Castigatorul concursului se incadreaza cu respectarea prevederilor Legii nr.53/2003 - Codul Muncii, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare - contract de munca pe perioada nedeterminata, cu perioada de proba de 90 de zile, in cadrul Compartimentului financiar-contabilitate-salarizare-resurse umane.

NOTA: Accesul in institutie si in sala de concurs se va face in baza cartii de identitate in original, in termen de valabilitate, iar candidatii sunt rugati sa se prezinte cu 10 minute inainte de inceperea probelor.

Relatii suplimentare se pot obtine zilnic intre orele 10 - 14 la telefon: 021.318.81.30, int. 2400

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Inspector de specialitate gradul IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.