Inspector de specialitate I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Inspector de specialitate I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria Comunei Dobrosloveni, judetul Olt Expira in 2025-01-14
Locatie
Olt
Nivel
Functii de executie
Tip
Nespecificat
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
Primaria comunei Dobrosloveni cu sediul in strada A. I. Cuza nr. 1, Comuna Dobrosloveni, judetul Olt, organizeaza concurs conform Hotararii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru ocuparea a doua functii contractuale de executie vacante, de inspector de specialitate, treapta profesionala I - Compartiment implementare proiecte, pe perioada nedeterminata, 8 ore/zi, 40 ore/saptamana, concurs organizat in data de 21.01.2025, proba scrisa ora 1000.
Conditiile generale de participare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta,
- cunostinte teoretice in domeniul tehnologiei informatiei: Operare, MS Office, nivel avansat, dovedita in cadrul probei interviu,
- vechime in munca: minim 4 ani.
Calendar concurs:
Depunere dosare: in perioada 18.12.2024 - 14.01.2025 pana la ora 1630 la sediul Primariei comunei Dobrosloveni, strada A. I. Cuza nr. 1, Comuna Dobrosloveni, judetul Olt, la Compartimentul resurse umane, urbanism comunicare, gestionarea relatiilor cu publicul, registratura
Selectie dosare: in termen de doua zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor
Depunere contestatii: in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si/sau probei interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept
Proba scrisa: 21.01.2025, proba scrisa ora 1000
Proba de interviu: in termen de 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise. Data si ora sustinerii interviului se va afisa odata cu rezultatele probei scrise .
Comunicarea rezultatelor pentru fiecare proba a concursului se realizeaza prin afisare la sediu si pe pagina de internet a autoritatii sau institutiei publice: https://www.dobrosloveni.ro, in termen de o zi lucratoare de la data finalizarii probei si contine atat punctajul obtinut, cat si mentiunea ,,admis" sau ,,respins".
Dosarele de concurs pentru inscriere trebuie sa contina:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
(2) Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022.
(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
(4) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
(5) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
(6) Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
(7) In functie de decizia conducatorului autoritatii sau institutiei publice, dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau, dupa caz, la compartimentul care asigura organizarea si desfasurarea concursului sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice inauntrul termenului prevazut la art. 34.
(8) In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b)-e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(9) Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
(10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) si (9), dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Bibliografie/tematica:
1. Ordonanta de Urgenta nr. 155/2020 privind unele masuri pentru elaborarea Planului national de redresare si reziliensa necesar Romaniei pentru accesarea de fonduri externe rambursabile si nerambursabile in cadrul Mecanismului de redresare si rezilienta, cu modificarile si completrarile ulterioare. Cu tematica integral
2. Ordonanta de Urgenta nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului institutional si financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate Romaniei prin Mecanismul de redresare si rezilienta, precum si pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 155/2020 privind unele masuri pentru elaborarea Planului national de redresare si rezilienta necesar Romaniei pentru accesarea de fonduri externe rambursabile si nerambursabile in cadrul Mecanismului de Redresare si Rezilienta, cu modificarile si completrarile ulterioare. Cu tematica integral
3. Ordonanta de Urgenta nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii ,,Anghel Saligny, cu modificarile si completarile ulterioare. Cu tematica integral
4. Ordinul nr. 1333/2021 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea in aplicare a prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului national de investitii ,,Anghel Saligny", pentru categoriile de investitii prevazute la art. 4 alin. (1) lit. a) - d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 95/2021, cu modificarile si completarile ulterioare. Cu tematica integral
5. Hotararea de Guvern nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul - cadru al documentatiilor tehnico - economice aferente obiectivelor / proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Cu tematica integral
6. Ordinului nr. 1431/01.11.2023 pentru aprobarea Ghidului solicitantului - Conditii specifice de accesare a finantarii din Fondul pentru modernizare - Sprijinirea investitiilor in noi capacitati de producere a energiei electrice produse din surse regenerabile pentru autoconsum pentru entitati publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Cu tematica integral
7. Ghidul solicitantului pentru Apelul de proiecte PNRR/2023/C13/MMSS/I4. Centre de zi de asistenta si recuperare pentru persoane varstnice - Componenta 13 Reforme sociale investitia I4 Crearea unei retele de centre de zi de asistenta si recuperare pentru persoane varstnice.
(https://www.mmuncii.ro/j33/images/Documente/MMSS/PNRR/GHID_I4_revizuiri_dupa_consultare_11052023.pdf). Cu tematica integral
Persoana de contact: Inspector, grad profesional superior, Dadulescu Daniela Maria, tel: 0768485155.
PRIMAR,
Gheorghe TUDORASCU
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.