Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

inspector de specialitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SI DEZVOLTARE URBANA SECTOR 6 BUCURESTI Expira in 2024-10-17
Locatie
Bucuresti

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Serviciul Resurse Umane

1 post inspector de specialitate, grad profesional I, contract individual de munca pe perioada nedeterminata, durata normala a timpului de munca de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/saptamana.


DESFASURAREA CONCURSULUI:

Calendarul de desfasurare a concursului:

Concursul consta in trei etape succesive:

- selectia dosarelor de inscriere;

- proba scrisa;

- interviu.

Termen de depunere al dosarelor de concurs: 17.10.2024, ora 1400

Selectia dosarelor: 22.10.2024

Afisarea rezultatelor: 23.10.2024, ora 1400

Depunere contestatii: 24.10.2024, ora 1400

Solutionare contestatii: 25.10.2024, ora 1400

Proba scrisa: 28.10.2024, ora 1000


Afisarea rezultatelor: 29.10.2024 ora 1400

Depunere contestatii: 30.10.2024 ora 1400

Solutionare contestatii: 31.10.2024, ora 1400


Interviu: 01.11.2024, ora 1000


Afisarea rezultatelor: 04.11.2024, ora 1400

Depunere contestatii: 05.11.2024 ora 1400

Solutionare contestatii: 06.11.2024, ora 1400

Rezultate finale: 07.11.2024 ora 1400


Probele se desfasoara, astfel:

- pentru proba scrisa si proba interviu candidatii se vor prezenta la sediul institutiei.


Prin proba scrisa se testeaza cunostintele teoretice necesare ocuparii postului pentru care se organizeaza concursul.

In cadrul interviului se testeaza abilitatile, aptitudinile si motivatia candidatilor.

Pentru fiecare proba a concursului se stabileste un punctaj de maximum 100 de puncte.

Sunt declarati admisi la proba scrisa/interviu candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte, in cazul concursurilor organizate pentru ocuparea functiilor contractuale de executie.


Canditatii nemultumiti de rezultatele la selectia dosarelor, proba scrisa si interviu, pot depune contestatie, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor, la sediul institutiei, Serviciul Resurse Umane, respectiv secretarul comisiei de concurs/solutionare a contestatiilor.


LOCUL DE DESFASURARE: sediul Administratiei Domeniului Public si Dezvoltare Urbana Sector 6, situat in Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr. 9, Sector 6, Bucuresti.

DOSARELE DE INSCRIERE LA CONCURS: se depun prin registratura Administratiei Domeniului Public si Dezvoltare Urbana Sector 6, la Serviciul Resurse Umane, respectiv la secretarul comisiei de concurs, cu sediul in Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr. 9, Sector 6, Bucuresti in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pe pagina de internet a institutiei https://adps6.ro, la sectiunea ,,Cariera", si pe portalul posturi.gov.ro.


DOSARUL DE INSCRIERE: pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs (se pune la dispozitie candidatilor din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia, in cadrul sectiunii dedicate publicitatii concursului, precum si la registratura institutiei);

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) curriculum vitae, model comun european.


Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.

Copiile actelor prevazute la lit. b)-e) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.


Conditiile generale de participare: candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 15 din H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditii specifice: studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiinte economice, vechime in munca min. 3 ani, vechime in specialitate min. 1 an, cunostinte avansate operare Microsoft Office, abilitati si cunostinte implementare si derulare programe informatice pentru prelucrare, gestionare si administrare baza de date, cunostinte/experienta in folosirea sistemului informatic pentru salarizare, cunostinte solide in legislatia muncii, capacitatea de a lucra cu informatii confidentiale, capacitate de organizare si planificare, indemanare, atentie la detalii, capacitate de comunicare, capacitatea de a percepe, analiza, interpreta si utiliza conceptele intalnite in legislatia specifica, de a folosi limbajul corespunzator exigentelor care trebuie sa caracterizeze documentele elaborate, capacitate de concentrare, atentie la datele furnizate si inscrise in documentele elaborate/intocmite, rezistenta la stres in situatii limita, disponibilitate pentru lucru in program prelungit, in conditiile legii, deplasari in teren.


Cerinte specifice: candidatii trebuie sa indeplineasca cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,

Atributiile stabilite conform fisei de post se regasesc pe site - ul Administratiei Domeniului Public si Dezvoltare Urbana Sector 6 https://adps6.ro, la sectiunea ,,Cariera" - Documente.


BIBLIOGRAFIA SI TEMATICA

Bibliografia:


Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii (**republicata**);

Legea Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice;

H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;

Legea nr. 176/2010 - privind integrarea in exercitarea functiilor si demnitatilor publice, pentru modificarea si completarea Legii nr. 144/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Integritate, precum si pentru modificarea si completarea altor acte normative;

O.U.G. nr. 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copilului;

Legea nr. 210/1999 privind concediul paternal;

O.U.G. nr. 96/2003 privind protectia maternitatii la locurile de munca;

H.G. nr. 905/2017 privind registrul de evidenta a salariatilor;

Legea nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii;

Legea nr. 93/2019 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2018 privind prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative;

H.G. nr. 250/1992 (**republicata**) privind concediul de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare;

REGULAMENT (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) (Text cu relevanta pentru SEE);

Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public;

Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca;

Legea nr. 307/2006 apararea impotriva incendiilor;

O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor;

Ordin nr. 1.832/856/2011 privind aprobarea Clasificarii ocupatiilor din Romania - nivel de ocupatie (sase caractere);

Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca;

Legea nr. 226/2009 organizarii si functionarii statisticii oficiale in Romania.


Tematica:


O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ - reglementari aplicabile personalului contractual din administratia publica;

Legea nr. 53/2003 (republicata) - Codul Muncii - reglementari in domeniul raporturilor de munca;

Legea Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice - reglementari privind salarizarea personalului platit din fonduri publice;

H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice - reglementari privind Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;

Legea nr. 176/2010 - privind integrarea in exercitarea functiilor si demnitatilor publice, pentru modificarea si completarea Legii nr. 144/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Integritate, precum si pentru modificarea si completarea altor acte normative - reglementari privind integrarea in exercitarea functiilor si demnitatilor publice;

O.U.G. nr. 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copilului - reglementari privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copilului

Legea nr. 210/1999 privind concediul paternal - reglementari privind concediul paternal;

O.U.G. nr. 96/2003 privind protectia maternitatii la locurile de munca - reglementari privind protectia maternitatii la locul de munca;

H.G. nr. 905/2017 privind registrul de evidenta a salariatilor - reglementari privind registrul de evidenta a salariatilor;

Legea nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii - reglementari privind sistemul public de pensii;

Legea nr. 93/2019 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2018 privind prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative - reglementari privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 96/2018;

H.G. nr. 250/1992 (**republicata**) privind concediul de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare - reglementari privind concediul de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica;

REGULAMENT (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) (Text cu relevanta pentru SEE) - reglementari privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal;

Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public - reglementari in domeniul liberului acces la informatii de interes public;

Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca - reglementari privind securitatea si sanatatea in munca a lucratorilor;

Legea nr. 307/2006 apararea impotriva incendiilor - reglementari privind apararea impotriva incendiilor;

O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor - privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor - reglementari privind solutionarea petitiilor;

Ordin nr. 1.832/856/2011 privind aprobarea Clasificarii ocupatiilor din Romania - nivel de ocupatie (sase caractere) - reglementari privind aprobarea Clasificarii ocupatiilor din Romania - nivel de ocupatie;

Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca - reglementari privind sistemul asigurarilor pentru somaj;

Legea nr. 226/2009 organizarii si functionarii statisticii oficiale in Romania - reglementari privind organizarea si functionarea statisticii oficiale in Romania.


Candidatii vor avea in vedere actele normative din bibliografie inclusiv republicarile, modificarile si completarile ulterioare ale acestora, precum si lucrarile/publicatiile de specialitate.


Relatii suplimentare: Secretariatul comisiei de concurs 021-410.16.81, int. 115.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: inspector de specialitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.