Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

INSPECTOR DE SPECIALITATE - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Ramnicu Valcea | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Spitalul Municipal ,,Costache Nicolescu", Dragasani, judetul Valcea Expira in 2025-01-13

Locatie
Valcea

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



Spitalul Municipal ,,Costache Nicolescu", cu sediul in Dragasani, Str. Dr. Dumitru Bagdasar nr. 2, judetul Valcea, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante , in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa cum urmeaza:


DENUMIREA POSTULUI: inspector de specialitate

NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant

NIVELUL POSTULUI: functie de executie

COMPARIMENTUL: Resurse Umane Normare Organizare Salarizare

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana

PERIOADA: nedeterminata


Conditiile generale de participare la concurs:

Conform art. 15 din H.G. nr. 1336/2022, persoana care participa la concurs trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului, sunt:

* Studii : Studii superioare economice - Diploma de licenta

* Vechimea: 3 ani si 6 luni in specialitatea studiilor

Concursul consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza:

a) selectia dosarelor de inscriere;

b) proba scrisa;

c) proba practica/interviu.

Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.

Pentru fiecare proba a concursului, punctajul este de maximum 100 de puncte.

Sunt declarati admisi candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte la fiecare din cele doua probe.


Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor depune un dosar de concurs la Compartimentul RUNOS al Spitalului Municipal ,,Costache Nicolescu'' Dragasani care va contine urmatoarele documente:


a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (modelul orientativ al adeverintei este prevazut in anexa 3);

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

o) taxa participare concurs 50 lei.

Adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie sa contina, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al Ministerului Sanatatii.

La depunerea dosarului copiile de pe actele prevazute la lit. b) - d), se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale, si in cazul in care candidatul este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.


CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:


Nr. crt. Activitati Data si ora

1. Publicarea anuntului 18.12.2024

2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Municipal ,,Costache Nicolescu", cu sediul in Dragasani, Str. Dr. Dumitru Bagdasar nr. 2, judetul Valcea. 19.12.2024 - 13.01.2025, ora 16:00

3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 14.01.2025, ora 10:00

4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 15.01.2025, ora 15:00

5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 16.01.2025, ora 15:00

6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 17.01.2025, ora 15:00

7. Sustinerea probei scrise 20.01.2025, ora 10:00

8. Afisarea rezultatului probei scrise 20.01.2025, ora 15:00

9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 21.01.2025, ora 15:00

10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 22.01.2025, ora 15:00

11. Sustinerea probei practice/interviu 23.01.2025, ora 10:00

12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 23.01.2025, ora 15:00

13. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 27.01.2025, ora 15:00

14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 28.01.2025, ora 15:00

15. Afisarea rezultatului final al concursului 28.01.2025, ora 15:00

________________________________________


TEMATICA SI BIBLIOGRAFIE

la concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant de inspector de specialitate

in cadrul Compartimentului RUNOS


TEMATICA DE CONCURS:

1. Domeniul de aplicare al Codului Muncii, principii fundamentale;

2. Normarea personalului si intocmirea statului de functii;

3.Contractul individual de munca (incheierea, executarea, modificarea suspendarea, incetare);

4. Organizarea timpului de munca in unitatile sanitare, organizarea si efectuarea garzilor in

unitatile sanitare publice;

5. Angajarea personalului pe posturi vacante sau temporar vacante, promovarea in functii, grade

si trepte profesionale in unitatile sanitare;

6. Delegarea si detasarea. Notiuni, caracteristici, efecte, incetare;

7. Salarizarea personalului din unitatile sanitare;

8. Acordarea sporurilor la salariul de baza;

9. Concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;

10. Timpul de munca si timpul de odihna;

11.Securitatea si sanatatea in munca;

12. Formarea profesionala;

13. Raspunderea disciplinara;

14. Registrul general de evidenta a salariatilor;

15. Modalitatea de evaluare a performantelor profesionale ale personalului din sistemul sanitar

16. Sistemul unitar de pensii publice;

17. Determinarea impozitului pe veniturile din salarii si asimilate salariilor;

18. Contributia de asigurari sociale; Pensii.


BIBLIOGRAFIA:


1.Legea nr.53/2003 - Codul Muncii, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare;

2.Legea nr.95/2006 (r1) - privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare- Titlul VII-spitale, Titlul XII-Exercitarea profesiei de medic, Titlul XIV-Exercitarea profesiei de farmacist;

3. Legea nr.227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare (Titlul IV, Capitolul III - Venituri din salarii si asimilate salariilor);

4. OUG nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate,

cu modificarile si completarile ulterioare;

5. HG nr. 250/1992 privind concediul de odihna si alte concedii ale salarialilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

6. Lege - Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

7. Legea nr.76/2002 privind sistemul asigurlrilor pentru somaj cu modificarile si completarile ulterioare;

8. H.G. nr.153/2018 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea locurilor de munca, a categoriilor de personal, a marimii concrete a sporului, pentru conditii de munca, prevazut in Anexa nr.II la Legea - Cadru nr.153/2017, privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, precum si a conditiilor de acordare a acestuia, pentru familia ocupationala de functii bugetare -Sanatate si asistenta sociala, cu modificarile si completarile ulterioare;

9. OUG nr.111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

10. Ordinul MS nr.870/2004 pentru aprobarea Regulamentului privind timpul de munca, organizarea si efectuarea garzilor in unitatile publice din sectorul sanitar, cu modificarile si completarile ulterioare;

11. Legea nr.360/2023, privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare-Titlul IV Prestatii de asigurari sociale in sistemul public de pensii Capitolul I-Pensii;

12. Ordinul MS nr.1706/2007 privind conducerea si organizarea unitatilor si compartimentelor de primiri urgente, cu modificarile si completarile ulterioare ( Capitolul II, sectiunea 1 si 2);

13. H.G. nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice , cu modificarile si completarile ulterioare;

14. Ordin MS nr.166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea si desfasurarea concursurilor de ocupare a posturilor de medic, medic dentist, farmacist,biolog, biochimist si chimist din unitalile sanitare publice, precum si a functiilor de sef de sectie, sef de laborator si sef de compartiment, din unitalile sanitare fara paturi, respectiv a functiei de farmacist sef in unitatile sanitare publice cu paturi, cu modificarile si completarile ulterioare;

15. Ordin MS nr. 284/2007, privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare si desfasurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea functiilor specifice comitetuluidirector din spitalele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

16. Ordinul nr.1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistenta medicala spitaliceasca, precum si pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii publice nr.1.778/2006 privind aprobarea normativelor de personal, cu modificarile si completarile ulterioare;

17. Hotarirea nr.905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

18. Ordinul nr.1470/2011, pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitalile sanitare publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

19. Ordinul nr.15/2018 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;

20. Ordonanta nr. 18/2009, privind organizarea si finantarea rezidentiatului, cu modificarile si modificarile ulterioare

Relatii suplimentare privind conditiile de participare la concurs se pot obtine la Compartiment RUNOS, la numarul de telefon 0372893735 , la adresa de e-mail: [email protected] si pe sit-ul unitatii: www.smcnd.ro.








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: INSPECTOR DE SPECIALITATE - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.