Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Inspector de specialitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 4 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Arad | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Primaria Comunei Vinga, judetul Arad Expira in 2024-10-31
Locatie
Arad

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Primaria Comunei Vinga organizeaza concurs in data de 11.11.2024, ora 10.00 (proba scrisa) si 15.11.2024, ora 10.00 (proba interviu), pentru ocuparea unui post de executie vacant, in regim contractual, de inspector de specialitate, gradul profesional IA, in cadrul Compartimentului Investitii, cu respectarea prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si a prevederilor art. VII, alin. (1) din Ordonanta de Urgenta nr. 115/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, cu modificarile si completarile ulterioare. Durata raportului de munca este nedeterminata, iar durata normala a timpului de lucru este de 8 h/zi, respectiv 40 h/saptamana.

Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Actele prevazute la lit. b)-e) vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.

Dosarul de concurs se va depune la sediul Primariei Comunei Vinga, situat in localitatea Vinga, Piata Sfanta Treime, nr. 9, judetul Arad, la registratura institutiei. Persoana de contact pentru relatii suplimentare este doamna Stiglet Amalia, inspector, telefon 0745973253.

Conditii generale in vederea ocuparii postului vacant, prevazute la art. 15 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35, alin. (1), lit. h).

Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoanele care participa la concursul pentru ocuparea postului vacant, in regim contractual, de inspector de specialitate, gradul profesional IA, in cadrul Compartimentului investitii sunt:

- conditii de studii: studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

- conditii de vechime: minim 7 ani vechime in specialitate.

Bibliografia/tematica la concursul pentru ocuparea unui post de executie vacant, in regim contractual, de inspector de specialitate, gradul profesional IA, in cadrul Compartimentului Investitii, este urmatoarea:

1. Constitutia Romaniei, republicata;

Cu tematica:

Titlul II - Drepturile, libertatile si indatoririle fundamentale;

Titlul III - Autoritatile publice.

2. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare;

Cu tematica:

- Titlul I a partii a VI-a - Dispozitii generale;

- Titlul III ale partii a VI-a - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice;

Cap. I - Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;

Cap. III - Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia;

Cap. IV - Incadrarea si promovarea personalului contractual;

Cap. V - Managementul personalului contractual din administratia publica si gestiunea raporturilor juridice.

3. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Cu tematica:

Sectiunea I - Egalitatea in activitatea economica si in materie de angajare si profesie;

Sectiunea II - Accesul la serviciile publice administrative si juridice, de sanatate, la alte servicii, bunuri si facilitati;

Sectiunea III - Accesul la educatie

4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Cu tematica:

Cap. II - Egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati in domeniul muncii;

Cap. III - Egalitatea de sanse si de tratament in ceea ce priveste accesul la educatie, la sanatate, la cultura si la informare;

Cap. IV - Egalitatea de sanse intre femei si barbati in ceea ce priveste participarea la luarea deciziei.

5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

Cu tematica:

Cap. I - Autorizarea executarii lucrarilor de constructii - reglementari privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii;

Cap. II - Concesionarea terenurilor pentru constructii.

6. Ordinul Ministrului dezvoltarii regionale si locuintei nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;

Cu tematica:

Cap. I - Dispozitii generale

Sectiunea a 3-a - Cadrul institutional in domeniul autorizarii executarii lucrarilor de constructii;

Sectiunea a 4-a - Legalitatea executarii lucrarilor de constructii;

Cap. II - Documentele autorizarii

Sectiunea 1 - Documentele necesare emiterii certificatului de urbanism si autorizatiei de construire/desfiintare;

Sectiunea a 2-a - Avize si acorduri necesare in procedura de autorizare;

Sectiunea a 3-a - Continutul si elaborarea documentatiilor tehnice necesare in procedura de autorizare;

Cap. III - Procedura de autorizare

Sectiunea 1 - Certificatul de urbanism;

Sectiunea a 2-a - Autorizatia de construire/desfiintare;

Cap. IV - Alte precizari privind autorizarea

Sectiunea a 2-a - Situatii speciale urbanistice si tehnice;

7. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare;

Cu tematica:

Cap. III - Atributii ale administratiei publice

Sectiunea a 3-a - Atributiile autoritatilor administratiei publice locale;

Sectiunea a 4-a - Certificatul de urbanism;

Sectiunea a 5-a - Structura institutionala;

CAP. IV - Documentatii de amenajare a teritoriului si de urbanism

Sectiunea a 2-a - Documentatii de amenajare a teritoriului;

Sectiunea a 3-a - Documentatii de urbanism;

Sectiunea a 4-a - Initierea si finantarea activitatilor.

8. Hotararea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

Cu tematica:

Cap. III - Documentatiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investitii finantate din fonduri publice

Sectiunea 1 - Prevederi comune;

Sectiunea a 2-a - Studiul de prefezabilitate;

Sectiunea a 3-a - Studiul de fezabilitate;

Sectiunea a 4-a - Documentatia de avizare a lucrarilor de interventii;

Sectiunea a 5-a - Devizul general si devizul pe obiect;

Sectiunea a 6-a - Documentatie tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire - D.T.A.C./Documentatie tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de desfiintare - D.T.A.D. si proiectul tehnic de executie;

Sectiunea a 7-a - Continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice pentru obiectivele de investitii care sunt realizate sub forma de parteneriate public-private, de concesiuni de lucrari sau concesiuni de servicii.

Calendarul de desfasurare a concursului pentru ocuparea unui post de executie vacant, in regim contractual, de inspector de specialitate, gradul profesional IA, in cadrul Compartimentului Investitii, este urmatorul:

- 17.10.2024 - afisare anunt concurs;

- 31.10.2024, ora 15.00 - data si ora limita pentru depunerea dosarelor de concurs;

- 01.11.2024 - selectia dosarelor de concurs si afisarea rezultatelor;

- 04.11.2024 - depunerea eventualelor contestatii la rezultatul selectiei de dosare;

- 05.11.2024 - solutionarea eventualelor contestatii la selectia dosarelor de concurs si afisarea rezultatului contestatiilor;

- 11.11.2024, ora 10.00 - proba scrisa;

- 12.11.2024 - afisare rezultate proba scrisa;

- 13.11.2024 - depunerea eventualelor contestatii la rezultatul probei scrise;

- 14.11.2024 - solutionarea eventualelor contestatii la proba scrisa si afisarea rezultatului contestatiilor;

- 15.11.2024, ora 10.00 - proba interviu;

- 18.11.2024 - afisare rezultate proba interviu;

- 19.11.2024 - depunerea eventualelor contestatii la rezultatul probei interviu;

- 20.11.2024 - solutionarea eventualelor contestatii la proba interviu si afisarea rezultatului contestatiilor;

- 21.11.2024 - afisarea rezultatului final al concursului.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Inspector de specialitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.