Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Inspector de specialitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie:
Ploiesti
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Primaria comunei Berceni Expira in 2024-10-22
Locatie
Prahova

Nivel
Functii de executie

Tip
Nespecificat

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Primaria comunei Berceni, judetul Prahova, cu sediul in comuna Berceni, sat Berceni, str. Prof. Voicu Ion, nr.58 A, jud. Prahova, in conformitate cu prevederile art. VII, alin.(3) din OUG nr. 115/2023 si

HG 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, scoate la concurs, pe perioada determinata, in cadrul Compartimentului Accesare Fonduri Europene, urmatoarele posturi contractuale, vacante, :


3 posturi Inspector de specialitate, grad profesional debutant

Pentru functia contractuala de Inspector de specialitate grad profesional debutant candidatii trebuie sa indeplineasca:

- conditiile generale prevazute de art.15 din HG 1336/2022

- conditii specifice:

* Studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

* Curs de specializare in domeniul accesarii fondurilor structurale - constituie un avantaj

* Vechime in specialitatea studiilor-nu este necesara

* Cunostinte limba engleza - nivel mediu (confirmate cu diplome)

Bibliografia de specialitate :

1. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.66/2011 privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor aparute in obtinerea si utilizarea fondurilor europene si/sau a fondurilor publice nationale aferente acestora, cu modificarile si completarile ulterioare;

2. Hotararea nr. 875/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor aparute in obtinerea si utilizarea fondurilor europene si/sau a fondurilor publice nationale aferente acestora, modificata.

3. Hotararea nr.907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice

4. Constitutia Romaniei

5. OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ - Titlul III al partii a VI-a;


* La studierea actelor din bibliografie candidatii vor avea in vedere toate republicarile, modificarile si completarile intervenite pana la data depunerii dosarelor de concurs.


Tematica de concurs:

1. .Prevederi specifice proiectelor implementate in parteneriat.

2. Pregatirea elaborarii proiectelor

3. Notiuni si concepte de baza privind proiectele.

4. Constitutia Romaniei,

Titlul II - Drepturile, libertatile si indatoririle fundamentale

Titlul III - Autoritatile publice

5. Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019

PARTEA a VI-a Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice

Titlul III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice;

Capitolul I - Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;

Capitolul III - Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia;


3 posturi Inspector de specialitate grad profesional asistent

Pentru functia contractuala de Inspector de specialitate grad profesional asistent candidatii trebuie sa indeplineasca

- conditiile generale prevazute de art.15 din HG 1336/2022

- conditii specifice:

* Studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

* Curs de specializare in domeniul accesarii fondurilor europene sau in domeniul management de proiect, dovedit cu diploma/atestat/certificat emis in conditiile legii;

* Vechime in specialitatea studiilor- minim 1 an

* Cunostinte limba engleza - nivel mediu (confirmate cu diplome)

Bibliografia de specialitate :

1. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.66/2011 privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor aparute in obtinerea si utilizarea fondurilor europene si/sau a fondurilor publice nationale aferente acestora, cu modificarile si completarile ulterioare;

2. Hotararea nr. 875/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor aparute in obtinerea si utilizarea fondurilor europene si/sau a fondurilor publice nationale aferente acestora, modificata.

3. Hotararea nr.907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice

4. H.G. nr. 1/2018 pentru aprobarea conditiilor generale si specifice pentru anumite categorii de contracte de achizitie aferente obiectivelor de investitii finantate din fonduri publice.

5. Constitutia Romaniei

6. OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ - Titlul III al partii a VI-a;


* La studierea actelor din bibliografie candidatii vor avea in vedere toate republicarile, modificarile si completarile intervenite pana la data depunerii dosarelor de concurs.


Tematica de concurs:

1. Prevederi specifice proiectelor implementate in parteneriat.

2. Pregatirea elaborarii proiectelor

3. Notiuni si concepte de baza privind proiectele.

4. Etapa de elaborare a proiectelor.

5. Constitutia Romaniei,

Titlul II - Drepturile, libertatile si indatoririle fundamentale

Titlul III - Autoritatile publice

6. Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019

PARTEA a VI-a Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice

Titlul III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice;

Capitolul I - Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;

Capitolul III - Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia;


2 posturi Inspector de specialitate grad profesional principal

Pentru functia contractuala de Inspector de specialitate grad profesional principal candidatii trebuie sa indeplineasca

- conditiile generale prevazute de art.15 din HG 1336/2022

- conditii specifice:

* Studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

* Curs de specializare in domeniul accesarii fondurilor europene sau in domeniul management de proiect, dovedit cu diploma/atestat/certificat emis in conditiile legii;

* Vechime in specialitatea studiilor- minim 5 ani

* Experienta proiecte/programe cu finantare externa, minim1 an

* Cunostinte limba engleza - nivel mediu (confirmate cu diplome)

Bibliografia de specialitate :

1. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.66/2011 privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor aparute in obtinerea si utilizarea fondurilor europene si/sau a fondurilor publice nationale aferente acestora, cu modificarile si completarile ulterioare;

2. Hotararea nr. 875/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor aparute in obtinerea si utilizarea fondurilor europene si/sau a fondurilor publice nationale aferente acestora, modificata.

3. Hotararea nr.907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice

4. OUG 23/2023 privind instituirea unor masuri de simplificare si digitalizare pentru gestionarea fondurilor europene aferente Politicii de coeziune 2021-2027

5. H.G. nr. 1/2018 pentru aprobarea conditiilor generale si specifice pentru anumite categorii de contracte de achizitie aferente obiectivelor de investitii finantate din fonduri publice.

6. Legea 101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor

7. Constitutia Romaniei

8. OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ - Titlul III al partii a VI-a;


* La studierea actelor din bibliografie candidatii vor avea in vedere toate republicarile, modificarile si completarile intervenite pana la data depunerii dosarelor de concurs.


Tematica de concurs:

1. Prevederi specifice proiectelor implementate in parteneriat.

2. Elaborarea documentatiilor tehnico-economice

3. Notiuni si concepte de baza privind proiectele.

4. Masuri de simplificare si digitalizare

5. Sanctiuni si nereguli aparute in obtinerea si utilizarea fondurilor europene

6. Remediile si caile de atac in atribuirea contractelor

7. Constitutia Romaniei,

Titlul II - Drepturile, libertatile si indatoririle fundamentale

Titlul III - Autoritatile publice

8. Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019

PARTEA a VI-a Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice

Titlul III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice;

Capitolul I - Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;

Capitolul III - Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia;

Calendarul si conditiile de desfasurare al concursului :


* Locul de desfasurare al concursului : la sediul Primariei comunei Berceni, str. Prof. Voicu Ion nr 58

* Data depunere dosare: in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pe pagina de internet a institutiei , in perioada 09.10.2024 -22.10.2024, luni-joi intre orele 09.30-16.30, vineri intre orele 08.30-13.00, la secretarul comisiei de concurs

Selectia dosarelor : in termen de maxim 2 zile lucratoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor de concurs.- 23-24.2024, ora 10.00

Rezultatul selectiei dosarelor de concurs - in termen de 1 zi lucratoare de la expirarea selectiei dosarelor 25.10.2024 ora 10,00

Depunere contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor: 28.10.2024 ora 10,00

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, sub sanctiunea decaderii din acest drept. In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul selectiei dosarelor, comisia de solutionare a contestatiilor va verifica indeplinirea de catre candidatul contestatar a conditiilor pentru participare la concurs in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.Comunicarea rezultatelor la contestatiilor depuse se face imediat dupa solutionarea contestatiilor.

* Proba scrisa: 30.10.2024, ora 9.30, la sediul Primariei comunei Berceni, jud.Prahova

Sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte.

Afisarea rezultatelor probei scrise: in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei scrise 31.10.2024, ora 9.30

Depunere contestatii cu privire la rezultatul probei scris: 01.11.2024, ora 9.30

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la proba scrisa, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor probei scrise, sub sanctiunea decaderii din acest drept. In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul probei scrise, comisia de solutionare a contestatiilor va analiza lucrarea doar pentru candidatul contestatar in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor. Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face imediat dupa solutionarea contestatiilor.

* Proba interviu: 04.11.2024, ora 9.30

Afisarea rezultatelor probei interviu: in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei - 05.11.2024 ora 9.30.

Depunere contestatii cu privire la rezultatul probei interviu: 06.11.2024, ora 9.30

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la proba interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor probei interviu, sub sanctiunea decaderii din acest drept. In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul probei interviu, comisia de solutionare a contestatiilor va analiza lucrarea doar pentru candidatul contestatar in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor. Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face imediat dupa solutionarea contestatiilor.


* Afisarea rezultatelor finale: Rezultatele finale se afiseaza in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de solutionare a contestatiilor pentru proba interviu - 07.11.2024, ora 9.30


Relatii suplimentare detaliate privind atributiile postului, bibliografia si continutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispozitie, in zilele lucratoare, pe site-ul institutiei : primariaberceniph.ro si la sediul primariei Berceni.

Persoana de contact : Oancea Simona

Tel. 0244-470.588, Fax 0244-470.209 e-mail: [email protected]

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Inspector de specialitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.