Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Inspector de specialitate studii superioare Gr.IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 3 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Hunedoara | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Primaria Orasului Hateg, judetul Hunedoara Expira in 2025-01-17

Locatie
Hunedoara

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractualaAnunt



- 1 post Inspector de specialitate S, Gr.IA Compartiment auto ,intretinere, post de personal contractual de executie -perioada nedeterminata ,norma intreaga -8 ore/zi .


CONDITII SPECIFICE :

- indeplineste conditiile specifice, conform fisei postului, pentru ocuparea functiei de Inspector S , Gr.IA:

Studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniile :

- Stiinte ingineresti / Stiinte juridice,, conform anexei nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 367/2023 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor si al specializarilor/ programelor de studii universitare si a structurii institutiilor de invatamant superior pentru anul universitar 2023

- Vechime in specialitatea studiilor absolvite minim 4 ani.


DOSARELE DE INSCRIERE VOR CONTINE :


Urmatoarele documente ,conform Art.35 alin. (1) din Hotararea nr. 1.336 din 28 octombrie 2022.

- a)formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

- b)copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

- c)copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

- d)copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

- e)copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

- f)certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

- g)adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

- h)certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

- i)curriculum vitae, model comun european.

- (2)Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3.

- (3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

- (4) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

- (5) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

- (6) Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.


Dosarele de inscriere se vor depune la Comp.resurse umane din cadrul Primariei orasului Hateg,str.

P-ta Unirii nr.6 , in termen de 10 zile lucratoare de la data publicarii anuntului , adica din data de 31.12.2024 pana in data de 17.01.2025 , ora 14,00 inclusiv, la sediul Primariei orasului Hateg, din str. P-ta Unirii nr.6.

Afisarea concursului se face pe pagina de internet a institutiei , la sectiunea special creata in acest scop www.primariehateg.ro, la avizierul institutiei din str. P-ta Unirii nr.6, Hateg , precum si pe posturi.gov.ro


Concursul consta intr-o proba scrisa care se desfasoara in data de 28.01.2025 si proba interviu care se va desfasura in maxim 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise

Relatii suplimentare la sediul Primariei orasului Hateg, tel.0354808120-int.122


B I B L I O G R A F I E SI TEMATICA :


- OUG nr.57/2019 , prinind Codul Administrativ ,cu modificarile si completarile ulterioare :

Tematica : -Partea VI-a -Titlul III-Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice CAP.III"Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica,precum si raspunderea acestuia".

- Ordonanta nr. 71/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local Tematica : integrala

- Ordonanta nr. 21/2002 privind gospodarirea localitatilor urbane si rurale Tematica : integrala

- Legea serviciilor comunitare de utilitati publice nr. 51/2006 Tematica : integrala

Calendarul de desfasurare a concursului din data de 28.01.2025, proba scrisa , pentru postul personal contractual vacant in cadrul: Compartimentului auto,intretinere.

- 1 post de personal contractual de executie- Inspector de specialitate Gr.IA studii superioare de lunga durata -S -perioada nedeterminata,norma intreaga, COR 242203

este urmatorul :

Data publicarii pe pagina de internet a institutiei , la sectiunea special creata in acest scop www.primariehateg.ro, la avizierul institutiei din str. P-ta Unirii nr.6, Hateg , precum si pe posturi.gov.ro


ACTIVITATEA DATA ORA

Data publicarii anuntului 31.12.2024

Data limita de depunere a dosarelor 31.12.2024-17.01.2025 15,00

Selectia dosarelor 20-21.01.2025 12,00

Afisarea rezultatului selectiei dosarelor 21.01.2025 14,00

Termen limita contestatii referitor la selectia dosarelor 22.01.2025 14,00

Afisarea rezultatelor la contestatii 23.01.2025 14,00

Proba scrisa 28.01.2025 11,00

Afisarea rezultatelor la proba scrisa 28.01.2025 15,00

Termen limita contestatii la proba scrisa 29.01.2025 15,00

Afisarea rezultatelor la contestatii -proba scrisa 30.01.2025 15,00

Interviul 31.01.2025 10,00

Afisarea rezultatelor la proba interviu 31.01.2025 14,00

Termen limita contestatii la proba interviu 03.02.2025 14,00

Afisarea rezultatelor la contestatii -proba interviu 04.02.2025 10,00

Afisare rezultat final 04.02.2025 14,00








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Inspector de specialitate studii superioare Gr.IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.