INSPECTOR DE SPECIALITTAE - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
INSPECTOR DE SPECIALITTAE - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
COMUNA CASTELU Expira in 2024-12-20
Locatie
Constanta
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:
Document atasat corectat
Primaria Comunei Castelu, judetul Constanta, organizeaza in data de 30- Decembrie-2024, ora 1000, la sediul institutiei, concurs, pentru ocuparea unui post vacant, contractual, de Inspector de specialitate-Debutant, pe perioada nedeterminata, in cadrul Compartimentului Asistenta Sociala
1.Conditii generale, prevazute de H.G nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, respectiv art. 15, care prevede:
"Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare":
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
2.Conditii specifice:
* Nivelul studiilor - SUPERIOARE medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat ;
* Vechime in specialitatea postului - Nu se solicita;
3. Concursul pentru ocuparea postului vacant se organizeaza pe 3 etape succesive, dupa cum urmeaza:
a) selectia dosarelor de inscriere;
b) proba scrisa;
c) interviul.
Proba scrisa in data de 30- DECEMBRIE-2024 , ora 09,00, la sediul Primariei comunei Castelu, , sat Castelu , str.Republicii , nr 58,
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
4.Dosarele de inscriere la concurs se vor depune la sediul Primariei comunei Castelu, sat Castelu , str.Republicii , nr 58, pana la data de 20 DECEMBRIE 2024 ,ora 15.00 si trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din H.G nr.1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate;
e) adeverinta eliberata de angajator pentru perioada lucrata, si/sau REVISAL care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea postului solicitata pentru ocuparea acestuia ;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Copiile dupa actele pentru dosarul de inscriere se prezinta insotite de documentele originale in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
5. Calendarul de desfasurare a concursului:
1. Publicarea anuntului 04- Decembrie -2024
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la sediul Primariei comunei Castelu, comuna Castelu, , sat Castelu , str.Republicii , nr 58, judetul Constanta: 20 Decembrie 2024 ,ora 15.00
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 23 Decembrie 2024,ora 12,00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 23 Decembrie -2024,ora, ora 13,00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 24- Decembrie -2024, ora 13,00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 25- decembrie-2024,ora 13,00
7. Sustinerea probei scrise 30- Decembrie-2024, ora 09,00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 30- Decembrie-2024, ora 13,00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 08- Ianuarie-2025, ora 13,00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 08- Ianuarie-2025, ora 15,00
11. Sustinerea interviului 09- Ianuarie-2025, ora 09,00
12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 09- Ianuarie-2025,ora 11,00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 09- Ianuarie-2025,ora 13,00
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 09- Ianuarie-2025, ora 15,00
15. Afisarea rezultatului final al concursului 09- Ianuarie-2025, ora 15,30
6.BIBLIOGRAFIE
1. Constitutia Romaniei, republicata;
2.Titlul I si II ale partii a VI-a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
5.Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificarile si completarile ulterioare;
6.Hotararea Guvernului nr. 50/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificarile si completarile ulterioare;
7.Legea nr. 292/2011 a asistentei sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
8.Legea nr. 277/2010, republicata, privind alocatia pentru sustinerea familiei, cu modificarile si completarile ulterioare;
9.Legea nr. 61/1993, republicata, privind alocatia de stat pentru copii, cu modificarile si completarile ulterioare;
10.Legea nr. 448/2006, republicata, privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare.
Tematica:
1. Constitutia Romaniei, republicata;
2.Titlul I si II ale partii a VI-a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
5.Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificarile si completarile ulterioare;
6.Hotararea Guvernului nr. 50/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificarile si completarile ulterioare;
7.Legea nr. 292/2011 a asistentei sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
8.Legea nr. 277/2010, republicata, privind alocatia pentru sustinerea familiei, cu modificarile si completarile ulterioare;
9.Legea nr. 61/1993, republicata, privind alocatia de stat pentru copii, cu modificarile si completarile ulterioare;
10.Legea nr. 448/2006, republicata, privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificarile si completarile ulterioare.
La aceste acte normative se vor avea in vedere toate modificarile si completarile ulterioare.
Informatii suplimentare la telefon : 0241/811831, 0770883600, persoana de contact- Constantin Maria-Mirela, Inspector delegat-Compartiment Resurse Umane.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.