Inspector debutant- un post, muncitor calificat – fochist – 2 posturi - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Inspector debutant- un post, muncitor calificat – fochist – 2 posturi - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
PRIMARIA ORASULUI DOLHASCA, JUD. SUCEAVA Expira in 2024-12-05
Locatie
Suceava
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractuala
Anunt
DENUMIREA POSTULUI: muncitor calificat, treapta I
NUMARUL POSTURILOR: 1 posturi vacante
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT : Administrare Bazin de Inot
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
Post exceptat conform art. art. VII alin.(2) lit.a) din OUG nr. 115/2023 -privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene
DENUMIREA POSTULUI: inspector de specialitate, grad debutant - administrator bazin de inot -
NUMARUL POSTURILOR: 1 posturi vacante
NIVELUL POSTULUI: functie de executie -
COMPARTIMNET : Administrare Bazin de Inot
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
Post exceptat conform art. art. VII alin.(2) lit.b) din OUG nr. 115/2023 -privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene
DENUMIREA POSTULUI: muncitor calificat, treapta I
NUMARUL POSTURILOR: 1 posturi vacante
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
SERVICIU: Administrativ, gospodaresc
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
Post exceptat conform art. art. VII alin.(3) din OUG nr. 115/2023 -privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene
Muncitor calificat, treapta I - Compartiment Administare Bazin de Inot
Studii: medii / generale atestate cu diploma sau certificat de absolvire;
certificat de calificare fochist cazane ;
vechime - nu este cazul.
Inspector de specialitate grad debutant - Administrator/ responsabil bazin de inot - Compartiment Administare Bazin de Inot
studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniile: mecanica, electromecanica, electrotehnica, energetica, automatizari, constructii, insalatii;
cunostinte de operare pe calculator: Word, Excel, nivel mediu;
vechime in specialitate: nu
Muncitor calificat, treapta I - Compartiment gospodaresc deservire
Studii: medii / generale atestate cu diploma sau certificat de absolvire;
certificat de calificare fochist cazane;
vechime conform calificarii - nu este cazul.
DOSARELE DE CONCURS PENTRU INSCRIERE TREBUIE SA CONTINA:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare,
i) curriculum vitae, model comun european.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL PRIMARIEI ORASULUI DOLHASCA, ALEEA ESPLANADEI NR. 5, ORAS DOLHASCA, JUD. SUCEAVA:
Nr. crt. Activitati Data si ora
1. Publicarea anuntului 21.11.2024
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la Compartimentul Resurse Umane - in sediul Primariei orasului Dolhasca, jud. Suceava, Aleea Esplanadei nr. 5, jud. Suceava 22.11.2024- 05.12.2024
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 06.12.2024 -09.12.2024
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 09.12.2024, ora 16.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 10.12.2024, ora 10.00-16.30
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 11.12. 2024, ora 15.00
7. Sustinerea probei scrise 13.12.2024, ora 10.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 13.12.2024, ora 16.00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 16.12.2024, ora 10.00-12.00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 16.10.2024, ora 16.30
11. Sustinerea interviului 18.12.2024, ora 12.00
12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 18.12.2024, ora 15.00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 19.12.2024, ora 10.00-14.00
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 19.12.2024, 16.00
15. Afisarea rezultatului final al concursului 20.12.2024, ora 12.00
Persoana de contact : Mihalache Valentina- inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Primariei orasului Dolhasca, telefon 0230573272 ; fax : 0230546101,adresa e-mail : [email protected].
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.