Inspector IA in cadrul compartimentului Buget Finante - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Inspector IA in cadrul compartimentului Buget Finante - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
COMUNA VALEA MARE, JUDETUL OLT Expira in 2025-01-21
Locatie
Olt
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
Primaria Comunei Valea Mare, judetul Olt organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a unei functii contractuale de executie, vacante, de Inspector IA in cadrul compartimentului Buget Finante.
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336 din 28 octombrie 2022, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata
, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019
privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice:
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale de Inspector IA sunt:
- nivelul studiilor - studii superioare,
- vechime minim 7 ani;
Durata timp de munca: 8h/zi - 40h/saptamana
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
30.12.2024 - 21.01.2025, in intervalul 10:00 - 15:00 - depunerea dosarelor;
22.01.2025, ora 10:00 - selectia dosarelor
05.02.2025, ora 11:00 - proba scrisa;
10.02.2024, ora 10:00 - proba interviu.
Conform art. 35 al Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336 din 28 octombrie 2022, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii si carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Bibliografia pentru ocuparea functiei contractual vacante de Inspector IA:
1. Constitutia Romaniei, republicata cu tematica Constitutia Romaniei, republicata
2. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
4. Partea I, titlul I si titlul II ale partii a II-a, titlul I al partii a IV-a, titlul I si II ale partii a VI-a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Partea I, titlul I si titlul II ale partii a II-a, titlul I al partii a IV-a, titlul I si II ale partii a VI-a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare
5. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica cu tematica Titlul IX, X din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
6. Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica cu tematica Domeniul de aplicare a Codului de procedura fiscal, Principii generale de conduita in administrarea creantelor fiscale
7. Legea nr. 448 /2006, republicata privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap si H.G. nr. 268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap.
8. Legea nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune si H.G. 1154/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune.
Atributii stabilite in fisa postului :
1. intocmeste procese verbale de declarare a mijloacelor de transport la persoanele fizice si juridice ;
2. intocmeste matricola pe cladiri, terenuri, mijloace de transport, pentru persoanele fizice si juridice;
3. incaseaza amenzile din debite, trimite instiintari, somatii, pentru recuperarea acestora;
4. verifica corespondenta marimii obiectivului impozabil in teren, cu marimea inscrisa in programul electronic de impozite si taxe, registrul de rol si registrul agricol;
5. inmaneaza sub semnatura contribuabililor instiintarile de plata si procesele verbale de impunere si preda contribuabilului dovezile de inmanare a acestora, pana la sfarsitul lunii ianuarie, a fiecarui an;
6. efectueaza impunerea tuturor contribuabililor, in toate cazurile, numai pe baza de documente anexate la declaratia facuta sub semnatura proprie a capului de gospodarie, sau in lipsa acestuia a unui membru major al gospodariei;
7. emite pentru sumele incasate chitante din aplicatia utilizata la compartimentul impozite si taxe locale;
8. calculeaza si incaseaza majorarile de intarziere in cazul platilor facute dupa expirarea termenelor legale si acorda bonificatie, conform normelor legale in cazul platilor facute cu anticipatie;
9. intocmeste actele prevazute de lege care se elibereaza cetatenilor prin care se atesta situatia lor fiscala, conform prevederilor legale si evidentei aflate in arhiva primariei;
10. completeaza la zi registrul ROL
11. incaseaza veniturile din mijloacele speciale extrabugetare si alte venituri locale;
12. intocmeste situatia anuala privind sumele restante (lista de ramasite).
13. indeplineste si alte sarcini trasate de superiorii ierarhici ,in limita competentei profesionale
14. se va ocupa impreuna cu alti angajati de intocmirea dosarelor conform Legii 448/2006 precum si verificarea periodica a acestora.
15. se va ocupa impreuna cu alti angajati de intocmirea dosarelor conform Legii 196/2016 precum si verificarea periodica a acestora.
Relatii suplimentare se obtin la sediul Primariei Comunei Valea Mare, str. Unirii, nr. 187, judetul Olt, TEL: 0249480310 .
GRAFICUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI
DATA ETAPE
30.12.2024 Publicarea anuntului
30.12.2024 - 21.01.2025 Depunerea dosarelor de concurs la sediul Primariei Comunei Valea Mare, in intervalul orar 10.00 - 15.00
22.01.2025 Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs
22.01.2025, ora 15:00 Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor
27.01.2025,
interval 08:30 - 15:00 Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor
27.01.2025,
pana la ora 16:00 Afisarea solutionarii contestatiilor la proba de selectie a dosarelor
05.02.2025, 11:00 Sustinerea probei scrise
05.02.2025, ora 14:00 Afisarea rezultatelor probei scrise
06.02.2025, 8:00 - 14:00 Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise
07.02.2025, ora 11:00 Afisarea solutionarii contestatiilor la proba scrisa
10.02.2025, 10:00 Sustinerea interviului de catre candidatii declarati admisi la proba scrisa
10.02.2025, ora 12:00 Afisarea rezultatelor interviului
11.02.2025, 08:00 - 12:00 Depunerea contestatiilor privind rezultatele la interviu
11.02.2025, 13.00-14.30 Solutionarea contestatiilor la interviu
11.02.2025, ora 15.00 Afisarea solutionarii contestatiilor la interviu
12.02.2025, ora 15.00 AFISAREA REZULTATELOR FINALE
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.