Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

INSPECTOR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Functionari Publici
Locatie & Tipul Jobului:
Botosani | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Primaria Comunei Blandesti, judetul Botosani Expira in 2024-10-22
Locatie
Botosani

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie publica
Anunt



Primaria Comunei Blandesti Telefon : 0231/573 355

Judetul Botosani E-mail: [email protected]

Nr. 4462/03.10.2024 Cod postal : 717 371


ANUNT


Avand in vedere prevederile art. VII din OUG nr. 115/2023 - alin.(2) lit. a) si art. VII alin. (7) / XI din O.U.G. 121/2023 pentru modificarea si completarea Codului administrativ, Primaria Comunei Blandesti, judetul Botosani, CUI 16406308, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata, a functiei publice de executie vacante de inspector, clasa I, grad profesional debutant cu atributii de inspector asistenta sociala, compartiment asistenta sociala si autoritate tutelara al aparatului de specialitate al Primariei Comunei Blandesti, cu durata timpului de munca 8 ore /zi, 40 ore /saptamana.


I) Informatii generale privind functia :

Denumirea functiei: Inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul compartimentului asistenta sociala si autoritate tutelara al aparatului de specialitate al Primariei Comunei Blandesti.

Nivelul functiei: de executie;

Scopul principal al functiei: asigurarea atributiilor de asistenta sociala.


II) Probele pentru concurs:

- Verificarea eligibilitatii candidatilor (neindeplinirea unei conditii generale de concurs sau a unei conditii specifice de concurs atrage automat eliminarea);

- Proba scrisa;

- Interviu.


III) Conditii de desfasurare a concursului:

1) Locul de desfasurare a concursului:

La sediul Primariei Blandesti, sat Blandesti, strada DJ 297, nr. 110, U.A.T. Comuna Blandesti, judetul Botosani;

2) Probele concursului, data si ora desfasurarii concursului:

- Verificarea eligibilitatii candidatilor: in termen de 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor de concurs, respectiv de la data de : 23.10.2024;

- Proba scrisa: 05.11.2024 ora 12.00 - la sediul Primariei Blandesti, sat Blandesti, strada DJ 297, nr. 110, U.A.T. Comuna Blandesti, judetul Botosani;

- Interviu: in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise la sediul Primariei Blandesti, sat Blandesti, strada DJ 297, nr. 110, U.A.T. Comuna Blandesti, judetul Botosani.

3) Data pana la care se pot depune dosarele de inscriere:

Dosarele de concurs se pot depune in maxim 20 de zile de la data publicarii anuntului pe site-ul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici si pe site-ul Primariei comunei Blandesti, in perioada 03.10.2024-22.10.2024, la sediul Primariei comunei Blandesti, judetul Botosani.


IV) Conditii de perticipare la concurs:

Conditii generale:

Toti candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii conform prevederilor art. 465 alin.(1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ:

a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are varsta de minimum 18 ani impliniti;

d) are capacitate deplina de exercitiu;

e) este apt din punct de vedere medical si psihologic sa exercite o functie publica. Atestarea starii de sanatate se face pe baza de examen medical de specialitate, de catre medicul de familie, respectiv pe baza de evaluare psihologica organizata prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii;

f) indeplineste conditiile de studii si vechime in specialitate prevazute de lege pentru ocuparea functiei publice;

g) indeplineste conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice;

h) nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni care impiedica infaptuirea justitiei, infractiuni de fals ori a unei infractiuni savarsite cu intentie care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea, amnistia post - condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o functie publica sau de a exercita profesia ori activitatea in executarea careia a savarsit fapta, prin hotarare judecatoreasca definitiva, in conditiile legii;

j) nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 3 ani;

k) nu a fost lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, in conditiile prevazute de legislatia specifica.

Conditii specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata , absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul: Asistenta sociala

- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice - nu este cazul

Rezultatul final al concursului de ocupare a functiei publice de executie vacante se comunica candidatilor prin afisare la avizierul institutiei in termen de 3 zile lucratoare de la sustinerea interviului.

V) Termenele in care se afiseaza rezultatele pentru fiecare proba :

- Perioada de depunere a dosarelor: 03.10.2024-22.10.2024

- Perioada verificare eligibilitate candidati: in termen de maximum 5 zile, de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor de inscriere. Termen de contestatie - cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor ;

- Proba scrisa: afisare rezultate in data sustinerii probei scrise. Termen de contestatie - cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului probei scrise;

- Proba interviu: afisare rezultate in data sustinerii probei interviu. Termen de contestatie - cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului probei interviu;

- Afisare rezultate finale: in termen de maxim o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor la proba de interviu;

Dosarele de concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, dupa cum urmeaza:

a) formularul de inscriere prevazut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023(se poate obtine de la sediul institutiei);

b) copia cartii de identitate;

c) copia actului doveditor emis de autoritatile competente, in cazul in care a intervenit schimbarea numelui consemnat in certificatul de nastere;

d) copia carnetului de munca si/sau a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului detinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, dupa caz;

e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari sau detinerea unor competente specifice, dupa caz; f) copia adeverintei care atesta starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior demararii etapei de selectie de catre medicul de familie al candidatului, si a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluari psihologice organizate prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;

g) cazierul judiciar;

h) declaratia pe propria raspundere, prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de inscriere, sau adeverinta care sa ateste lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia, in conditiile prevazute de legislatia specifica;

i) declaratia pe propria raspundere, prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de inscriere, privind faptul ca, in ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituita sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare. Cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere prin completarea rubricii corespunzatoare din formularul de inscriere. In acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilitatii si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta are obligatia sa completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfasurarii etapei de selectie, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire in functia publica. In situatia in care, la inscrierea la concurs, candidatul solicita expres preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita potrivit legii si procedurii aprobate la nivel institutional. Conform dispozitiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare, modelul orientativ al adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata care atesta vechimea in munca si in specialitatea studiilor este prevazut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare.

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

Copiile de pe actele mentionate se prezinta in copii legalizate sau insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.

Modalitatea de transmitere a dosarului respectiv modalitatea de inscrierea la concurs:

Potrivit dispozitiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de catre candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite in format electronic, la adresa de e-mail indicata: [email protected]. Dosarelor de concurs transmise de candidati la adresa de e-mail indicata de autoritatea sau institutia publica in anuntul de concurs dupa terminarea programului de lucru al autoritatii sau institutiei publice, dar in perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie numar de inregistrare in ziua lucratoare urmatoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus in termen. Documentele care constituie dosarul de concurs se depun in copie, cu obligatia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, pana cel tarziu la data desfasurarii probei interviului, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire in functia publica in cazul promovarii concursului.

Detalii privind conditiile si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala: http://www.comunablandesti.ro. Relatii suplimentare se pot obtine de la secretariatul comisiei de concurs, referent Miron Maria, la sediul Primariei Comunei Blandesti, Judetul Botosani, telefon 0231573355, interior 14, in timpul programului normal de lucru.

p, Primar -

Viceprimar Constantin CIOBANU


Primaria Comunei Blandesti Telefon /fax : 0231/573 355

Judetul Botosani E-mail: [email protected]

Nr. 4463/03.10.2024 Cod postal : 717 371


BIBLIOGRAFIA SI TEMATICA


Bibliografia si tematica de concurs pentru postul: Inspector, clasa I, grad profesional debutant cu atributii de asistenta sociala, functie publica de executie, compartiment fond funciar, cadastru si agricultura al aparatului de specialitate al Primariei Comunei Blandesti este urmatoarea:


1.Constitutia Romaniei, republicata

cu tematica

Constitutia Romaniei, republicata

2. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de

discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica

Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de

discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu

modificarile si completarile ulterioare

cu tematica

Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu

modificarile si completarile ulterioare

4. Partea I, Titlul I si Titlul II ale partii a II-a, Titlul I al partii a IV-a , Titlul I si Titlul II ale partii a VI-a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica

Partea I, Titlul I si Titlul II ale partii a II-a, Titlul I al partii a IV-a , Titlul I si Titlul II ale partii a VI-a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulerioare.

5. Legea nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, modificarile si completarile ulterioare

cu tematica

CAPITOLUL I Dispozitii generale

CAPITOLUL II Stabilirea cuantumului venitului minim de incluziune

CAPITOLUL III Acordarea venitului minim de incluziune

CAPITOLUL IV Plata, suspendarea, modificarea si incetarea dreptului la venitul minim de incluziune

CAPITOLUL V Alte drepturi complementare venitului minim de incluziune

6. Hotararea Guvernului nr. 1154/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 196/2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica

CAPITOLUL I Dispozitii generale

CAPITOLUL II Stabilirea cuantumului venitului minim de incluziune

CAPITOLUL III Stabilirea, acordarea, modificarea si plata venitului minim de incluziune

CAPITOLUL IV Suspendarea si incetarea acordarii dreptului la venit minim de incluziune

CAPITOLUL V Alte drepturi complementare venitului minim de incluziune

7. Legea nr. 292/2011 asistentei sociale, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica

CAPITOLUL I Dispozitii generale

CAPITOLUL II Sistemul de beneficii de asistenta sociala

SECTIUNEA a 2 - a Categorii de beneficii de asistenta sociala

SECTIUNEA a 3 - a Administrarea beneficiilor de asistenta sociala

SECTIUNEA a 4 - a Notiuni specifice sistemului de beneficii de asistenta sociala

CAPITOLUL III Sistemul de servicii sociale

SECTIUNEA a 2 - a Beneficiarii si furnizorii de servicii sociale

SECTIUNEA a 3 - a Organizarea si administrarea serviciilor sociale

CAPITOLUL IV Masuri integrate de asistenta sociala

CAPITOLUL V Constructia institutionala a sistemului national de asistenta sociala

SECTIUNEA a 2 - a Nivelul local

8. Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica

CAPITOLUL I Dispozitii generale, definitii si principii

CAPITOLUL II Drepturile persoanelor cu handicap

CAPITOLUL III Servicii si prestatii sociale

CAPITOLUL VIII Finantarea sistemului de protectie a persoanelor cu handicap

Nota: Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografie/tematica inclusiv republicarile, modificarile ulterioare.


p, Primar -

Viceprimar Constantin CIOBANU

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: INSPECTOR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.