Inspector Resurse Umane
Adaugat: 1 săptămână în urmă
ALEWIJNSE MARINE GALATI SA
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Vei asigura funcționarea eficientă a proceselor administrative și operaționale de resurse umane, menținând conformitatea cu reglementările legale și politicile interne.
Principalele responsabilități:
- Gestionarea documentației de personal (contracte de muncă, acte adiționale, încetări, suspendări);
- Actualizarea bazelor de date ale angajaților și gestionarea Revisal;
- Verificarea și centralizarea pontajului salariaților, calcularea beneficiilor (tichete de masă, transport);
- Oferirea de suport pentru calculul drepturilor salariale;
- Întocmirea documentației pentru delegații și detașări externe;
- Asigurarea relației operaționale cu instituțiile de stat (ITM, ANOFM, CNPP);
- Actualizarea documentelor interne, precum Regulamentul Intern și fișele de post;
- Consilierea salariaților companiei și facilitarea integrării noilor angajați.
De ce să te alături echipei noastre?
- Posibilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și profesionist;
- Oportunități de dezvoltare continuă și implicare în proiecte complexe;
- Recunoașterea contribuției tale într-o echipă pasionată și dedicată.
Te invităm să aplici!
Dacă acest rol este ceea ce cauți, nu mai sta pe gânduri! Aplică acum și hai să construim împreună viitorul echipei Alewijnse.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.