inspector specialitate I A - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
inspector specialitate I A - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Serviciul Public Centrale Termice si Administrare Fond Locativ Calarasi Expira in 2024-10-28
Locatie
Calarasi
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
A N U N T
Serviciul Public Centrale Termice si Administrare Fond Locativ Calarasi, cu sediul in localitatea Calarasi, b-dul 1 Decembrie 1918 nr.1, bl.Flora, tr.4, judetul Calarasi, organizeaza concurs pentru ocuparea postului contractual vacant de executie de Inspector specialitate IA, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI: Inspector specialitate IA
NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT: - Sala Polivalenta
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului, sunt:
- Inspector specialitate IA
- Studii de specialitate: studii superioare cu diploma de licenta
- Vechime in munca: minim 5 ani;
- Perfectionari (specializari): calificare intr-unul din urmatoarele domenii:Licentiat in stiinte economice.
- Disponibilitate pentru program flexibil;
- Abilitati de relationare-comunicare ;
- Abilitati pentru munca in echipa;
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
Nr. crt.
Activitati
Data si ora
1.
Publicarea anuntului
14.10.2024,
2.
Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Serviciul Public Centale Termice si Administrare Fond Locativ Calarasi,cu sediul in localitatea Calarasi, b-dul 1 Decembrie 1918, nr.1, bl.Flora,tr.4, judetul Calarasi, pana la data de:
28.10.2024, ora 16.00
3.
Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs
30.10.2024, ora 12.00
4.
Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor
30.10.2024, ora 16.00
5.
Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor
07.11.2024, ora 12:00
6.
Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor
07.11.2024, ora 16.00
7.
Sustinerea proba scrisa
11.11.2024, ora 10.00
8.
Afisarea rezultatului probei scrise
12.11.2024, ora 12.00
9.
Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise
12.11.2024, ora 14.00
10.
Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor
12.11.2024 ora 16.30
11
Sustinerea interviului
14.11.2024, ora 10.00
12.
Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului
14.11.2024, ora 14.00
13.
Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului
14.11.2024, ora 16.00
14.
Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor
15.11.2024, ora 10.00
15.
Afisarea rezultatului final al concursului
15.11.2024, ora 12.00
BIBLIOGRAFIA si TEMATICA
pentru concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant de inspector specialitate IA:
Constitutia Romaniei, republicata.
TITLULII-Drepturile, libertatile si indatoririle fundamentale
TITLUL III - Autoritatile publice
OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ.
Partea a VI-a, Titlul I Dispozitii generale
Titlul III- Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice
Partea a VII-a Raspunderea administrativa
Legea 53/2003 privind Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
TITLUL III - Timpul de munca si timpul de odihna
TITLUL IV - Formarea profesonala
5. Ordinul OMFP nr. 1917/2005 privind planul de conturi al institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare si instructiuni de aplicare (OMFP nr.2021/2013, OMFP nr.845/2014, OMFP nr.720/2014, OMFP nr.465/2015);
Ordinul 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
Informatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon 0242314186 , la adresa de e-mail:[email protected], persoana de contact: Ionita Elisabeta- sef serviciu administrativ-resurse umane.
Director
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.