Inspector specialitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Inspector specialitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Directia de Asistenta si Protectie Sociala Tulcea Expira in 2024-12-20
Locatie
Tulcea
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
ROMANIA - JUDETUL TULCEA
MUNICIPIUL TULCEA
DIRECTIA DE ASISTENTA SI PROTECTIE SOCIALA
Strada Isaccei nr.36
Tel. 0240/513641, Fax 0240/536641, E-MAIL: [email protected]
Nr. _________/__________________
ANUNT
Privind organizarea concursului pentru ocuparea unor functii contractuale de executie vacante din cadrul Directiei de Asistenta si Protectie Sociala Tulcea
In conformitate cu prevederile Hotararii nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice si a art. VII, alin. (3) din O.U.G. nr. 115/14.12.2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, Directia de Asistenta si Protectie Sociala, cu sediul in Tulcea, strada Isaccei nr.36, organizeaza la sediul mentionat anterior, in data de 13.01.2025, orele 10.00, concurs de recrutare, pentru ocuparea urmatoarelor functii contractuale de executie vacante, dupa cum urmeaza :
Pe perioada nedeterminata :
1. Inspector specialitate - (1 post) - Serviciul Socio-Medical Copii - Compartiment Protectia si Promovarea Drepturilor Copilului / norma intreaga de 8 ore/zi
Cerintele postului :
- studii universitare socio-umane ,cu diploma de licenta
- experienta generala in munca - nu se solicita
- experienta pe un post similar - nu se solicita
2. Inspector specialitate - (1 post) - Serviciul social Centrul de Asistenta Integrata Comunitara / norma intreaga de 8 ore/zi
Cerintele postului :
- studii universitare cu diploma de licenta in asistenta sociala sau sociologie/stiinte administrative, stiinte juridice, stiinte economice
- experienta generala in munca - nu se solicita
- experienta pe un post similar - nu se solicita
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conf.art.15 al Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336 din 28.10.2022, cu modificarile si completarile ulterioare:
a)are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b)cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c)are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d)are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e)indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f)nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g)nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h)nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Concursul se va desfasura conform calendarului urmator:
- 20 decembrie 2024 , orele 14,00 - termenul limita pentru depunerea dosarelor pentru functii contractuale de executie vacante (angajare pe durata nedeterminata);
- 23 decembrie 2024 - afisare proces -verbal selectie dosare ;
- 13 ianuarie 2025 ora 10.00 - proba scrisa;
- 14 ianuarie 2025 - afisare proces-verbal proba scrisa;
- 16 ianuarie 2025 ora 10.00 - proba interviu;
- 17 ianuarie 2025 - afisare proces-verbal rezultate finale.
Conform art. 35 din Hotararea nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
1. formularul de inscriere la concurs;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
3. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
4. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
5. copia carnetului de munca , a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
7. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
8. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare
9. curriculum vitae, model comun european.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap , emis in conditiile legii.
Documentul prevazut la punctul 6 (certificatul de cazier judiciar) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii si carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditiile de participare la concurs si bibliografia stabilita se afiseaza la sediul institutiei din strada Isaccei nr.36 si pe site-ul Directiei de Asistenta si Protectie Sociala. Relatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei si la telefon 0240/513641, interior 104, Compartiment Resurse Umane si Protectia Muncii.
BIBLIOGRAFIE
Pentru ocuparea postului de INSPECTOR SPECIALITATE
Serviciul Socio-Medical Copii - Compartiment Protectia si Promovarea Drepturilor Copilului
1. Legea nr. 292/2011 legea asistentei sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 272/2004 privind protectia si promovarea drepturilor copilului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Ordinul nr. 286/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice privind intocmirea Planului de servicii si a Normelor metodologice privind intocmirea Planului individualizat de protectie;
4. Ordinul nr. 27/2019 privind aprobarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor;
5. Hotararea nr. 691/2015 pentru aprobarea Procedurii de monitorizare a modului de crestere si ingrijire a copilului cu parinti plecati la munca in strainatate si a serviciilor de care acestia pot beneficia, precum si pentru aprobarea Metodologiei de lucru privind colaborarea dintre directiile generale de asistenta sociala si protectia copilului si serviciile publice de asistenta sociala si a modelului standard al documentelor elaborate de catre acestea;
6. Legea nr. 197/2012 privind asigurarea calitatii in domeniul serviciilor sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Ordinul nr. 1985/2016 privind aprobarea metodologiei pentru evaluarea si interventia integrata in vederea incadrarii copiilor cu dizabilitati in grad de handicap, a orientarii scolare si profesionale a copiilor cu cerinte educationale speciale, precum si in vederea abilitarii si reabilitarii copiilor cu dizabilitati si/sau cerinte educationale speciale;
9. Legea nr. 156/2023 privind organizarea activitatii de prevenire a separarii copilului de familie, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Legea nr. 226/2021 privind stabilirea masurilor de protectie sociala pentru consumatorul vulnerabil de energie, cu modificarile si completarile ulterioare.
BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA
Pentru ocuparea postului de INSPECTOR SPECIALITATE
Serviciul social Centru de Asistenta Integrata Comunitara
1. Ordonanta de urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 292/2011 legea asistentei sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 17/2000 privind asistenta sociala a persoanelor varstnice, republicata;
4. H.G. nr. 886/2000 pentru aprobarea Grilei nationale de evaluare a nevoilor persoanelor varstnice;
5. Anexa nr. 7 din Ordinul nr. 29/2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor varstnice, persoanelor fara adapost, tinerilor care au parasit sistemul de protectie a copilului si altor categorii de persoane adulte aflate in dificultate, precum si a serviciilor acordate in comunitate, serviciilor acordate in sistem integrat si cantinele sociale;
6. Legea nr. 197/2012 privind asigurarea calitatii in domeniul serviciilor sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. H.G. nr. 118/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 197/2012 privind asigurarea calitatii in domeniul serviciilor sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Ordin nr. 2489/2023 pentru aprobarea Standardelor minime de calitate privind managementul de caz in serviciile sociale acordate persoanelor varstnice.
TEMATICA
* Ordonanta de urgenta nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare :
- PARTEA I, TITLUL I - Dispozitii generale,
- PARTEA III, TITLUL III - Princiiiple generale aplicabile administratiei publice,
- PARTEA III, TITLUL V - Capitolul I, Capitolul II, Capitolul III-sectiunea 3, Capitolul IV,
- PARTEA III, TITLUL VII - Capitolul I
* Legea nr. 292/2011 legea asistentei sociale, cu modificarile si completarile ulterioare,
* Legea nr. 17/2000 privind asistenta sociala a persoanelor varstnice, republicata;
* H.G. nr. 886/2000 pentru aprobarea Grilei nationale de evaluare a nevoilor persoanelor varstnice;
* Anexa nr. 7 din Ordinul nr. 29/2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor varstnice, persoanelor fara adapost, tinerilor care au parasit sistemul de protectie a copilului si altor categorii de persoane adulte aflate in dificultate, precum si a serviciilor acordate in comunitate, serviciilor acordate in sistem integrat si cantinele sociale;
* Legea nr. 197/2012 privind asigurarea calitatii in domeniul serviciilor sociale, cu modificarile si completarile ulerioare ;
* H.G. nr. 118/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 197/2012 privind asigurarea calitatii in domeniul serviciilor sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Anexa la Ordinul nr. 2489 din 13 decembrie 2023 pentru aprobarea Standardelor minime de calitate privind managementul de caz in serviciile sociale acordate persoanelor varstnice - Standarde minime de calitate privind managementul de caz in serviciile sociale acordate persoanelor varstnice.
DIRECTOR,
ZIBILEANU STEFANA
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.