Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
C

It Helpdesk - Brasov

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Computer Generated Solutions Romania
Functia Jobului:
Software & analiza datelor
Industrie:
IT si telecomunicatii
Locatie & Tipul Jobului:
Brasov | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Scurta descriere a companiei


Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.





#FriendsWorkingTogether


Cerinte


• Peste 2 ani de experienta in suport IT sau intr-un rol similar.

• Cunostinte solide de sisteme de operare Windows si macOS, precum si de software-ul utilizat frecvent in birouri (Microsoft Office etc.).

• Experienta in fundamentele retelelor (DNS, DHCP, configurare IP etc.).

• Familiarizat cu sisteme de tichete precum ServiceNow, JIRA sau Zendesk.

• Cunoasterea limbii engleze.



Program : Luni - Vineri, in ture, inclusiv de noapte.


Responsabilitati


• Ofera suport de nivel 1 pentru toate intrebarile si problemele tehnice, inclusiv pentru desktop-uri, laptop-uri, imprimante, telefoane si alte dispozitive periferice.

• Diagnosticarea si rezolvarea problemelor legate de hardware, software si retea intr-un timp oportun.

• Instalarea, configurarea si intretinerea echipamentelor IT, cum ar fi statii de lucru, monitoare, imprimante si dispozitive mobile.

• Raspunde la tichetele de suport prin telefon, e-mail sau personal

• Efectueaza intretinerea regulata a sistemelor si actualizari, inclusiv patch-uri software si upgrade-uri de sistem.

• Configurarea conturilor noi de utilizatori si statiilor de lucru, inclusiv configurarea e-mailurilor si a retelelor.

• Ofera instruire si suport utilizatorilor finali pentru noi sisteme sau aplicatii software.





Beneficii




  • Tichete de masa

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: It Helpdesk - Brasov
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.