Key Account Manager
Adaugat: 1 lună în urmă
Randstad Romania
Key Account Manager
Adaugat: 1 lună în urmă
Randstad Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Studii superioare;
▪ Experienta relevanta pe o pozitie similara (de preferat in vanzari in conturi
internationale – IKA – cu specific Food) – minim 3 ani;
▪ Cunoasterea pietei de dezvoltare pentru portofoliul de produse: legume congelate si
ambientale, peste si fructe de mare congelate si ambientale, inghetata, dulciuri, sucuri,
ulei de masline, lactate, ciocolata, etc
▪ Experienta in utilizarea pachetului de baza Microsoft Office nivel avansat (constituie
avantaj experienta in lucru cu Panorama/ERP/WizzCount);
▪ Cunostinte de utilizare a calculatorului si sistemului de scaning (de preferat in operarea
unui sistem de gestiune);
▪ Foarte bune abilitati de comunicare, promovare, vanzare si negociere;
▪ Capacitate de analiza si atingere constanta a obiectivelor intr-un mediu competitiv;
▪ Orientare spre realizarea obiectivelor si bune abilitati de organizare si planificare;
▪ Atitudine proactiva, orientare catre rezultate, clienti si identificare de noi solutii;
▪ Orientare catre performanta, rezultate si gestionare eficienta a timpului, cat si
incadrare in termenele agreate;
Responsabilitati
Responsabilități principale:
- Promovarea și vânzarea produselor din portofoliu, contribuind la creșterea profitabilității.
- Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții cheie și extinderea rețelei de distribuție.
- Creșterea vânzărilor și penetrarea pieței prin listarea de produse noi.
- Negocierea și încheierea contractelor comerciale, identificând segmente noi de piață.
- Pregătirea rapoartelor și propunerea de soluții pentru eficientizarea vânzărilor.
- Monitorizarea concurenței și dezvoltarea de strategii de diferențiere.
- Consolidarea brandului companiei prin colaborări pe termen lung cu clienții.
- Colaborarea strânsă cu echipele interne pentru a asigura satisfacția clienților și îndeplinirea obiectivelor zilnice.
Alte informatii
Beneficii
▪ Pachet salarial in conformitate cu studiile, experienta si abilitatile;
▪ Bonus trimestrial corelat cu realizarea KPI-lor;
▪ Tichete de masa, 35lei/zi;
▪ Prime cu ocazia diverselor sarbatori;
▪ Plan de training agreat in acord cu nevoile de invatare individuale si profilul rolului;
▪ Concediu de odihna raportat la vechimea in cadrul companiei;
▪ Mediu de lucru profesionist si competitiv, insa in acelasi timp prietenos;
▪ Asigurarea unui echilibru intre viata profesionala si cea personala.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.