Lucrator comercial logistica
Adaugat: 1 lună în urmă
IKEA Romania
Lucrator comercial logistica
Adaugat: 1 lună în urmă
IKEA Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
Viziunea IKEA este de a crea o viață de zi cu zi mai bună pentru mulți oameni. Ideea noastră de afaceri este să oferim mobilier de casă bine conceput, funcțional și accesibil, de înaltă calitate, produs cu grijă pentru oameni și mediu.
Brandul IKEA reunește peste 200.000 de colegi in întreaga lume. Este un singur brand, dar ajunge la milioane de inimi și case. Lanțul nostru valoric este unic. Include totul, de la dezvoltarea produsului, proiectare, furnizare, producție și vânzări – și, desigur, începe și se termină cu clienții noștri.
O carieră la IKEA te poate duce în orice direcție îți place
Vino să lucrezi alături de noi! Anul aceasta am împlinit 80 de ani de activitate iar alături de noi vei ajuta oamenii să își creeze o viață de zi cu zi mai bună acasă. Aceasta este o muncă importantă, pentru care sunt implicate mai multe roluri. Atât de multe, de fapt, încât suntem destul de siguri că vei găsi ceva care să ți se potrivească.
Cerinte
Suntem o companie căreia îi pasă de viețile angajaților săi. Pentru noi este important să te simți respectat, recunoscut și inclus. Indiferent de postul pe care îl ocupi la IKEA, te vei bucura de numeroase beneficii. Iată doar câteva dintre acestea:
Îți vom oferi un salariu corect și atractiv și îți vom acorda compensații suplimentare dacă lucrezi în schimbul de noapte sau în weekend, te vom susține financiar cu o indemnizație pentru transport și masă și vei avea întotdeauna la dispoziție mâncare gătită (cu carne sau vegetariană) în restaurantul angajaților, precum și băuturi și gustări gratuite (cafea, sucuri, fructe).
Știm că timpul tău liber este important, așa că, în fiecare an, vei primi un voucher de vacanță.
Ai o cameră suplimentară pe care ai vrea s-o renovezi? În calitate de angajat IKEA, beneficiezi de discounturi la toate produsele noastre.
Credem că fiecare dintre noi contribuie la îndeplinirea (și depășirea) obiectivelor noastre. Aceasta este ideea care stă la baza programului nostru unic de bonusuri pe bază de performanță: One IKEA Bonus. Acesta ne recompensează pentru că dezvoltăm afacerea noastră – împreună!
Sănătatea și starea ta de bine sunt priorități maxime pentru noi, așa că îți oferim un abonament medical privat și asigurare de viață. Suntem conștienți că toată lumea are ocazional nevoie de ajutor cu provocările vieții și cerințele zilnice. Îți oferim asistență non-stop din partea unor experți externi dacă ai nevoie de ajutor legat de probleme profesionale, personale și emoționale sau dacă ai nevoie de consiliere juridică ori financiară.
Există multe oportunități de creștere, așa că îți vom oferi o gamă largă de cursuri de training online prin intermediul platformei noastre de învățare; iar dacă dorești să-ți schimbi cariera sau postul, nu va fi nevoie să părăsești compania: avem multe oportunități și exemple de angajați care și-au schimbat postul, locația sau chiar țara.
Ce vom aprecia la tine:
• Bune abilitați de comunicare și relaționare.
• Entuziasm față de munca ta și față de lucrul în echipă.
• Capabil de a prioritiza și organiza munca, pentru a utiliza timpul eficient.
• Bună disciplină personală, o abordare flexibilă față de muncă și față de schimbări.
• Capabilitatea de a lucra în primele ore ale zilei si in week-end.
• Capacitatea de a prelua inițiativa.
• Cunoștințe utilizare PC - nivel mediu.
• Atenție la detalii.
• Rezistenta la efort fizic, capacitatea de a manipula individual colete de minimum 25 kg.
Responsabilitati
Responsabilitățile tale zilnice:
• Colectează cu grijă produsele conform comenzilor on line, astfel încât să reducă riscul deteriorării și se asigură că toate articolele care se află pe comandă și au stoc, sunt colectate.
• Ambalează si pregătește comenzile pentru livrare, in medie 50 comenzi/zi.
• Plasează comanda în funcție de tipul acesteia în zona desemnată fiecărei comenzi.
• Verifică integritatea comenzii și se asigură că toate documentele de transport sunt corect atașate fiecărei comenzi.
• Analizează, identifică si procedează la ambalarea în mod corect a comenzii, în funcție de tipul și caracteristicile fiecărui articol.
• Numără cu atenție coletele rezultate în urma împachetării, apoi inițiază și etichetează comanda cu AWB-uri în consecință.
• Are grijă ca în momentul încărcării să așeze coletele/pachetele fragile deasupra celor grele și nu invers, utilizând spațiul de încărcare corect și eficient.
• Colaborează, informează și răspunde pozitiv acelor solicitări care țin de atribuțiile și responsabilitățile sale venite din partea altor colegi.
• Răspunde și este responsabil de păstrarea curățeniei în aria sa de activitate.
• Respectă regulile și procedurile interne existente.
• Folosește un limbaj profesional.
• Are o atitudine profesională pe durata orelor de lucru (orientarea către client, ținuta impecabilă, profesionalism, etc.).
Beneficii
Bonus anual
Prime de vacanta
Abonament medical
Asigurare medicala
Asigurare de viata
Pensie privata
Training-uri
Cursuri
Certificari/Atestate
Decontarea transportului
Discount produse companie /companii partenere
Zile libere suplimentare
Petreceri/evenimente companie
Loc de parcare
Fun / Relax Area
Tichete de masa
Tichete de vacanta
Tichete cadou
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.