Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
I

Lucrator comercial Punct de ridicare comenzi IKEA Cluj

Companie Verificata

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Aplica pe
Companie:
IKEA ROMANIA S.A.
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Industrie:
Retail, moda si bunuri de larg consum
Locatie & Tipul Jobului:
Cluj-Napoca | Program Full Time
Nivel experienta:
Fara experienta
Vechime:
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:

Candidatul ideal

Entuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.


Alătură-te echipei noastre de Logistică în calitate de Lucrător comercial în punctul de ridicare comenzi Cluj

Ce vom aprecia la tine:

• Abilități bune de comunicare, organizare și prioritizare a responsabilităților zilnice.
• Orientare către lucrul în echipă.
• Atitudine proactivă orientată către nevoile clienților.
• Abilități/cunoștințe de lucru în sisteme PC ( recepție/ înregistrare marfă).
• Rezistență la efort fizic, capacitatea de a manipula individual colete de până la 25 kg.
• Disponibilitate de a lucra în ture și în weekend-uri.

Descrierea jobului

Responsabilitățile tale zilnice:

• Manipularea mărfurilor: recepție, descărcare, încărcare și organizarea în spațiul de depozitare în vederea livrării produselor către clienţi în timp util.
• Cunoașterea, respectarea și aplicare procedurilor și metodelor de lucru, conform rutinelor zilnice.
• Inregistrarea și actualizarea informațiilor legate de procesele zilnice în sistemele interne.
• Gestionarea retururilor venite din partea clienților cu respectarea procedurii de retur.
• Interacțiune zilnică cu clienții și gestionarea informații necesare, folosind un limbaj profesionist adecvat, cu scopul de a oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai plăcută.
• Așezarea comenzilor în funcție de tipul acestora în zonele desemnate.
• Verificarea cantitativă și calitativă a comenzilor pregătite pentru livrare, conform standardelor și obiectivelor departamentului.
• Utilizarea echipamentului de lucru în mod corect, sigur și eficient, pentru a minimiza riscurile de accidente.
• Raportarea imediată a orcărui incident ce vizează probleme de sănătate sau securitate către managerul direct.
• Preluarea inițiativei și propunerea de noi soluții, împreuna cu echipa, pentru a îmbunătăţi experienţa de cumpărare a clienţilor.


De ce a lucra la IKEA înseamnă mult mai mult decât un loc de muncă?

Suntem o companie căreia îi pasă de viețile angajaților săi. Pentru noi este important să te simți respectat, recunoscut și inclus. Indiferent de postul pe care îl ocupi la IKEA, te vei bucura de numeroase beneficii. Iată doar câteva dintre acestea:
• Îți vom oferi un salariu corect și atractiv și îți vom acorda compensații suplimentare dacă lucrezi în schimbul de noapte sau în weekend, te vom susține financiar cu o indemnizație pentru transport și masă și vei avea întotdeauna la dispoziție mâncare gătită (cu carne sau vegetariană) în restaurantul angajaților, precum și băuturi și gustări gratuite (cafea, sucuri, fructe).
• Știm că timpul tău liber este important, așa că, în fiecare an, vei primi un voucher de vacanță.
• Ai o cameră suplimentară pe care ai vrea s-o renovezi? În calitate de angajat IKEA, beneficiezi de discounturi la toate produsele noastre.
• Credem că fiecare dintre noi contribuie la îndeplinirea (și depășirea) obiectivelor noastre. Aceasta este ideea care stă la baza programului nostru unic de bonusuri pe bază de performanță: One IKEA Bonus. Acesta ne recompensează pentru că dezvoltăm afacerea noastră – împreună!
• Sănătatea și starea ta de bine sunt priorități maxime pentru noi, așa că îți oferim un abonament medical privat și asigurare de viață. Suntem conștienți că toată lumea are ocazional nevoie de ajutor cu provocările vieții și cerințele zilnice. Îți oferim asistență non-stop din partea unor experți externi dacă ai nevoie de ajutor legat de probleme profesionale, personale și emoționale sau dacă ai nevoie de consiliere juridică ori financiară.
• Există multe oportunități de creștere, așa că îți vom oferi o gamă largă de cursuri de training online prin intermediul platformei noastre de învățare; iar dacă dorești să-ți schimbi cariera sau postul, nu va fi nevoie să părăsești compania: avem multe oportunități și exemple de angajați care și-au schimbat postul, locația sau chiar țara.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Lucrator comercial Punct de ridicare comenzi IKEA Cluj
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.