LUCRATOR COMERCIAL
Adaugat: 1 săptămână în urmă
MAGAZINUL HIMALAYA
LUCRATOR COMERCIAL
Adaugat: 1 săptămână în urmă
MAGAZINUL HIMALAYA
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
- asigură necesarul de marfă la raft;
- aduce marfa din depozit;
- ordonează rafturile pe categorii de produse şi pe tipuri de produse;
- expune mărfuri într-o manieră estetică, atrăgătoare şi uşor accesibile clienţilor;
- urmăreşte rafturile şi asigură încărcarea lor cu marfă în funcţie de vânzare;
- compară, sortează şi verifică marfa;
- adaptează etichetele şi afişele în funcţie de cerinţele curente;
- actualizează etichetele în funcţie de preţul din ziua respectivă;
- schimbă etichetele la acele produse care intră în promoţie;
- înlocuieşte etichetele deteriorate;
- elimină etichetele pentru produsele care nu mai sunt la vânzare;
- poziţionează etichetele în display-ul raftului pentru fiecare tip de produs în parte;
- înlocuieşte afişele din promoţia veche cu afişele din noua promoţie;
- lipeşte etichetele cu preţul corespunzător pe produsul ambalat;
- asigură igiena rafturilor;
- supraveghează rafturile pentru a interveni prompt în cazul unui incident;
- mentine si asigura curatenia la locul de munca;
- înlătură produsele care sunt deteriorate şi pot afecta igiena raionului;
- ridică ambalajele produselor aranjate în raft şi le depozitează la gunoi;
- verifică termenul de valabilitate al produselor;
- controlează zilnic valabilitatea produselor;
- scoate de la vânzare acele produse care mai au o zi de valabilitate;
- oferă relaţii clienţilor;
- oferă informaţii despre marfa expusă;
- răspunde solicitărilor clienţilor;
- oferă ajutor clienţilor;
- informează clienţii de schimbările care au avut loc în privinţa produselor;
- sa aiba o conduita corecta in fata clientului;
- sa participe la traininguri/workshop-uri organizate de angajator pentru produsele care urmeaza sa fie comercializate in magazine
- sa utilizeze formule de salut “buna ziua”, “buna seara”, “la revedere” si formule de multumire “multumesc”, in relatia cu toti clientii;
- sa menţină curăţenia;
- sa anunţe de îndată sefului de magazin/directorului de vanzari/administratorului orice neregula constatată ;
- sa ia in primire toate materialele necesare asigurării curăţeniei, având obligaţia sa asigure păstrarea si utilizarea acestora in bune condiţiuni;
- să manifeste disponibilitate către dialog, receptivitate, calm, tact in relaţiile de serviciu;
- sa răspundă la toate solicitările venite din partea sefului de magazin/ directorului executiv/ administratorului pentru îndeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
- sa manifeste grijă deosebită in mânuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor;
- sa fie cinstit, loial si disciplinat dând dovada in toate împrejurările de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.