magaziner - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
magaziner - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Filarmonica Pitesti Expira in 2024-12-05
Locatie
Arges
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
In conformitate cu prevederile HG nr.1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Filarmonica Pitesti organizeaza in data de 17.12.2024, ora 11.00, la sediul sau din Pitesti, Calea Bucuresti, nr.2, concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de magaziner, studii medii in cadrul Serviciului Cultura si evenimente artistice, program inegal de munca, 40 ore/saptamana, pe perioada nedeterminata;
Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art.15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii postului contractual vacant de magaziner, studii medii in cadrul Serviciului Cultura si evenimente artistice, pe perioada nedeterminata, sunt:
* Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.
* Vechime de minim 3 ani in domeniul gestiunii.
* Disponibilitate pentru program flexibil.
Conditii specifice prevazute in fisa postului pentru postul de magaziner, studii medii:
Gestioneaza, pastreza si tine evidenta mijloacelor fixe, obiectelor de inventar si materialelor institutiei
Opereaza zilnic in fisele de magazie toate materialele intrate si iesite pe baza de Note de intrare si Bonuri de consum
Intocmeste bonurile de consum pentru materiale si le opereaza in programul Z.Buget
Depoziteaza si gestioneaza in bune conditii materialele achizitionate
La primirea bunurilor in magazie, intocmeste impreuna cu comisia de receptie nota de receptie si constatare diferente, actul de primire in custodie (daca este cazul) pe care le preda la compartimentul financiar-contabil
Tine evidenta bunurilor si materialelor incredintate, prin intocmirea fiselor de magazine
Intocmeste procesele verbale pentru eliberarea bunurilor din inventarul institutiei
Nu permite scoaterea din institutie a instrumentelor muzicale sau a altor obiecte de uz gospodaresc sub forma de imprumut la alte institutii sau catre alte persoane fizice inclusiv catre salariatii din cadrul institutiei fara actele necesare semnate de catre conducere
Reprezinta institutia, in limita competentei, in relatiile cu Trezoreria Municipiului Pitesti
Asigura ridicarea numerarului de la Trezoreria Municipiului Pitesti
Ajuta la pregatirea scenei in vederea sustinerii repetitiilor sau spectacolelor orchestrei.
Raspunde cu promptitudine la solicitarile dirijorilor, membrilor orchestrei si ia masuri in vederea bunei desfasurari a repetitiei sau concertului, pune la dispozitie toate materialele necesare
Ajuta la mutarea pupitrelor si instrumentelor pe scena cu ocazia repetitiilor, spectacolelor si eliberarea scenei dupa spectacole
Nu paraseste sala de repetitii sau concert inainte de a se asigura ca toate materialele sunt in ordine si numai dupa incheierea repetitiilor sau concertului
Desfasoara activitate de sala, in functie de necesitatile curente ale institutiei, indeplinind atributii de controlor bilete, plasator sau garderobier, numai cand e cazul, la solicitarea sefului ierarfic
Realizeaza, la fiecare spectacol in parte, verificarea si supravegherea mentinerii corespunzatoare a aspectului salii de spectacole, a anexelor si spatiului din jur, pastrarea linistei si ordinea in sala si holuri, integritatea bunurilor scoase pe scena.
Se ingrijeste de pastrarea in conditii optime a bunurilor, face propuneri de casare, declasare sau transferare a inventarului motivand luarea acestor masuri
Executa si alte sarcini specifice profilului compartimentului, la solicitarea conducerii institutiei, spre optimizarea activitatii artistice a filarmonicii
Pastreaza confidentialitatea informatiilor din domeniul de activitate
Intretine in bune conditii bunurile din gestiune
Concursul se va desfasura conform calendarului urmator:
* 22.11.2024:publicare anunt concurs;
* 05.12.2024, ora 16.00(sediul Filarmonicii Pitesti, Calea Bucuresti, nr.2):termenul limita de depunere dosare;
* 06.12.2024:afisare rezultat selectie dosare;
* 09.12.2024:depunere contestatii rezultat selectie dosare si afisare rezultat contestatii;
* 17.12.2024, ora 11.00(sediul Filarmonicii Pitesti, Calea Bucuresti, nr.2):proba scrisa;
* 18.12.2024:afisare rezultat proba scrisa;
* 19.12.2024: depunere contestatii rezultat proba scrisa si afisare rezultat contestatii;
* 20.12.2024,ora 11.00(sediul Filarmonicii Pitesti, Calea Bucuresti, nr.2):sustinerea interviului;
* 23.12.2024: afisare rezultat interviu
* 24.12.2024:depunere contestatii rezultat interviu si afisare rezultat contestatii
* 03.01.2025: afisare rezultatul final al concursului.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Actele prevazute la punctele b, c, d e, vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Sunt declarati admisi la proba scrisa si la proba interviu candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte din maximum 100 de puncte.
Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si interviu.
Se considera ADMIS candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru acelasi post, cu conditia ca acestia sa fi obtinut punctajul minim necesar.
La punctaje egale are prioritate candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa, iar daca egalitatea se mentine, candidatii aflati in aceasta situatie vor fi invitati la un nou interviu in urma caruia comisia de concurs va decide asupra candidatului castigator.
Bibliografia pentru ocuparea functiei vacante de magaziner, studii medii, in cadrul Serviciului Cultura si evenimente artistice:
1.Regulamentul de organizare si functionare al Filarmonicii Pitesti aprobat prin HCL 199/25.05.2017.
2.Codul Etic al personalului contractual al Filarmonicii Pitesti.
3.O.G.21/2007 privind institutiile si companiile de spectacole si concerte, precum si desfasurarea activitatii de impresariat artistic, cu modificarile si completarile ulterioare
4. Legea nr. 319/2006, actualizata, privind sanatatea si securitatea in munca.
5.O.M.F.P. nr. 2861/2009 privind aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii.
6.Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice.
Mai multe detalii la sediul Filarmonicii Pitesti, situat in Mun. Pitesti, str. Calea Bucuresti, nr.2-Centru Multifunctional, la Compartimentul Resurse umane, telefon 0248/220 111 si pe site-ul institutiei
www.filarmonica-pitesti.ro.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.