Manager Calitate Client
Adaugat: 4 săptămâni în urmă
HORSE ROMANIA S.A.
Manager Calitate Client
Adaugat: 4 săptămâni în urmă
HORSE ROMANIA S.A.
Candidatul ideal
escriere generala post
Garanteaza asigurarea calitatii produs - proces in Departamentele de Fabricatie Horse Romania.
Coordoneaza punerea in aplicare a tuturor actiunilor preventive si curative (inclusiv desfasurarea proceselor calitate, Animare TNC, MQA, QC Story, etc.) necesare pentru garantarea productiei conforme si livrarea produselor la nivelul de calitate impus, in colaborare cu RQD.
Principalele misiuni
Coordoneaza animarea calitatii si gestioneaza rezultatele prin indicatorii de performanta in Departamentele Fabricatie Horse Romania.
Asigura suport Departamentelor de Fabricatie pentru atingerea si mentinerea rezultatelor de calitate in raport cu obiectivele vizate.
Coordoneaza tratarea ecarturilor constatate in Departamentele de Fabricatie si asigura furnizarea elementelor calitate necesare in cadrul reuniunilor multimeserii de animare QRQC, TNC, Probleme Clienti, Matrice QA.
Analizeaza ne-conformitatile si valideaza planurile de actiuni comunicate de grupurile transverse (fabricatie, mentenanta, inginerie) in scopul reducerii pierderilor si al rezolvarii incidentelor de calitate.
Coordoneaza realizarea activitatilor audit produs nivel 3 al Planului de Supraveghere si urmareste corecta realizare a auditului de proces nivel 2 si 3 pentru aspectele calitate.
Informeaza sectoarele implicate in caz de deriva calitate, valideaza planurile de actiuni corective si aplica tratarea nonconformitatilor cand este necesar.
Organizeaza si acompaniaza auditurile efectuate de clienti in atelierele de fabricatie inclusiv clientii internationali ateliere (ex. audituri calitate, audituri de pre-productie, SMQ,…).
Asigura tratarea pieselor neconforme din Departamentele de Fabricatie, valideaza Planurile de Actiuni corective; participa la definirea si la implementarea dispozitivelor anti-eroare, urmareste si asigura gestionarea derogarilor pe perimetrul departamentelor de fabricatie.
Decide blocajele necesare in caz de incident pentru furniturile sau produsele realizate; gestioneaza si anima tratarea acestora.
Coordoneaza actiunile pentru tratarea definitiva si robusta a caderilor; garanteaza constituirea si arhivarea dosarelor corespondente.
Informeaza furnizorii si/sau clientii interni in cazul produselor non-conforme detectate in perimetrul procesului sau cu risc pentru client si cere eventual blocajul parcului (al stocurilor).
Descrierea jobului
Studii superioare tehnice
Experienta in activitatea de Fabricatie si Management
Cunostinte specifice : desen tehnic, cunostinte tehnice, instrumente de calitate, APW
Limbi straine: Franceza - nivel mediu, Engleza - nivel avansat
Competente digitale : cunoastere pachet Microsoft Office
Capacitatea de analiza si sinteza in obtinerea datelor fiabile, robuste
Abilitati foarte bune de comunicare si organizare
Anticipare, reactivitate, proactivitate
Capacitate de negociere si de a defini prioritatile
Orientat client
"Toate candidaturile vor fi luate în considerare indiferent de naționalitate, gen, dizabilitate, vârstă, rasă, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuală.”
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.