Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
O

Manager Calitate

Companie Verificata

Adaugat: 3 săptămâni în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
OCEAN FISH
Functia Jobului:
Agricultura & horticultura
Industrie:
Hoteluri, restaurante si catering
Locatie & Tipul Jobului:
Voluntari | Program Full Time
Nivel experienta:
Manager / nivel executiv
Vechime:
5 ani
Descriere:

În raport cu obiectivele postului
• Răspunde de verificarea periodică a Manualului Calităţii şi a planurilor calităţii, în scopul actualizării acestora, conform procedurilor aplicabile.
• Răspunde de elaborarea şi actualizarea procedurilor de sistem, a procedurilor operaţionale şi a instrucţiunilor.
• Răspunde de modificările şi de circulaţia documentelor sistemului calităţii în vederea menţinerii acestora sub control.
• Răspunde de stabilirea acţiunilor necesare pentru îmbunătăţirea continuă a proceselor desfăşurate în cadrul societăţii, pe baza rezultatelor analizelor de management.
• Are responsabilităţi în elaborarea, circulaţia, menţinerea sub control şi utilizarea înregistrărilor calităţii, conform procedurilor aplicabile.
• Răspunde de organizarea şi coordonarea analizelor sistemului calităţii efectuate de management şi asigură difuzarea şi aplicarea deciziilor stabilite.
• Are responsabilităţi în monitorizarea funcţionării sistemului calităţii.
• să evalueze şi să autoevalueze nivelul de pregătire permanent prin comparaţie cu noutăţile din domeniu
• să realizeze proiectarea şi implementarea unui sistem al calităţii în conformitate cu unul din standardele internaţionale ISO 9000; să elaboreze şi să aplice documentele sistemului calităţii
• să realizeze certificarea sistemului calităţii cu organisme acreditate în acest sens;
• să organizeze activităţilor de inspecţii la primire, pe flux şi la final;
• să realizeze verificări metrologice; să receptioneze mijloacele de măsură intrate în unitate şi le respinge pe cele care nu au precizia cerută şi se bazează pe alt sistem de unităţi de măsură decât cel legal; să ia măsuri de scoatere din uz a mijloacelor de măsurare deteriorate care nu se pot repara; să verifice calibrele care servesc la etalonarea mijloacelor de măsurare; să ia măsuri de asigurare a stocului tampon de mijloace de măsurare; să stabilească perioadele de etalonare metrologica a mijloacelor de măsurare; să colaboreze cu terţi în vederea verficării metrologice a mijloacelor de măsurare; să ţină evidenţa globală a mijloacelor de măsurare;
• să efectueze audituri interne ale calităţii;
• să elaboreze şi să revizuiască documentelor sistemului calităţii:
• să coordoneze activitatea de implementare şi menţinere IFS si FSSC 22000;
• să răspundă de menţinerea şi eficienţa sistemului de management al calităţii organizaţiei;
• să raporteze periodic conducerii stadiul privind elaborarea si implementarea documentelor SMC.
• să verifice conditiile de manipulare si transport ale produselor aprovizionate în vederea eliminării cazurilor de abateri;
• să identifice şi să izoleze cu maximă operativitate neconformităţile apărute pe fiecare fază a procesului tehnologic;
• să realizeze analize ale neconformităţilor; să întocmească note de neconformitate; să participe la şedinţele de analiză a neconformităţilor; să propună măsuri de rezolvare a neconformităţilor;
• să rezolve reclamaţii (impreuna cu compartimentul responsabil de neconformitate); să respingă produsele neconforme în toate fazele de fabricaţie şi urmareşte ca acestea să fie rezolvate in conformitate cu procedurile specifice de tratare a neconformitatilor;
• să urmărească derogările faţă de cerinţele specificate să fie folosite numai în mod excepţional şi în condiţiile limitării pentru o anumită cantitate sau perioada de timp;
• să emită documentele care atestă calitatea produselor;
• să admită sau să respingă produsele inspectate;
• să participe la rezolvarea cu maximă operativitate a reclamaţiilor apărute de la clienţi;
• să stabilească, conform structurii organizatorice şi a ROF, sarcinile şi responsabilităţile personalului din subordine, în baza fişelor de post
• să motiveze echipa prin comunicare şi prin evaluarea permanentă a subordonaţilor direcţi
• să execute orice alte dispoziţii date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal
• să răspundă la toate solicitările venite din partea Administratorului pentru îndeplinirea unor sarcini conforme fişei postului;
• Răspunde de fundamentarea măsurilor de motivare şi sancţionare a personalului din subordine, participând (alături de persoanele abilitate) la luarea acestor măsuri, conform procedurilor interne şi prevederilor legislative în vigoare.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Manager Calitate
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.