Manager De Echipa Birou Icredit Bucuresti
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Icredit
Manager De Echipa Birou Icredit Bucuresti
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Icredit
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Candidatul ideal
Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat sau superioare;
Cunostinte de operare PC (Word, Excel);
Experienta anterioara in domeniul vanzarilor, financiar (constituie un avantaj);
Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare
Constituie avantaj permis conducere categoria B.
Descrierea jobului
Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit;
Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare;
Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata;
Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu;
Dezvoltarea portofoliului de clienti;
Beneficii:
Pachet de remuneratie atractiv;
Bonusuri lunare si semestriale de performanta;
Tichete de masa;
Abonament servicii medicale Regina Maria;
Evenimente corporate si teambuilding;
Programe de training;
Oportunitati de promovare in cadrul companiei.
Dacă ești o persoană motivată, cu abilități excelente de management și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te încurajăm să aplici pentru poziția de Manager de Echipa. Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm forțele și să construim împreună un viitor de succes.
Romjob_********2
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.