Manager de proiect ( Instalatii si Constructii)
Adaugat: 2 zile în urmă
CONFIDENTIAL
Manager de proiect ( Instalatii si Constructii)
Adaugat: 2 zile în urmă
CONFIDENTIAL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
- Elaboreazã planul de proiect (identificã sarcinile, planificã activitãţile, identificã activitãţile critice, evalueazã necesarul de resurse materiale, financiare şi umane ︈︉︄︀︁︀︀︁︁︀︂︃︃︇︅︀pentru derularea proiectului);
- Planificã, organizeazã, coordoneazã şi controleazã proiectele şi resursele alocate;
- Coordoneazã implementarea proiectului respectând indicatorii de profitabilitate din Business plan;
- Menţine în permanenţã legatura cu beneficiarul pentru realizarea etapelor de proiect conform planificãrilor;
- Coordoneazã şi rãspunde de implementarea etapelor proiectului prin gestionarea şefilor de echipã şi a subcontractorilor;
- Coordoneazã activitatea echipei suport de proiect, asigurându-se de corectitudinea datelor înscrise de aceştia în programele informatice de gestiune;
- Oferã consultanţã în identificarea de soluţii asupra problemelor reieşite pe durata derulãrii proiectului;
- Întocmeşte, împreunã cu echipa de proiect, documentele de raportare a stadiului etapelor de proiect şi încadrarea elementelor componente în marjele de buget;
- Asigurã un circuit informaţional adecvat, discuţii şi feedback dintre diferiţi actori în desfãşurarea proiectului;
- Întocmeşte împreunã cu echipa proiectului planul de execuţie al proiectului;
- Organizeazã şi coordoneazã procurarea de bunuri şi servicii în cadrul proiectului, respectând procedurile de achiziţii interne ale companiei;
- Realizeazã planificarea achiziţiei resurselor materiale în concordanţã cu planul de execuţie al proiectului;
- Realizeazã planificarea cheltuielilor/veniturilor în concordanţã cu planul de execuţie al proiectului;
- Întocmeşte documentele solicitate de Beneficiar în legaturã cu prevederile contractuale şi desfãşurarea proiectului;
- Întocmeşte documentele livrabile în conformitate cu procedura internã de Project Management;
- Se asigurã de respectarea cerinţelor cu privire la SSM în cadrul desfãşurãrii proiectului;
- Realizeazã împreunã cu echipa de management de proiect lista de riscuri şi stabileşte planul de rãspuns la risc;
- Asigurã comunicarea cu managementul pe timpul derulării proiectului, urmărind îndeplinirea sarcinilor contractuale şi satisfacerea cerinţelor clientului;
- Monitorizează realizarea stadiilor fizice ale investiţiei din punct de vedere al sistemelor contractate în concordanţã cu planul de execuţie al proiectului cu accent pe calitatea produselor livrate, încadrarea în termene şi în bugetul de proiect alocat. Pe baza informaţiilor obţinute determinã performanţa financiarã a proiectului, încadrarea în timp, situaţiile de risc şi, pe baza lor, actualizeazã planul de execuţie al proiectului, bugetul de costuri şi lista de riscuri ;
- Urmărirea şi intocmirea, după caz, a documentelor finale, impuse prin metodologia de proiect management şi prin contract, pe faze şi pe proiect, şi susţinerea predarii produselor şi serviciilor cãtre clienţi;
- Constituie dosarul proiectului care conţine toate documentele generate în cadrul proiectului, de la documentaţia tehnică, documentele livrate în cadrul proiectului, corespondenţa purtată pe perioada derulării proiectului, înregistrările efectuate în conformitate cu procedurile în vigoare.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.