Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Manager de proiect; Responsabil financiar; Asistent proiect; Responsabil GT- învățământ preuniversitar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 4 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Oradea | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





LICEUL TEHNOLOGIC NR.1 VALEA LUI MIHAI , VALEA LUI MIHAI, judetul BIHOR Expira in 2025-01-03

Locatie
Bihor

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



Manager de proiect; post vacant, pe perioada determinata, la structura personal proiecte, numarul de posturi: 1

Responsabil financiar; post vacant, pe perioada determinata, la structura personal proiecte, numarul de posturi: 1

Asistent proiect; post vacant, pe perioada determinata, la structura personal proiecte, numarul de posturi: 1

Responsabil GT-invatamant preuniversitar, post vacant, pe perioada determinata, la structura personal proiecte, numarul de posturi: 1


Conditii specifice de participare la concurs post manager de proiect:

Educatie solicitata: absolvent de studii superiorare finalizate cu diploma de licenta - 3 ani

Experienta solicitata: experienta de lucru in invatamantul preuniversitar sau universitar cu atributii de coordonare, 5 ani

Competente solicitate:

- Abilitati de leadership,

- Competente de comunicare si negociere,

- Abilitati de planificare si organizare,

- Abilitati de analiza si sinteza,

- Abilitatea de a-si asuma responsabilitate pentru executarea sarcinilor de lucru,

- Rezistenta la stres,

- Cunostinte operare PC.


Conditii specifice de participare la concurs post asistent proiect:

Educatie solicitata: absolvent de studii superiorare finalizate cu diploma de licenta - 3 ani

Experienta solicitata: experienta in domeniul implementarii de proiecte si/sau experienta in lucru in domeniul administrativ - 1 ani

- orientat catre echipa;

- abilitati de planificare si organizare;

- competente excelente de comunicare;

- competente de managenentul timpului;

- rezistenta la stres;

cunostinte bune de operare PC (MS Office, Internet).


Conditii specifice de participare la concurs post responsabil financiar:

Educatie solicitata: absolvent de studii superioare cu diploma de licenta, 3 ani

Experienta solicitata: Experienta in domeniul financiar, 1 ani

Competente solicitate:

- Abilitatea de a lucra in echipa, cat si individual;

- Abilitatea de a comunica eficient;

- Abilitati de analiza si sinteza;

- Abilitatea de a-si asuma responsabilitate pentru executarea sarcinilor de lucru;

- Atentie la detalii;

- Rezistenta la stres;

- Cunostinte operare PC.


Conditii specifice de participare la concurs post responsabil GT invatamant preuniversitar:

Educatie solicitata:

- absolvent de studii superioare cu diploma de licenta, 3 ani

Experienta solicitata:

- Experienta de lucru in invatamant preuniversitar - 1 an

- Experienta de lucru in relatii cu publicul.

Competente solicitate:

- abilitati de leadership,

- abilitati de comunicare eficienta,

- atentie la detalii,

- bune competente de planificare,

- cunostinte de operare PC.


Calendarul de desfasurare a concursului

Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 16/12/2024

- termenul de depunere a dosarelor in data de 03/01/2025 , ora 12:00, la sediul institutiei;

- selectia dosarelor in data de: 08/01/2025 , ora 10:00, la sediul institutiei;

- afisare rezultate la selectia dosarelor in data de: 08/01/2025 , ora 12:00, la sediul institutiei.

- termen de contestare la selectia dosarelor in data de 09/01/2025 , ora 12:00, la sediul institutiei.

- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor privind selectia dosarelor in data de 09/01/2025 , ora 13:00, la sediul institutiei.

Proba interviu:

- proba interviu in data de 14/01/2025 , ora 10.00, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor de la proba interviu in data de 14/01/2025 , ora 13:00, la sediul institutiei.

- termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu in data de 14/01/2025 ,ora 15:00, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor probei interviu in data de 14/01/2025 , ora 16:00, la sediul institutiei;

- Afisarea rezultatelor finale in data de 14/01/2025 , ora 17:00, la sediul institutiei;


Relatii suplimentare detaliate privind atributiile postului, bibliografia si continutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispozitie, in zilele lucratoare, pe site-ul institutiei si/sau la sediul institutiei angajatoare: LICEUL TEHNOLOGIC NR.1 VALEA LUI MIHAI , cu sediul in VALEA LUI MIHAI, STR.HUNYADI MATYAS NR.43, compartimentul resurse umane/ , persoana de contact:BODOGAI IRINA , email: [email protected]








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Manager de proiect; Responsabil financiar; Asistent proiect; Responsabil GT- învățământ preuniversitar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.