MANAGER DEPARTAMENT PROIECTARE
Adaugat: 5 zile în urmă
ADREM INVEST SRL
MANAGER DEPARTAMENT PROIECTARE
Adaugat: 5 zile în urmă
ADREM INVEST SRL
Candidatul ideal
Studii:
- Superioare tehnice, specializare automatică, electronică, electrotehnică, inginerie electrică, energetică.
Experiență:
- Minim 3 ani în domeniul proiectării instalațiilor electroenergetice și experiență în coordonare personal.
- Autorizare ANRE minim gradul IIIA.
Cerințe și competențe:
- Cunoștințe avansate în domeniul electroenergeticii și distribuției/transportul energiei electrice;
- Cunoștințe avansate în domeniul Contract Management;
- Gestionarea bugetelor din cadrul departamentului;
- Cunoștințe avansate Eplan Electric, Autocad;
- Cunoștințe medii de Limba Engleză (citit, scris, vorbit);
- Permis de conducere cat. B.
- Spirit de inițiativă, creativitate și flexibilitate;
- Bune abilități de organizare și gestionare a timpului; un nivel ridicat de etică de lucru și integritate morală;
- Bune abilități de comunicare și coordonare;
- Capacitatea de a asimila informații noi și de a se dezvolta profesional;
- Realizarea proiectelor la termenul și calitatea cerută.
Descrierea jobului
- Asigură coordonarea întregii activități din cadrul Departamentului Proiectare.
- Asigură dimensionarea corectă a personalului din cadrul Departamentului Proiectare.
- Se asigură că resursele umane și materiale sunt adecvate atingerii obiectivelor asumate și sunt alocate în mod corect (ca efort și încărcare) activităților desfășurate.
- Sprijinirea altor departamente din companie (ex. ofertare, vânzări, logistic), pentru alegerea soluțiilor tehnice și echipamentelor;
- Elaborarea documentațiilor în toate fazele de proiectare, în conformitate cu HG 907/2016 și, după caz, în conformitate cu politicile impuse de standardele Beneficiarului;
- Deplasări în vederea culegerii de date din teren, participare la predări amplasament, ședințe inginerie și ședințe de avizare;
- Stabilirea soluțiilor tehnice optimizate tehnic, la cheie, pentru oportunitățile ce aparțin domeniului de activitate și participă la prezentări ale acestora în fața clientului.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Bonusuri pentru performanţă;
- Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
- Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.