MANAGER LOCATIE GYMBOLAND - Loc de joaca
Adaugat: 4 zile în urmă
ENTERTAINMENT VISION SRL
MANAGER LOCATIE GYMBOLAND - Loc de joaca
Adaugat: 4 zile în urmă
ENTERTAINMENT VISION SRL
Candidatul ideal
Gymboland este un brand specializat în divertisment pentru copii cu o experiență de peste 10 ani în România. Gymboland Group ︆are locuri de joaca (playgrounds) in Mall-urile din Bucuresti, Ploiesti si Constanta.
Managerul de locației Gymboland, se ocupă de activitatea zilnică a locurilor de joacă, raportează, coordonează echipa, organizează evenimente și petreceri tematice.
Descrierea jobului
• Coordonarea eficientă a tuturor activităților, în vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai înalte standarde de calitate pentru locația Gymboland.
• Pregătirea și organizarea planurilor de activitate pentru locația pe care o administrează și asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor.
• Asigură că sistemul, procedurile și politicile Gymboland sunt respectate la standarde superioare de către angajații din locația de care răspunde.
• Propune soluții pentru îmbunătățirea activităților operaționale pentru locația de joacă. Valorificarea și dezvoltarea oportunitătilor de dezvoltare ale firmei.
• Administrează locația Gymboland. Asigură servicii de calitate pentru clienți și soluționează reclamațiile;
• Întocmește documentatie angajați (fise de pontaj, dosar angajat) si contabilitate de baza (încasări, inventare, etc); raportează către conducere situația locației.
• Efectuează comenzile si gestionarea stocurilor;
• Organizează evenimente și petreceri tematice pentru copii;
• Promovează locul de joacă pentru a atrage mai mulți clienți;
• Mentine relatiile cu managementul Mall, furnizori, clienti si banca.
Managerul Gymboland pentru locul de joacă trebuie să aibă:
• Experiență relevantă pe post similar (servicii clienti si management operational);
• Puternică organizare și coordonare a unei echipe comerciale intr-un domeniu care ofera servicii clientilor;
• Disponibilitate de a lucra pe un program de lucru (ture) conform programului de Mall;
• Capacitatea de a face față situațiilor dificile care pot apărea în relația cu clienții și copiii;
• Foarte bune abilități de organizare, planificare, monitorizare și feedback;
• Spirit antreprenorial și deschidere către soluții inovatoare;
• Cunoștințe operare PC;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.