Manager persoana fizica - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 lună în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Manager persoana fizica - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 lună în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul Municipal Sighetu Marmatiei judetul MARAMURES Expira in 2025-05-15
Locatie
Maramures
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Alte functiiAnunt
CONSILIUL DE ADMINISTRATIE
AL SPITALULUI MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI
In conformitate cu Regulamentul de organizare si desfasurare a concursului de ocupare a functiei de manager - persoana fizica la Spitalul Municipal Sighetu Marmatiei, aprobat prin Dispozitia Primarului Municipiului Sighetu Marmatiei nr.125 /14.04.2025.
Organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de manager - persoana fizica la Spitalul Municipal Sighetu Marmatiei.
Concursul pentru ocuparea functiei de manager - persoana fizica la Spitalul Municipal Sighetu Marmatiei va avea loc la sediul Spitalului Municipal Sighetu Marmatiei, strada Avram Iancu, nr.22, in perioada 16.04.2025 - 29.05.2025, desfasurandu-se in doua etape:
- Etapa de verificare a indeplinirii de catre candidati a conditiilor stabilite in publicatia de concurs care va avea loc in data de 16.05.2025,ora 10.00, etapa eliminatorie;
- Etapa de sustinere publica si de evaluare a proiectului de management care se va desfasura la sediul Spitalului Municipal Sighetu Marmatiei, str.Avram Iancu,nr.22, pe baza temelor cadru, in data de 29.05.2025, ora 10.00.
Calendarul de desfasurare a concursului este urmatorul:
Perioada de depune dosarele de concurs 16.04.2025-15.05.2025, ora 15.00
Verificarea dosarelor 16.05.2025 ora 10.00
Afisarea rezultatului verificarii dosarelor 19.05.2025 ora 15:00
Depunerea contestatiilor privind
rezultatul verificarii dosarelor 20.05.2025 ora 15.00
Afisarea rezultatului contestatiilor privind verificarea dosarelor 21.05.2025 ora 15:00
Afisarea pe site -ul spitalului a proiectelor de management depuse de candidatii declarati admisi in urma finalizarii probei de verificare a dosarelor de inscriere 22.05.2025 ora 15
Sustinerea publica a proiectului de management 29.05.2025 ora 10:00
Afisarea rezultatului probei de sustinere a proiectului de management 30.05.2025 ora 15:00
Depunerea contestatiilor privind rezultatul probei de sustinere a proiectului de management 02.06.2025 ora 15.00
Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor privind proba de sustinere a proiectului de management 03.06.2025 ora 15:00
Afisarea rezultatelor finale ale concursului 04.06.2025 ora 12:00
La concurs pot participa persoane fizice care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) este apta din punct de vedere medical si psihologic sa exercite functia de manager.
Atestarea starii de sanatate se face pe baza de examen medical de specialitate, de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, respectiv pe baza de evaluare psihologica organizata prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii;
e) este absolventa de studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in medicina, specializarea medicina, medicina dentara, specializarea medicina dentara, stiinte juridice sau stiinte economice;
f) este absolventa cu diploma a studiilor universitare de master in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei sau cu diploma conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia absolventilor de medicina, specializarea medicina si medicina dentara, specializarea medicina dentara;
g) are cel putin 7 ani vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei;
h) indeplineste conditia de absolvire a unor cursuri de perfectionare in management sanitar sau management al serviciilor de sanatate, avizate de Ministerul Sanatatii in baza criteriilor de calitate stabilite prin ordin al ministrului sanatatii prevazut la art. V din Ordonanta Guvernului nr. 37/2022 pentru modificarea si completarea Legii nr. 95/2006 si a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum si stabilirea unor alte masuri in domeniul sanatatii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 328/2022;
i) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
j) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
k) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare.
Dosarele de inscriere se depun la sediul Spitalului Municipal Sighetu Marmatiei, str. Avram Iancu,nr.22, judetul Maramures, la Serviciul Runos, int 221, in perioada 16.04.2025-15.05.2025 ora 15.
Dosarul de inscriere trebuie sa contina urmatoarele documente:
a) cererea de inscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului (ex: copie diploma de licenta sau echivalenta; copie documente care atesta absolvirea studiilor universitare de master in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei sau diploma conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu exceptia absolventilor de medicina; copia actului de absolvire a unor cursuri de perfectionare in management sanitar sau management al serviciilor de sanatate, avizate de Ministerul Sanatatii in baza criteriilor de calitate stabilite prin ordin al ministrului sanatatii);
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, si avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluari psihologice organizate prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu a comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) proiectul de management;
k) declaratie pe propria raspundere a candidatului ca proiectul de management este conceput si realizat integral de catre candidat;
l) declaratie pe propria raspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de inscriere.
La depunerea dosarului de inscriere, candidatul va primii un cod de identificare care este numarul de inregistrare a cererii de participare la concurs si care va fi utilizat la afisarea rezultatelor concursului pentru fiecare candidat in parte.
Candidatii interesati vor putea efectua o vizita in cadrul spitalului in data de 28.05.2025 ora 10:00 sub indrumarea reprezentantului spitalului pentru a se informa in mod nemijlocit cu privire la problemele de interes in elaborarea proiectului de management.
Tema proiectului de management este la alegerea candidatului din urmatoarea lista de 5 teme, care va fi adaptata la problemele Spitalului Municipal Sighetu Marmatiei.
1. Planificarea si organizarea serviciilor de sanatate la nivelul spitalului;
2. Siguranta si satisfactia pacientului;
3. Managementul calitatii serviciilor medicale;
4. Managementul resurselor umane;
5. Performanta clinica si financiara a activitatii spitalului.
Proiectul se realizeaza individual de catre fiecare candidat si se dezvolta intr-un volum de maxim 15-20 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu caractere Times New Roman, marimea 12 , spatiere la un rand.
Structura proiectului de management
1. Descrierea situatiei actuale a Spitalului Municipal Sighetu Marmatiei
2. Analiza SWOT a spitalului (puncte tari, puncte slabe, oportunitati, amenintari)
3. Identificarea problemelor critice
4. Selectionarea unei probleme/unor probleme prioritare, cu motivarea alegerii facute
5. Dezvoltarea proiectului de management pentru problema prioritara identificata/problemele prioritare identificate
a) Scop
b) Obiective
c) Activitati
- definire
- incadrare in timp - grafic Gantt
- resurse necesare - umane, materiale, financiare
- responsabilitati
d) Rezultate asteptate
e) Indicatori - evaluare, monitorizare
f) Cunoasterea legislatiei relevante
Bibliografia impreuna cu anuntul de concurs se publica pe site-ul Spitalului Municipal Sighetu Marmatiei, la sediul spitalului, pe portalul posturi.gov.ro si pe pagina de internet a Ministerului Sanatatii la sectiunea ,, concurs manageri''.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Spitalului Municipal Sighetu Marmatiei, str. Avram Iancu nr.22, Serviciul Runos, telefon 0262311541, int 221.
Presedinte Consiliu de Administratie,
Rednic Petru
B i b l i o g r a f i a
pentru concursul de ocupare a functiei de MANAGER - PERSOANA FIZICA al Spitalului Municipal Sighetu Marmatiei
1) Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare- Titlurile II, VII, VIII si XVI;
2) Legea nr. 53/2003 privind codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
3) O.M.S. nr. 921/2006 privind stabilirea atributiilor comitetului director din cadrul spitalului public;
4) Ordinul nr. 1224/2010 privind aprobare normativelor de personal pentru asistenta medicala spitaliceasca, precum si pentru modificarea si completarea O.M.S. nr.1778/2006 privind aprobarea normativelor de personal;
5) Hotararea Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale, in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate cu modificarile si completarile ulterioare;
6) Ordinul comun MS/CNAS nr. 1857/441/2023 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale, in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate cu modificarile si completarile ulterioare ;
7) O.M.S. nr. 446/2017 privind aprobarea Standardelor, Procedurii si metodologiei de evaluare si acreditare a spitalelor;
8) Legea nr. 46/2003 privind drepturile pacientilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
9) Ordinul MS Nr. 1384 din 4 noiembrie 2010 privind aprobarea modelului-cadru al contractului de management si a listei indicatorilor de performanta a activitatii managerului spitalului public cu modificarile si completarile ulterioare;
10) Ordinul MS nr. 870/2004 pentru aprobarea Regulamentului privind timpul de munca, organizarea si efectuarea garzilor in unitatile publice din sectorul sanitar, cu modificarile si completarile ulterioare;
11) Ordin Nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare;
12) Ordin nr. 1.501 din 19 decembrie 2016 privind aprobarea implementarii mecanismului de feedback al pacientului in spitalele publice
Nota: Toate actele normative vor fi studiate cu modificarile si completarile in vigoare la data primei probe a concursului.
Presedinte Consiliu de Administratie,
Rednic Petru
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.