Manager - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Manager - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare, Judetul Satu Mare Expira in 2024-12-05
Locatie
Satu Mare
Nivel
Functii de conducere
Tip
Temporar
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractuala
Anunt
ANUNT
privind organizarea concursului pentru ocuparea functiei de manager -persoana fizica la Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare
Consiliul de Administratie al Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare,
tinand cont de:
- prevederile art. 177 alin.(1), din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
- Dispozitia Presedintelui Consiliului Judetean Satu Mare nr. 412/01.10.2024 cu privier la aprobarea Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager persoana fizica din unitatile sanitare din subordinea Consiliului Judetean Satu Mare,
anunta organizarea concursului pentru ocuparea functiei de manager - persoana fizica la Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare.
Concursul va avea loc la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare din municipiul Satu Mare, str. Ravensburg, nr.1-3, Satu Mare, desfasurandu-se in doua etape:
1. etapa de verificare a indeplinirii de catre candidati a conditiilor de participare la concurs - etapa eliminatorie;
2. etapa de sustinere publica si de evaluare a proiectului de management;
I. Tema proiectului de management este una, la alegerea candidatului, din urmatoarea lista de 5 teme, care va fi adaptata la problemele spitalului care organizeaza concursul:
a) planificarea si organizarea serviciilor de sanatate la nivelul spitalului;
b) siguranta si satisfactia pacientului;
c) managementul calitatii serviciilor medicale;
d) managementul resurselor umane;
e) performanta clinica si financiara a activitatilor spitalului.
II. La concurs se pot inscrie persoane fizice care intrunesc cumulativ urmatoarele conditii:
a) cunosc limba romana, scris si vorbit;
b) sunt absolventi de studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in medicina, specializarea medicina, medicina dentara, specializarea medicina dentara, stiinte juridice sau stiinte economice;
c) sunt absolventi cu diploma a studiilor universitare de master in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei sau cu diploma conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia absolventilor de medicina, specializarea medicina si medicina dentara, specializarea medicina dentara;
d) sa aiba cel putin 5 ani vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei;
e) nu au fost condamnate pentru savarsirea unei infractiuni comise cu intentie, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
f) sunt apte din punct de vedere medical (fizic si neuropsihic);
g) nu au implinit varsta standard de pensionare, conform legii
III. Dosarul de inscriere trebuie sa contina urmatoarele documente:
a) cererea de inscriere la concurs in care candidatul mentioneaza functia pentru care doreste sa candideze;
b) copia certificata pentru conformitate a actului de identitate, aflat in termen de valabilitate;
c) copia certificata pentru conformitate a diplomei de licenta sau echivalente in medicina, specializarea medicina, medicina dentara, specializarea medicina dentara, stiinte juridice sau stiinte economice;
d) copia certificata pentru conformitate a diplomei de masterat in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei sau cu diploma conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia absolventilor de medicina, specializarea medicina si medicina dentara, specializarea medicina dentara;
e) curriculum vitae;
f) adeverinta care atesta vechimea in specialitatea studiilor enumerate lit.c) si, dupa caz, copie certificata pentru conformitate a carnetului de munca;
g) cazierul judiciar sau declaratia candidatului prin care acesta isi exprima consimtamantul pentru obtinerea extrasului de pe cazierul judiciar de catre comisia de concurs conform Legii nr. 290/2004 privind cazierul judiciar, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
h) adeverinta din care rezulta ca este apt medical, fizic si neuropsihic;
i) declaratia pe propria raspundere privind necolaborarea cu Securitatea inainte de anul 1989;
j) copie certificata pentru conformitate a actelor (certificat de casatorie etc.) prin care candidatul si-a schimbat numele, daca este cazul;
k) proiectul de management realizat de candidat;
l) declaratie pe propria raspundere a candidatului ca proiectul de management este conceput si realizat integral de catre candidat;
m) declaratie pe propria raspundere ca in ultimii 3 ani nu a fost constatata de catre institutia competenta existenta conflictului de interese ori starea de incompatibilitate cu privire la candidat;
n) declaratie pe propria raspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de inscriere.
IV. Calendar/Termene concurs:
1. vizitarea spitalului de catre candidati: 12.11.2024;
2. termen limita de depunere a dosarelor candidatilor la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare: 05.12.2024, pana la ora 15.00;
3. selectarea dosarelor si afisarea rezultatelor selectiei: 06.12.2024, pana la ora 15.00;
4. termen pentru depunerea contestatiilor: 07.12.2024, pana la ora 15.00;
5. termen pentru solutionarea contestatiilor: 09.12.2024, pana la ora 15.00;
6. publicarea pe site-ul spitalului a proiectelor de management depuse de candidati: 13.12.2024, ora 15.00;
7. manifestarea de catre persoanele interesate a intentiei de a participa la sustinerea publica a proiectului de management: la adresa de e-mail [email protected], pana la data de 14.12.2024, ora 15.00;
8. transmiterea intrebarilor referitoare la proiectele de management, cu mentionarea candidatului caruia ii sunt adresate: la adresa de e-mail [email protected], pana la data 14.12.2024, ora 15.00;
9. sustinerea proiectelor de management: la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare, sala de sedinta din cadrul UPU, etaj 1, in data de 16.12.2024, incepand cu ora 10.00;
10. afisarea rezultatelor probei de sustinere a proiectelor de management : 17.12.2024, ora 15.00.
11. termen pentru depunerea contestatiilor: 18.12.2024, ora 15.00;
12. termen pentru solutionarea contestatiilor: 20.12.2024, ora 15.00.
Bibliografia
pentru concursul/examenul organizat pentru ocuparea functiei de
manager - persoana fizica la Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare
Legislatia specifica activitatii spitalului public:
1. Legea nr. 95 din 14 aprilie 2006, republicata, privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare - Titlul VII,,Spitalele";
2. Ordinul nr. 914 din 26 iulie 2006 pentru aprobarea normelor privind conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un spital in vederea obtinerii autorizatiei sanitare de functionare, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Ordinul nr. 1.408 din 12 noiembrie 2010 privind aprobarea criteriilor de clasificare a spitalelor in functie de competenta;
4. Legea nr. 185 din 24 iulie 2017 privind asigurarea calitatii in sistemul de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Ordinul nr. 446 din 18 aprilie 2017 privind aprobarea Standardelor, Procedurii si metodologiei de evaluare si acreditare a spitalelor;
6. Ordinul nr. 600 din 20 aprilie 2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice;
7. Hotararea Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale, in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Ordinul MS nr. 1857/441/2023 din 30 mai 2023 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale, in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Legea nr. 98 din 19 mai 2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Hotararea nr. 395 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Ordinul nr. 1.226 din 3 decembrie 2012, pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatile medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitatile medicale;
12. Ordinul nr. 1.101 din 30 septembrie 2016, privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare;
13. Legea nr. 46 din 21 ianuarie 2003 drepturile pacientului, cu modificarile si completarile ulterioare;
14. Ordinul nr.1.410 din 12 decembrie 2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;;
15. Legea 53 din 24 ianuarie 2003 privind Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
16. Ordinul nr. 921 din 27 iulie 2006 pentru stabilirea atributiilor comitetului director din cadrul spitalului public;
17. Ordinul nr. 1.384 din 4 noiembrie 2010 privind aprobarea modelului-cadru al contractului de management si a listei indicatorilor de performanta a activitatii managerului spitalului public, cu modificarile si completarile ulterioare;
18. Legea-Cadru nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
19. Ordinul 1.224 din 2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistenta medicala spitaliceasca, precum si pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii publice nr. 1.778/2006 privind aprobarea normativelor de personal, cu modificarile si completarile ulterioare;
20. Ordinul nr. 1.470 din 20 octombrie 2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificarile si completarile ulterioare;
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.