MANAGER PROIECT CONSTRUCTII PARCURI FOTOVOLTAICE
Adaugat: 2 zile în urmă
EMAS BUSINESS CONSULTING S.R.L.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Descrierea jobului
- Gestioneaza construirea de parcuri fotovoltatice in domeniul energiei regenerabile;
- Initierea, planificare, monitorizare, controlul si finalizarea proiectelor conform cerintelor beneficiarilor;
- Reprezinta numai interesele beneficiarului, fara a se angaja in relatii contractuale de orice natura cu niciun furnizor din cadrul proiectului (pentru a evita conflictele de interese).
Responsabilitati principale:
- Este responsabil pentru implementarea cu succes a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate in proiect – parcuri fotovoltaice;
- Propune, alege si adapteaza setul de proceduri si formulare (metodologia) de proiect dupa care se va derula proiectul;
- Supravegheaza desfasurarea saptamanala a proiectului si gestioneaza echipa proiectului (formata din furnizori contractati si personalul beneficiarului);
- Participa la diferite sedinte si la toate evenimentele proiectului, asigurand pregatirea adecvata a acestora;
- Este responsabil pentru managementul proiectului organizational si conceptual;
- Asigura o comunicare adecvata, discutii si feedback dintre diferiti participanti la acest proiect;
- Intocmeste planuri detaliate de lucru lunare (grafic de executie) si monitorizeaza respectarea implementarii acestora;
- Asigura executarea la timp a activitatilor;
- Organizeaza si coordoneaza procurarea de bunuri si servicii in cadrul proiectului;
- Supravegheaza desfasurarea activitatilor conform planului de lucru;
- Faciliteaza cooperarea dintre participantii in proiect;
- Realizeaza lucrari si studii de specialitate in functie de expertiza personala;
- Managerul de proiect trebuie sa asigure derularea proiectului in parametrii stabiliti: timp, cerinte, cost, nivel de calitate, etc.;
- Managerul de proiect organizeaza si deruleaza proiectul conform standardelor de management de proiect si a legislatiei in vigoare;
- Organizarea si derularea proiectului: initierea, planificarea, monitorizarea si inchiderea proiectului (Project Integration Management);
- Specificarea livrabilelor si Managementul cerintelor, planificarea si obtinerea acceptantelor (Scope Management);
- Realizarea si managementul graficului de executie (Time Management);
- Realizarea si managementul bugetului (Cost Management);
- Asigurarea si controlul calitatii livrabilelor, verificarea si inspectarea livrabilelor (Quality Management);
- Organizeaza colectarea, distribuirea, arhivarea informatiei, organizarea intalnirilor de proiect, obtinerea minutelor (PV) de proiect, raportarea starii proiectului (Communication Management);
- Identificarea, analiza si monitorizarea riscurilor (Risk Management);
- Organizeaza si face managementul echipei de proiect (HR Management);
- Organizeaza achizitiile in proiect (selectia si contractarea furnizorilor) si face managementul contractelor incheiate (Procurement Management).
Competentele necesare – Manager de proiect:
- Cunoaste si respecta prevederile din Standardul Ocupational din Romania pentru Manager de proiect: Codul Nomenclator / COR al calificarii / ocupatiei: 241919
- Cunoaste si respecta prevederile din standardul international de project magement (Project Management Body of Knowledge PMBOK)
- Cunoaste legislatia privind derularea proiectelor in anumite domenii, daca este cazul (de exemplu in constructii: HG 925/1995, Ordin nr. 863/2008, HG 28/2008, etc)
- Cunoaste principiile de baza privind contractele;
- Cunoaste procedurile de lansare a cererilor de oferta, de primire, inregistrare si deschidere a ofertelor; metodele de analiza si procedurile de selectie a ofertelor;
- Cunoaste sistemul de control financiar, inclusiv procedurile de raportare a variatiilor;
- Cunoaste metodele si procedurile de asigurare a calitatii, aplicabile la domeniul proiectului;
- Poseda aptitudini de interrelationare, de a conduce si de a motiva oamenii
- Poseda aptitudini de planificare, organizare si control al activitatii
- Poseda aptitudini de luare de decizii si are initiative
Instrumente de lucru
Managerul de proiect poate sa utilizeze al nivel avansat:
- Aplicatii specializate pentru planificare si monitorizare proiect (de exemplu: Microsoft Project, Project Server)
- Aplicatii Office (Excel, Word, Powerpoint, etc)
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.