Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
L

Manager Relații și Servicii Clienți Lujerului - Full-Time-Bucuresti

Adaugat: 5 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Leroy Merlin
Functia Jobului :
Vanzari & comert
Industrie :
Retail, moda si bunuri de larg consum
Locatie & Tipul Jobului :
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta :
Junior
Vechime :
1 an
Descriere :


#CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești: Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să conduci echipe abile, dinamice și eficiente? Ți-ar plăcea să coordonezi activitățile care asigură satisfacția clienților și să participi la realizarea politicilor și strategiilor la nivel de magazin? În plus, ești mereu în căutarea ideilor care fac diferența, adică acele idei care duc compania cu un pas înaintea tuturor? Dacă ai răspuns cu ”Da!”, înseamnă că deja ai parcurs o parte din drumul spre noi! Mai acordă-ți câteva momente pentru rândurile de mai jos și fă apoi primul pas pentru a începe pe bune #CarieraTa.  Meriți să te alături unei echipe în care performanța, exemplaritatea, performanța, simplitatea, respectul, cinstea și generozitatea sunt pulsul a tot ceea ce face. Cum ești: Adaptabil  – atunci când este necesar, ești deschis la schimbarea metodei de lucru sau a abordării pentru a atinge un obiectiv sau a îndeplini în mod corect o sarcină de lucru;     Capacitate de influențare -  dispui de talentul de a modela comportamentele celor din jur în vederea corelării motivațiilor personale cu obiectivele companiei;   Proactiv  – ai spirit de inițiativă, capacitatea de a rezolva problemele cu un minim de ajutor din partea celorlalți și îți asumi responsabilitatea pentru propriile decizii și acțiuni;    Organizat  – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat; Bun comunicator  –  îți expui opiniile într-un mod adecvat pentru context și interlocutor, pui întrebări deschise care îi încurajează pe ceilalți să îți exprime punctul de vedere, abordezi cu tact neînțelegerile și oferi feedback într-o manieră pozitivă;  Cu viziune globală –  ai capacitatea de a ”naviga” între o viziune macro și micro a business-ului; Etic  – pentru tine, a păstra și a transmite valori nu este o idee depășită. Ce vei face: În calitate de  membru al Comitetului de Direcție , participi la realizarea  politicilor și strategiilor la nivel de magazin ; Răspunzi de  calitatea serviciilor  oferite clienților (întâmpinare, fluiditate la case și timp de aşteptare redus, informaţii clienţi, rezolvarea litigiilor); Coordonezi recrutarea, formarea și dezvoltarea  echipei ; Ești responsabil de crearea, aplicarea și respectarea  procedurilor  în cadrul departamentului; Optimizezi nivelul de  pierderi de stoc  necunoscute la casele de marcat; Menții o bună relație cu clienții prin intermediul diferitelor  canale de comunicare ; Contribui la satisfacţia clienţilor tăi prin crearea și dezvoltarea  strategiilor de servicii  ținând cont de nevoile și preferințele consumatorului român, de concurență și de trendurile din domeniu; Propui idei inovatoare referitoare la segmentul de servicii, pentru a păstra lidershipul pe piața de DIY; Asiguri respectarea planului național anual de studii care ne arată părerile clienților; • Ești responsabil de gestionarea bugetului pentru proiectele de care te ocupi având în vedere optimizarea costurilor; • Asiguri un flux operațional coerent proiectelor în conformitate cu strategia companiei; • Stabilești indicatorii de performanță pentru fiecare serviciu; • Monitorizezi progresul atins față de obiectivele propuse și întocmești raportări periodice; • Faci propuneri de îmbunătățire a modului de lucru pentru a maximiza eficiența atingerii obiectivelor propuse; • Te asiguri de buna implementare a proiectelor de servicii în magazine, fiind adesea prezent pe teren. Ce vei găsi la noi : O echipă unită și diversă , pregătită să te primească și să îți ghideze cu grijă și răbdare primii pași în companie, către autonomie; Un mediu de lucru sănătos atât prin modul de lucru, cât și prin a sigurarea de sănătate Regina Maria de care beneficiază toți colegii; Ocazia de a fi parte dintr-o strategie cu sens, de a fi util dincolo de limitele personale sau ale companiei, de a avea un impact pozitiv asupra comunităților, asupra mediului care ne găzduiește; Susținerea de a te dezvolta constant atât prin cursuri de specialitate sau abonament la librăria Bookster , cât și prin acompaniere managerială axată pe susținere și formare; Recunoașterea implicării pe termen lung prin zile libere pentru vechimea în companie sau programe interne de recompensare pentru recomandarea de noi colegi; Siguranța unui loc de muncă care respectă echilibrul dintre viața personală și cea profesională: flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru; card pentru tichete de masă ; zi liberă plătită pentru ziua de naștere ; suport pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces); recuperarea zilelor libere naționale dacă acestea se suprapun cu weekendul. Care este următorul pas: Te așteptăm cu o cafea bună și mult chef să povestim despre ceea îți place să faci, cine ești, ce lucruri contează cu adevărat pentru tine. Descrierea companiei Membră a Grupului Francez Adeo, compania Leroy Merlin este numărul 1 în Europa pe piața de bricolaj și numărul 3 mondial. O realizare la care am adăugat câte o cărămidă în fiecare an, timp de aproape 100 de ani. Ne-am construit o casă sigură și confortabilă pentru că nu credem în lucruri făcute cu jumătate de măsură. Cele 22 magazine din 16 orașe din țară sunt stâlpii noștri de rezistență și dovada ambiției de a fi cei mai buni. Povestea a început cu ridicarea unei temelii solide – echipa noastră. Adică cei peste 3000 de oameni grozavi care formează familia Leroy Merlin. Împreună, suntem creatori de experiențe, strategii și povești. Ne dorim să contribuim în fiecare zi la îmbunătățirea lumii în care trăim. Și nu e lucru mic că am reușit până acum să facem ziua mai bună la sute de milioane de oameni. Vino să continui povestea alături de noi!


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Manager Relații și Servicii Clienți Lujerului - Full-Time-Bucuresti
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.