Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Manager, resp.financiar, coordonator, asistent, expert dezv parteneriate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Arad | Contractor
Descriere :





Liceul Tehnologic Sava Brancovici Ineu Expira in 2024-12-20

Locatie
Arad

Nivel
Functii de conducere,Functii de executie

Tip
Temporar

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



Procedura de selectie a cadrelor didactice participante la proiectul Apt pentru angajare in Comunitatea Europeana

DISPOZITII GENERALE

1. Prezenta procedura stabileste modalitatea de selectie a membrilor echipei de implementare a proiectului Apt pentru angajare in Comunitatea Europeana derulat la Liceul Tehnologic Sava Brancovici Ineu

2. Scopul procedurii este selectarea a 8 persoane pentru ocuparea urmatoarelor pozitii din cadrul proiectului:

a. Manager proiect

b. Responsabil financiar

c. Coordonator grup tinta

d. Asistent grup tinta

e. Coordonator practica

f. Responsabil evenimente

g. Expert dezvoltare parteneriate

h. Asistent dezvoltare parteneriate

3. Selectia participantilor se realizeaza de catre o comisie de selectie, cu respectarea prezentei proceduri, in conformitate cu angajamentele asumate prin proiectul aprobat, contractul de finantare cu anexele sale si Ghidul Pogramului Educatie si Ocupare (PEO)

II. ORGANIZAREA SI DESFASURAREA PROCESULUI DE SELECTIE

1. Procesul de selectie se va desfasura in conformitate cu calendarul stabilit (Anexa 1 a prezentei proceduri).

2. Informarea personalului de la LTSB Ineu si comunitatii locale privind procedura de selectie se va realiza prin postarea prezentei proceduri pe site-ul scolii, prezentarea acesteia in Consiliul profesoral si afisarea sa la avizier

3. Profilul participantilor este prezentat in Anexa 2.

5. Responsabilitatile si activitatile care vor trebui desfasurate de cadrele didactice participante la cursurile de formare sunt specificate in Anexa 3 (Fisele de post).

6. Inscrierea si inregistrarea dosarului de candidatura

a) Depunerea dosarelor de candidatura se va face la secretariatul scolii. Fiecare dosar va primi un numar de inregistrare.

b) Componenta dosarului de candidatura:

- Copie carte de identitate;

- Cerere de inscriere;

- Scrisoare de intentie;

- CV Europass in care sa fie mentionata experienta profesionala relevanta pentru acest proiect;

- Adeverinta din care sa reiasa calitatea de cadru didactic sau didactic auxiliar.

Documentele vor fi numerotate si asezate in dosar in ordinea mentionata in prezenta procedura.

Dosarele care nu contin toate documentele mentionate mai sus, din prezenta procedura vor fi respinse.

7. Desfasurarea selectiei:

Comisia de selectie va fi numita prin decizie interna de catre Consiliul de administratie al scolii. Aceasta va fi formata dintr-un coordonator, cadru didactic, doi membri, cadre didactice sau auxiliare ale scolii sau membri ai consiliului de administratie, un secretar si un observator.

Membrii Comisiei de selectie nu pot candida in vederea participarii la selectie.

Atributiile comisiei de selectie:

- preluarea si inregistrarea dosarelor de candidatura;

- evaluarea continuturilor dosarelor de candidatura;

- stabilirea subiectelor pentru probele orale/scrise, a baremelor de corectare;

- stabilirea criteriilor de evaluare a portofoliului individual/CV european si a punctajului aferent;

- intocmirea proceselor verbale in urma derularii fiecarei probe;

- stabilirea punctajului final si a clasamentului;

- inaintarea listei castigatorilor selectiei catre coordonatorul echipei de proiect.

In cazul contestatiilor, va fi numita o comisie de rezolvare a acestora, prin decizie interna emisa in cadrul Consiliului de administratie si va cuprinde un coordonator, cadru didactic, doi membri, cadre didactice sau auxiliare din scoala, altele decat cele din comisia de selectie si un secretar.

Atributiile comisiei de rezolvare a contestatiilor:

- preluarea contestatiilor depuse de candidati in perioada prevazuta;

- reevaluarea probelor scrise;

- stabilirea noilor punctaje, daca este cazul;

- afisarea rezultatelor dupa contestatii;

-inaintarea rezultatelor finale dupa contestatii reprezentantului legal al scolii.

Probele selectiei:

- Proba de evaluare scrisa (eseu de 5-10 randuri in care candidatul sa ofere 3 solutii pentru o situatie problematica sau mai multe ce pot aparea in proiect )

- Proba de evaluare a cunostintelor de IT;

- Evaluarea portofoliului individual/ CV Europass;

- Interviu ( justificarea motivatiei de a participa la proiect).

Criteriile selectiei:

Proba de evaluare scrisa- Redactarea a 3 solutii pentru o situatie problema ce ar putea aparea in proiect - 30 de puncte;

Corectitudinea solutiilor propuse pentru rezolvarea situatiei problema;

Respectarea numarului de solutii solicitate;

Coerenta, claritatea ideilor exprimate.

Proba de evaluare a cunostintelor de IT - se va puncta corectitudinea raspunsurilor scrise - 30 de puncte;

3. CV-ul Europass - se vor puncta:

-formatul general (organizare informatii, respectare format, tehnoredactare),

-experienta profesionala din ultimii sase ani (invatamant profesionali tehnic, dual, participarea la programe de formare continua, responsabil /membru in comisii scolare, implicare in activitati care au condus la cresterea prestigiului scolii - scriere de proiecte, articole publicate in lucrari de specialitate) - 20 de puncte;

4. Interviu- in vederea identificarii motivatiei de a participa la proiect - 20 de puncte.

Rezultatele finale vor fi publicate pe site-ul scolii si la avizier.

8. Nu se admit contestatii ale rezultatelor probelor orale.


III. DISPOZITII FINALE

a) La incheierea procesului de selectie, presedintele Comisiei de selectie va preda reprezentantului legal cate un proces verbal cu rezultatele fiecarei probe din concurs si un proces verbal cu rezultatele finale ale selectiei, toate semnate de toti membrii Comisiei de selectie, impreuna cu borderourile, fisele de evaluare si rezultatele candidatilor.

b) Anexele 1 -5 fac parte integranta din prezenta procedura de selectie.


IV. ANEXE

Anexa 1 - Calendarul selectiei participantilor la selectia echipei de implementare.

Anexa 2 - Profilul participantilor

Anexa 3 - Fise post

Anexa 5 - Cerere-tip de inscriere


Anexa 1

Calendarul selectiei participantilor la selectia echipei de implementare.

Calendarul desfasurarii procesului de selectie:

- depunerea dosarelor: 06-20 decembrie 2024

- proba scrisa si de competente IT: 23 decembrie 2024 ora 10.00

- afisarea rezultatelor: 23 decembrie 2024 ora 15.00

- depunerea contestatiilor: 24 decembrie 2024 intre orele 10.00-16.00

- interviu in vederea identificarii motivatiei de a participa la proiect: 27 decembrie 2024 ora 9.00

- afisarea rezultatelor: 27 decembrie 2024 ora 15.00

- depunerea contestatiilor: 30 decembrie 2024 intre orele 10.00-16.00

- afisarea rezultatelor finale, dupa depunerea contestatiilor: 31 decembrie 2024 ora 10.00

Probele selectiei:

Proba de evaluare scrisa- Redactarea a 3 solutii pentru o situatie problema ce ar putea aparea in proiect - 30 de puncte;

Corectitudinea solutiilor propuse pentru rezolvarea situatiei problema-20 puncte;

Respectarea numarului de solutii solicitate- 5 puncte;

Coerenta, claritatea ideilor exprimate-5 puncte.

Proba de competente IT - se vo puncta corectitudinea raspunsurilor scrise - 30 de puncte;

3. CV-ul Europass - se vor puncta:

-formatul general (organizare informatii, respectare format, tehnoredactare),

-experienta profesionala din ultimii sase ani (invatamant profesionali tehnic, dual, participarea la programe de formare continua, responsabil /membru in comisii scolare, implicare in activitati care au condus la cresterea prestigiului scolii - scriere de proiecte, articole publicate in lucrari de specialitate) - 20 de puncte;

4. Interviu- in vederea identificarii motivatiei de a participa la proiect - 20 de puncte.


Date de contact: Liceul Tehnologic Sava Brancovici Ineu, Calea Traian nr. 2, jud Arad

Site institutie: www.savabrancovici.ro/wp

Tel 0257512988 email: [email protected]


Anexa 2

PROFILUL PARTICIPANTILOR

- Sa fie cadru didactic sau cadru didactic auxiliar cu norma de baza in scoala IPT;

- Sa aiba cel putin 6 ani vechime in invatamant;

- Sa aiba experienta de activitate cu copiii cu nevoi speciale;

- Sa detina competente digitale (utilizare PPT, Word, Excel),

- Competente de lucru in echipa dovedite prin participarea in comisii de lucru in anul scolar anterior si experienta de lucru in proiecte europene.








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Manager, resp.financiar, coordonator, asistent, expert dezv parteneriate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.