mediator școlar I G – 3 posturi - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
mediator școlar I G – 3 posturi - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Centrul Judetean de Resurse si de Asistenta Educationala Salaj Expira in 2024-12-04
Locatie
Salaj
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Centrul Judetean de Resurse si de Asistenta Educationala Salaj, cu sediul in Zalau, strada Unirii nr. 7, etajul II, judetul Salaj, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022
1. Nivelul posturilor: executie
2. Denumirea posturilor:
a. mediator scolar, post vacant, pe perioada nedeterminata, la Centrul Judetean de Resurse si de Asistenta Educationala Salaj cu activitate in Scoala Gimnaziala Nr. 1 Romanasi
b. mediator scolar, post vacant, pe perioada nedeterminata, la Centrul Judetean de Resurse si de Asistenta Educationala Salaj cu activitate in Scoala Gimnaziala Nr. 1 Cuzaplac
c. mediator scolar, post vacant, pe perioada nedeterminata, la Centrul Judetean de Resurse si de Asistenta Educationala Salaj cu activitate in Scoala Gimnaziala ,,Avram Iancu" Halmasd
3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: I G
4. Scopul principal al postului de mediator: sprijinirea participarii tuturor copiilor din comunitate la invatamantul obligatoriu, prin incurajarea implicarii parintilor in educatia copiilor si in viata scolii si prin facilitarea cooperarii intre familii, comunitate si scoala.
5. Numarul de posturi: 3 (TREI).
Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. Nr. 1336/2022:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la Anexa nr. 2 din HG nr. 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la sediul Centrului Judetean de Resurse si de Asistenta Educationala Salaj, municipiul Zalau, str. Unirii, nr. 7, etajul II, compartimentul secretariat, tel. 0360/360131, persoana de contact Goga Monica email: [email protected].
Termenul de depunere a dosarelor: 04.12.2024, ora 16:00, la sediul institutiei.
Conditii specifice de participare la concurs:
1.Studii de specialitate: absolvirea studiilor universitare cu diploma de licenta a oricarei specializari, absolvirea cu diploma de bacalaureat a liceului pedagogic, specializarea mediator scolar, sau absolvirea cu diploma de bacalaureat a oricarui profil liceal, urmata de un curs de formare profesionala cu specializarea mediator scolar, recunoscut de Ministerul Educatiei.
2. Perfectionari (specializari): Nu necesita.
3.Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): da - cunostinte minime de operare word/excel
4. Limbi straine (necesitate si nivel) cunoscute: Nu necesita
5. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: abilitati de comunicare, aptitudini in luarea de decizii si evaluare
6. Cerinte specifice: sa faca parte din comunitate, sa cunoasca limba si cultura comunitatii locale pentru care sunt necesare serviciile de mediere scolara;
7. Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): Nu necesita
8. Vechime: Nu necesita
Bibliografie si tematica:
1. Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023 cu modificarile si completarile ulterioare;
2. OME nr. 5701/2024 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a centrelor judetene/al municipiului Bucuresti de resurse si asistenta educationala;
3. Ordinul M.E.C.T. nr. 1539/2007 privind Normele de incadrare si de activitate ale mediatorului scolar;
4. Ghidul mediatorului scolar (pentru comunitati cu rromi)/Gheorghe Sarau, Elena Radu, UNICEF - Bucuresti: edituraVanemonde, 2011.
Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:
- termenul de depunere a dosarelor: 04.12.2024, ora 16:00, la sediul institutiei;
- selectia dosarelor si afisarea rezultatelor selectiei: 05.12.2024, ora 12:00, la sediul institutiei;
- depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor: 05.12.2024, pana la ora 16:00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor: 06.12.2024, ora 12:00, la sediul institutiei;
- proba scrisa in data de 16.12.2024, ora 09:00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor de la proba scrisa: 17.12.2024, ora 09:00;
- depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise: 17.12.2024, pana la ora 16:00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor pentru proba scrisa: 18.12. 2024, ora 10:00 la sediul institutiei;
- proba interviu in data de 19.12.2024, ora 10.00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor de la proba interviu: 19.12.2024, ora 15:00, la sediul institutiei;
- depunerea contestatiilor la proba de interviu: 20.12.2024, pana la ora 10:00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor pentru proba de interviu: 20.12. 2024, ora 13:00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor finale: 20.12.2024, ora 14:00, la sediul institutiei.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.