MEDIATOR ȘCOLAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
MEDIATOR ȘCOLAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala ,,Ion I. C. Bratianu" Bucuresti Expira in 2024-11-28
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
SCOALA GIMNAZIALA "ION I.C.BRATIANU", SECTORUL 5, BUCURESTI
PENTRU OCUPAREA A 0,5 POST VACANT
didactic-auxiliar de MEDIATOR SCOLAR - norma partiala,
perioada nedeterminata
In conformitate cu:
- Prevederile art. 30 din Legea 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Prevederile HG Nr 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Conform H.G. nr.286/23.03.2011 modificata si completata prin HG.1027/24.11.2014.
- Conform H.G.1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
- Legea invatamantului preuniversitar nr.198/2023.
Scoala Gimnaziala "Ion I.C.Bratianu" cu sediul in Bucuresti, strada Amurgului nr.35 Sectorul 5, tel 021.423.33.90 organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a 0,5 post contractual vacant de MEDIATOR SCOLAR - norma partiala,
Conditii generale:
Pentru a ocupa un post contractual vacant, conform art. 3 al Regulamentului- cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, aprobat prin HG 286/2011, cu modificarile si completarile ulterioarei si cu Hotararea Guvernului nr. 1027/2014, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale:
are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
cunoaste limba romana, scris si vorbit;
are varsta minima reglementata de prevederile legale;
are capacitate deplina de exercitiu;
are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Candidatii vor depune dosarele de participare la concurs in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului pe site-ul posturi.gov.ro.
Dosarul de participare la concurs se depune la secretariatul scolii in perioada 15.11.2024 - 28.11.2024 si va contine: .
1. Cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului institutiei publice organizatoare,
2. Copia actului de identitate sau orice document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
3. Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice postului;
4. Copia carnetului de munca, conforma cu originalul/ REVISAL, sau, dupa caz, adeverintele care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
5. Certificat de cazier judiciar;
6. Certificat de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copiii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane, in original;
7. Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
8. Curriculum vitae, model comun european;
9. Recomandare de la ultimul loc de munca.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele necesare constituirii dosarului de concurs, precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Conditii specifice necesare ocuparii postului de paznic:
* studii: absolvirea cu diploma de bacalaureat a liceului pedagogic, specializarea mediator scolar, ori absolvirea cu diploma de bacalaureat a oricarui alt profil liceal, urmata de un curs de formare profesionala cu specializarea mediator scolar, recunoscut de Ministerul Educatiei Nationale;
* vechime: minim 5 ani experienta anterioara in posturi similare;
* deschidere catre problematica persoanelor cu nevoi speciale si etnice;
* persoana responsabila si organizata;
* adaptare dinamica la sarcinile de serviciu;
* abilitati de comunicare si lucru in echipa;
Bibliografie:
* - Legea invatamantului preuniversitar nr.198/2023.
* - OME nr.5726/2024 privind Regulamentului de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
* - OMECTS nr.1539/19.07.2007 privind normele de incadrare si de activitate a mediatorului scolar;
* "Ghidul mediatorului scolar (pentru comunitati cu rromi)": Gheorghe Sarau, Elena Radu, UNICEF, MECTS, Bucuresti, Ed.Vanemonde, 2011;
* "Ghidul mediatorului scolar in Romania": Adriana Maria Rotaru, Oliver Peyroux, Mihai Gruia, in cadrul proiectului realizat cu sprijinul Ambasadei Frantei in Romania, Fundatiei pentru copii, comunitate si familie, Asociatia STEA, Craiova, Ed.Reprograph, 2012;
* "Parteneriat scoala-familie-comunitate" (2006), Program PHARE 2003, Acces la educatie pentru grupuri dezavantajate;
* - Norme PSI si SSM;
* - Legea 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual.
NR. CRT. ETAPA DE CONCURS TERMEN
1 Publicare anunt concurs
posturi.gov.ro 15.11.2024
2 Depunere dosare de inscriere
la secretariatul Scolii Gimnaziale " Ion I.C.Bratianu" 15.11.2024-
28.11.2024
3 Evaluare dosare de inscriere 29.11.2024
4 Comunicarea rezultatelor selectiei dosarelor de
inscriere la avizierul la avizierul
Scolii Gimnaziale "Ion I.C.Bratianu" 02.12.2024
5 Depunere contestatii selectie dosare
la secretariatul Scolii Gimnaziale "Ion I.C.Bratianu" 03.12.2024
6 Afisare rezultat contestatii selectie dosare
la avizierul Scolii Gimnaziale "Ion I.C.Bratianu" 03.12.2024
7 Proba scrisa - sala examen
Scoala Gimnaziala "Ion I.C.Bratianu" 06.12.2024
10.00-12.00
8 Afisarea rezultatelor pentru proba scrisa
la avizierul Scolii Gimnaziale "Ion I.C.Bratianu" 09.12.2024
ora 13.00
9 Depunerea contestatiilor la proba scrisa
la secretariatul Scolii Gimnaziale "Ion I.C.Bratianu" 09.12.2024
13.15-13.30
10 Analiza contestatii proba scrisa 09.12.2024
13.30-13.45
11 Afisarea rezultatelor contestatiilor pentru proba scrisa la avizierul Scolii Gimnaziale "Ion I.C.Bratianu" 10.12.2024
14.00
12 Proba practica
11.12.2024
10.00-12.00
13 Comunicarea rezultatelor la proba practica
la avizierul Scolii Gimnaziale "Ion I.C.Bratianu" 11.12.2024
12.30
14 Proba interviu 11.12.2024
14.00
15 Comunicare rezultate interviu
la avizierul Scolii Gimnaziale "Ion I.C.Bratianu" 11.12.2024
15.00
16 Depunerea contestatii la proba practica / proba de interviu la secretariatul Scolii Gimnaziale "Ion I.C.Bratianu" 12.12.2024
16.00-17.00
17 Afisarea rezultatelor contestatiilor pentru proba practica/proba de interviu la avizierul Scolii Gimnaziale "Ion I.C.Bratianu" 12.12.2024
15.00
18 Afisarea rezultatelor finale ale concursului
la avizierul Scolii Gimnaziale "Ion I.C.Bratianu" 13.12.2024
15.00
Relatii referitoare la organizarea concursului la sediul unitatii.
Date contact compartimentul secretariat: telefon - 021.423.33.90
E-mail: [email protected]
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.