Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

MEDIC SPECIALIST - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Oradea | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

SPITALUL ORASENESC ALESD Expira in 2024-10-25
Locatie
Bihor

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



ANUNT


Spitalul Orasenesc Alesd, cu sediul in orasul Alesd, str.1 Decembrie, nr.3, jud.Bihor, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractuale de executie vacanta, pe perioada nedeterminata, conform H.G. nr. 1336/2022, modificata si completata de H.G. nr. 372/2023, si prevederile OUG nr.115 din 2023, privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, cu modificarile si completarile ulterioaredupa cum urmeaza:


A.Functie de executie vacanta pentru care se organizeaza concursul:


DENUMIREA POSTULUI: medic specialist

NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant

NIVELUL POSTULUI: functie de executie

SECTIE/COMPARTIMENT: Compartiment Management al Calitatii Serviciilor de Sanatate

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore / zi

PERIOADA: nedeterminata


B.Conditii de participare la concurs:


Pot participa la concurs persoanele care indeplinesc atat conditiile generale, cat si conditiile specifice necesare pentru ocuparea postului scos la concurs.


1.Conditii generale de participare la concurs conform art. 15 din H.G. nr. 1336/2022;


Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a)are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b)cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c)are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d)are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e)indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f)nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g)nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h)nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


2.Conditii specifice de participare la concurs:

- Diploma de licenta in medicina;

- Certificat de medic specialist;

- Vechime: stagiul de rezidentiat terminat:

- Aviz de libera practica


C.Dosarul de inscriere la concurs va cuprinde in mod obligatoriu:


a)formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice; ;

b)copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c)copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d)copia de pe diploma de licenta si certificatul de medic specialist;

e)copie a certificatului de membru al organizatiei profesionale si avizul pentru anul in curs;

f)copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

g)certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

h)adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

i)certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

j)curriculum vitae, model comun european.

k)alte documente relevante pentru desfasurarea concursului (certificat de nastere, certificat de casatorie, etc.);

l)dosar plic;

m)chitanta de plata a taxei de concurs in cuantum de 50 lei, taxa ce se achita la caseria unitatii, respectiv Spitalul Orasenesc Alesd.


*In cazul documentului prevazut la litera g) candidatul declarant admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.

Actele solicitate in copie vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea, de catre secretarul comisiei de concurs.


In vederea participarii la concurs, candidatii pot depune dosarul de inscriere in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv in perioada 14.10.2024 - 25.10.2024, intre orele 08:00-14:00, la secretariatul unitatii.


D.Probele stabilite prin concurs :

Selectia dosarelor de inscriere in data de 29.10.2024

Proba scrisa in data de 04.11.2024 ora 10:00

Interviul in data de 08.11.2024 ora 10:00


Toate probele concursului se desfasoara la sediul Spitalului Orasenesc Alesd, din orasul Alesd, judetul Bihor, str.1 Decembrie, nr.3.

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Spitalului Orasenesc Alesd si la tel. 0371 149 889 si pe site-ul: www.spitalalesd.ro .


Manager Director medical

Ec. Cret Florin Dr. Costin Elena


CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE MEDIC - BIROU MCSM

Nr.

crt. Etapele concursului Data

1 Anuntarea organizarii concursului in M.O., sediul unitatii, cotidian si site-ul unitatii ( cel putin 10 zile lucratoare inainte de prima proba ) 14.10.2024

2 Constituirea Comisiei de Concurs ( pana la data publicarii concursului) 14.10.2024

3 Data limita pana la care se pot depune dosarele de concurs ( in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului ) 25.10.2024 ora 14:00

4 Data selectiei dosarului ( max.2 zile lucratoare de la expirarea termenului de depunere ) 29.10.2024

5 Data afisarii rezultatului selectiei de dosare (in termen de 1 zi de la selectare ) 30.10.2024

6 Data limita de depunere a contestatiilor privind rezultatul selectiei de dosare ( in termen de cel mult o zi lucratore de la afisarea rezultatului selectiei ) 31.10.2024 ora 14:00

7 Data afisarii rezultatelor contestatiilor privind selectia de dosare ( in termen de max. o zi de la expirarea perioadei de depunere a contestatiilor ) 01.11.2024 ora 10:00

8 Data probei scrise

(cel putin 15 zile de la publicare ) 04.11.2024 ora 10:00

9 Data afisarii rezultatului probei scrise ( max. 1 zi lucratoare de la finalizarea probei ) 05.11.2024

10 Data limita de depunere a contestatiilor privind rezultatul probei scrise (cel mult o zi lucratoare de la afisarea rezultatului ) 06.11.2024

ora 14:00

11 Data afisarii rezultatelor contestatiilor privind proba scrisa (cel mult o zi lucratoare de la afisarea rezultatului) 07.11.2024

12 Data probei interviului 08.11.2024 ora 10:00

13 Data afisarii rezultatului probei interviului ( max. 1 zi lucratoare de la finalizarea probei ) 11.11.2024

14 Data limita de depunere a contestatiilor privind rezultatul probei interviului (cel mult o zi lucratoare de la afisarea rezultatului ) 12.11.2024 ora 14:00

15 Data afisarii rezultatului contestatiilor privind proba interviului (o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere ) 13.11.2024 ora 10:00

16 Data afisarii rezultatului final al concursului 14.11.2024

MANAGER, Ec. CRET FLORIN


BIBLIOGRAFIA SI TEMATICA MINIMALA

pentru ocuparea prin concurs a posturilor din cadrul structurii de management al calitatii serviciilor de sanatate din unitatile sanitare publice cu paturi


I.Bibliografia minima obligatorie pentru ocuparea prin concurs a posturilor din cadrul structurii de management al calitatii serviciilor de sanatate din unitatile sanitare publice cu paturi conform Ordin ANMCS nr. 58/2021


1.Legea nr. 185/2017 privind asigurarea calitatii in sistemul de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;

2.Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (titlul VII Spitalele si art. 249 pentru ocuparea posturilor din spitale);

3.Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;

4.Legea nr. 3/2021 privind prevenirea, diagnosticarea si tratamentul infectiilor asociate asistentei medicale din unitatile medicale si din centrele rezidentiale pentru persoanele adulte aflate in dificultate din Romania;

5.Ordonanta de urgenta nr. 92/2021 privind regimul deseurilor;

6.Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile ulterioare;

7.Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 1.312/250/2020 privind organizarea si functionarea structurii de management al calitatii serviciilor de sanatate in cadrul unitatilor sanitare cu paturi si serviciilor de ambulanta, in procesul de implementare a sistemului de management al calitatii serviciilor de sanatate si sigurantei pacientului;

8.Ordinul ministrului sanatatii nr. 446/2017 privind aprobarea Standardelor, Procedurii si metodologiei de evaluare si acreditare a spitalelor;

9.Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 10/2018 privind aprobarea categoriilor de acreditare a unitatilor sanitare cu paturi aferente celui de al II-lea ciclu de acreditare, cu modificarile si completarile ulterioare;

10.Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 298/2020 pentru aprobarea Metodologiei privind monitorizarea procesului de implementare a sistemului de management al calitatii serviciilor de sanatate si sigurantei pacientului;

11.Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 185/2020 pentru aprobarea Instructiunilor privind desfasurarea etapei de pregatire a evaluarii unitatilor sanitare cu paturi;

12.Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 32/2020 privind aprobarea modalitatii de plata de catre unitatile sanitare a taxei de acreditare, cu modificarile si completarile ulterioare;

13.Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 147/2020 pentru aprobarea Instructiunilor privind desfasurarea etapei de evaluare a unitatilor sanitare cu paturi;

14.Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 148/2020 pentru aprobarea Instructiunilor privind desfasurarea etapei de acreditare a unitatilor sanitare cu paturi;

15.Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 432/2019 privind aprobarea conditiilor si a metodologiei de suspendare a acreditarii unitatilor sanitare cu paturi, cu modificarile si completarile ulterioare;

16.Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 1.410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003;

17.Ordinul ministrului sanatatii publice nr. 914/2006 pentru aprobarea normelor privind conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un spital in vederea obtinerii autorizatiei sanitare de functionare, cu modificarile si completarile ulterioare;

18.Ordinul nr. 1.761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia;

19.Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare;

20.Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.501/2016 privind aprobarea implementarii mecanismului de feedback al pacientului in spitalele publice;

21.Ordinul ministrului sanatatii nr. 1.502/2016 pentru aprobarea componentei si a atributiilor Consiliului etic care functioneaza in cadrul spitalelor publice;

22.Ordinul secretarului general al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice.


II.Tematica minima obligatorie pentru ocuparea prin concurs a posturilor din cadrul structurii de management al calitatii serviciilor de sanatate din

unitatile sanitare publice cu paturi:


Denumirea temei

Tema 1. Organizarea si functionarea sistemului sanitar din Romania

Tema 2. Conceptul de calitate

Tema 3. Procesul de planificare, implementare, evaluare si control al calitatii intr-o unitate sanitara

Tema 4. Managementul strategic si organizational

Tema 5. Instrumente de imbunatatire a calitatii - Ishikawa, Pareto, analiza cauza-efect, SWOT, matrice de prioritizare, RCA (Root Cause Analysis)

Tema 6. Asigurarea si imbunatatirea calitatii serviciilor dintr-o unitate sanitara

Tema 7. Dezvoltarea conceptului de siguranta a pacientului la nivelul unitatii sanitare si managementul riscului

Tema 8. Structura de calitate din cadrul unitatii sanitare

Tema 9. Concepte si definitii ale auditului (SR EN ISO/CEI 17000:2005)

Tema 10. Pregatirea implementarii procesului de audit clinic in institutie

Tema 11. Elaborarea unui program de audit clinic

Tema 12. Elaborarea si implementarea planului de audit - misiunii de audit clinic

Tema 13. Tehnici si metode in auditul clinic

Tema 14. Rol si competente ale auditorului clinic. Etica in activitatea de audit clinic


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: MEDIC SPECIALIST - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.