Medici rezidenti an V UPU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Medici rezidenti an V UPU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul Judetean de Urgenta Deva Expira in 2024-11-29
Locatie
Hunedoara
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Nr. 34564 /15.11.2024
ANUNT
Spitalul Judetean de Urgenta Deva, cu sediul in Deva, Strada 22 Decembrie, Nr.58, judetul Hunedoara, organizeaza concurs in vederea ocuparii a 3(trei) posturi vacante de medic rezident an V, ultim an, in cadrul Unitatii de Primiri Urgente UPU-SMURD Deva, cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata, in conformitate cu prevederile OMS nr.166/2023, cu modificarile si completarile ulterioare.
In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, la Serviciul RUNOS al Spitalului Judetean de Urgenta Deva , iar dosarul de concurs va cuprinde urmatoarele documente:
a) formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa;
b) copia de pe diploma de licenta;
c) copie a certificatului de membru al organizatiei profesionale cu viza pe anul in curs;
d) dovada/inscrisul din care sa rezulte ca nu i-a fost aplicata una dintre sanctiunile prevazute la art. 455 alin. (1) lit. e) sau f), la art. 541 alin. (1) lit. d) sau e), respectiv la art. 628 alin. (1) lit. d) sau e) din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
e) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevazut in anexa nr. 3 la ordin;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
h) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
i) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
j) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) dovada achitarii taxei de inscriere, care este de 250 lei si se plateste la casieria unitatii.
Copiile de pe actele prevazute la alin. lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul"de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la alin. lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice.
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant dintre cele prevazute la art. 1 persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs, inclusiv conditiile de exercitare a profesiei;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Conditii specifice :
Diploma de licenta in medicina
Adeverinta de la locul de munca/carnet rezident prin care dovedeste ultim an de rezidentiat, in specialitatea postului, medicina de urgenta.
Certificat membru Colegiul Medicilor, Aviz libera practica, Asigurare malpraxis.
Fiecarui candidat i se atribuie un cod numeric pentru identificare, care corespunde cu numarul de inregistrare al dosarului de concurs.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Concursul pentru ocuparea unui post vacant consta, in functie de complexitatea postului, in urmatoarele etape:
a) selectia dosarelor de inscriere si stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activittai prefesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare, prevazuta in anexa;
b) proba scrisa
c) proba clinica sau practica.
Rezultatele selectiei dosarelor de concurs se afiseaza de catre secretarul comisiei de concurs, cu mentiunea ,,admis" sau ,,respins", insotita, dupa caz, de motivul respingerii, la sediul autoritatii ori institutiei publice organizatoare a concursului, precum si pe pagina de internet a autoritatii sau institutiei publice, in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de selectie a dosarelor.
Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se realizeaza prin afisare la sediul si pe pagina de internet a autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului, dupa caz, in termen de o zi lucratoare de la data finalizarii probei si contine atat punctajul obtinut, cat si mentiunea ,,admis" sau ,,respins", dupa caz.
Se pot prezenta la urmatoarea etapa a concursului numai candidatii admisi la etapa precedenta. Sunt declarati admisi candidatii care au obtinut cel putin 50 puncte la fiecare proba.
Obtinerea postului se face strict in ordinea descrescatoare a punctajului realizat.
La toate probele candidatii vor prezenta cartea de identitate valabila.
Relatii suplimentare se obtin la Serviciul RUNOS, telefon nr.0791 011078 sau la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Deva, str.22 Decembrie , nr.58, jud.Hunedoara.
CALENDAR DE DESFASURARE A CONCURSULUI
Nr. Activitati Data si ora
1 Publicarea anuntului 18.11.2024
2 Depunere dosar Pana in 29.11.2024 ora 12degdeg
3 Selectie dosare si stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare 03.12.2024 ora 10degdeg
4 Afisare rezultate selectie dosare 04.12.2024 ora 10degdeg
5 Depunere contestatii selectia de dosare 05.12.2024 pana la ora 10degdeg
6 Afisare rezultate solutionare contestatii 06.12.2024 ora 10degdeg
7 Sustinerea probei scrise 09.12.2024 ora 10degdeg
8 Afisare rezultate probe scrise 10.12.2024 ora 10degdeg
9 Depunere contestatii proba scrisa 11.12.2024 pana la ora 10degdeg
10 Afisare rezultate solutionare contestatii proba scrisa 12.12.2024 ora 10degdeg
11 Proba practica sau clinica 13.12.2024 ora 10degdeg
12 Afisare rezultate proba practica sau clinica 16.12.2024 ora 10degdeg
13 Depunere contestatii proba practica sau clinica 17.12.2024 ora 10degdeg
14 Afisare rezultate solutionare contestatii proba practica sau clinica 18.12.2024 ora 10degdeg
15 Afisare rezultat final concurs 19.12.2024 ora 10degdeg
Manager,
Dr.Stoica-Maris Emil
ANEXA Nr. 1
Formular de inscriere
Autoritatea sau institutia publica:
Functia solicitata:
Data organizarii concursului, proba scrisa si/sau proba practica, dupa caz:
Numele si prenumele candidatului:
Datele de contact ale candidatului (Se utilizeaza pentru comunicarea cu privire la concurs.):
Adresa:
E-mail:
Telefon:
Persoane de contact pentru recomandari:
Numele si prenumele Institutia Functia Numarul de telefon
Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.
Mentionez ca am luat cunostinta de conditiile de desfasurare a concursului.
Cunoscand prevederile art. 4 pct. 2 si 11 si art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), in ceea ce priveste consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar urmatoarele:
# Imi exprim consimtamantul
# Nu imi exprim consimtamantul cu privire la transmiterea informatiilor si documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare indeplinirii atributiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de solutionare a contestatiilor si ale secretarului, in format electronic.
# Imi exprim consimtamantul
# Nu imi exprim consimtamantul ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii certificatul de integritate comportamentala pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si din orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
# Imi exprim consimtamantul
# Nu imi exprim consimtamantul ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajarii, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
Declar pe propria raspundere ca in perioada lucrata nu mi s-a aplicat nicio sanctiune disciplinara/mi s-a aplicat sanctiunea disciplinara ................................. .
Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ca datele furnizate in acest formular sunt adevarate.
Data:
Semnatura:
ANEXA Nr. 2
METODOLOGIE
de calcul al punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii
profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare (proba D)
Nr. crt. Activitatea profesionala si stiintifica Punctajul
1. Rezidentiat prin concurs in specialitatea pentru care candideaza 5 puncte
2. Media la examenul de specialitate *)
3. Media la examenul pentru obtinerea titlului de medic primar **)
4. Doctorat 5 puncte
5. Doctorand la data concursului (atestat de rectoratul universitatii de medicina si farmacie sau de Academia de Stiinte Medicale la data inscrierii la concurs) 2 puncte
6. A doua specialitate confirmata prin ordin al ministrului sanatatii 7 puncte***)
7. Fiecare atestat de studii complementare obtinut 3 puncte
8. Activitate stiintifica, dovedita pe baza de adeverinta cu totalul punctajului inregistrat la colegiul profesional la care candidatul este in evidenta in ultimii 5 ani 1/10 puncte din punctajul candidatului obtinut prin programele de educatie medicala continua, creditate de colegiile profesionale (se acorda maximum 50 de puncte)
9. Activitate de organizare (minimum un an)
a) manager de spital sau alte institutii sanitare
b) functie de conducere in cadrul directiei de sanatate publica judetene, respectiv a municipiului Bucuresti
c) functie de conducere in cadrul Ministerului Sanatatii sau in alte unitati ale ministerului cu rol de management sanitar sau educational la nivel national
d) sef de sectie, sef laborator, farmacist-sef.
e) atestat de studii complementare in managementul sanitar sau in conducerea serviciilor medicale ori sociale acordate in plus fata de cele prevazute la nr. crt. 7 ****)
3 puncte
3 puncte
3 puncte
2 puncte
3 puncte
10. membru al societatii/asociatiei de specialitate cu o vechime de minimum 6 luni la data concursului 3 puncte
_____
*) Media obtinuta la examenul de confirmare ca medic specialist se va inscrie astfel: in cazul notarii de la 0 la 10 media se aduna ca atare; in cazul notarii de la 0 la 20 se vor scadea 10 puncte din media obtinuta.
**) Media obtinuta la examenul pentru obtinerea titlului de medic primar.
***) Cate 5 puncte pentru fiecare a doua specialitate.
****) Pentru functiile de sef de sectie, sef de compartiment, sef de laborator si farmacist-sef.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.