Muncitor calificat, treapta I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Muncitor calificat, treapta I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria Orasului Abrud Expira in 2025-01-16
Locatie
Alba
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
Primaria orasului Abrud, judetul Alba, organizeaza concurs in baza HG nr.1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice in vedera ocuparii pe perioada nedeterminta, a unui post unic de executie, de natura contractuala, vacant, durata timpului de lucru de 8 ore/zi, de muncitor calificat, treapta I - pozitia 71 in statul de functii, in cadrul Serviciului de Administrare a Domeniului Public si Privat.
(1) Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
(2) Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii
Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei practice si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.(6) Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
Actele prevazute la literele b-e, vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Conditii generale de participare la concurs:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
- nivelul studiilor: studii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat in domeniu mecanic;
- vechime in munca: minim 5 ani;
- permis de conducere categoria B, C, D, E
Concursul consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza: selectia dosarelor de inscriere, proba practica si interviul si va avea loc la sediul Primariei orasului Abrud, str. Piata Eroilor, nr. 1, jud. Alba.
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
Dosarele se vor depune pana la data de 16.01.2025, ora 16,00, la sediul Primariei orasului Abrud - Mera Rodica - secretar comisie de concurs, telefon 0258780519. Rezultatul selectarii dosarelor de concurs va fi publicat si afisat pana in data de 21.01.2025 ora 16,00. Contestatiile privind rezultatul selectarii dosarelor de concurs se pot depune in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor.
Proba practica va avea loc in data de 27.01.2025 ora 10,00 la sediul Primariei orasului Abrud. Rezultatul probei practice va fi publicat si afisat in data de 27.09.2025 ora 16,00. Contestatiile privind rezultatele la proba practice se pot depune in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului probei. Raspunsul contestatiilor la proba practica va fi publicat si afisat pana cel tarziu la data de 29.01.2025 ora 16,00.
Proba de interviu va avea loc in termen de maximum 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei practice la sediul Primariei orasului Abrud. Rezultatul de la proba de interviu va fi publicat si afisat in ziua sustineri acestuia pana la ora 16,00. Contestatiile privind rezultatul de la proba de interviu se pot depune in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului de la proba de interviu. Raspunsul la contestatii va fi afisat in cel mult o zi lucratoare de la data depuneri acestora, ora 16,00. Contestatiile se pot depune la sediul la sediul Primariei orasului Abrud.
Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului si la contestatiile depuse se face prin afisare la sediul la sediul Primariei orasului Abrud.
Rezultatul final al concursului va fi publicat si afisat pana la data de 05.02.2025 ora 16.00.
Contestatiile se pot depune la sediul Primariei orasului Abrud, compartiment Resurse Umane - Salarizare. Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului si la contestatiile depuse se face prin afisare la sediul Primariei orasului Abrud.
Bibliografie/Tematica concurs:
1. Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare:
Cap. II Obligatii generale privind apararea impotriva incendiilor
2. Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, cu modificarile si completarile ulterioare:
Cap. III Sectiunea 3 Primul ajutor, stingerea incendiilor, evacuarea lucratorilor, pericol grav si iminent
Sectiunea 7 Instruirea lucratorilor
Cap. VI Sectiunea 2 Accidentele de munca
3. HG nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Tematica:
- Tipuri de utilaje terasiere, elemente de mecanica, modalitati de utilizare, verificarea starii tehnice, intretinere, reparatie si masuri de prim ajutor in caz de avarii si accidente
- Sa opereze si sa intretina utilaje de sapat, incarcat sau nivelat, cum ar fi: excavator, buldoexcavator, buldozer, incarcator frontal, rulou compactor, greder, autogreder, autoscreper, ifron
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.