Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Muncitor întreținere cu atribuții de fochist - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Vaslui | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

SCOALA GIMNAZIALA ,,CEZAR BOTEZ" FASTACI, judetul Vaslui Expira in 2024-11-28
Locatie
Vaslui

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt





Concurs ANULAT la cererea institutiei angajatoare!






SCOALA GIMNAZIALA ,, CEZAR BOTEZ,, FASTACI

e-mail: [email protected]


NR. 1082 / 11.11.2024

ANUNT CONCURS MUNCITOR CU ATRIBUTII DE FOCHIST


Scoala Gimnaziala ,, Cezar Botez,, Fastaci cu sediul in Fastaci, str. Penes Curcanu, nr. 103, judetul Vaslui, organizeaza concurs pentru 1 post contractual vacant, de muncitor cu atributii de fochist , studii medii - perioada nedeterminata.

* Denumirea postului - Muncitor cu atributii de fochist post vacant contractual, pe perioada nedeterminata.

* Durata normala a timpului de munca este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

* Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei din Fastaci, str. Penes Curcanu , nr. 103, in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului. Conform art. 35 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;


Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:

* Formularul de inscriere (Anexa nr.2)

* Actul de identitate (in original si copie) sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;

* Curriculum vitae ( redactat dupa modelul de CV european) sustinut cu documente doveditoare anexate;

* Copii ale actelor de studii (diploma/ adeverinta studii ) precum si copii ale altor acte care dovedesc efectuarea unor specializari/ale documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice postului;

* Carnetul de munca/ Raport REVISAL per salariat in copie, respectiv adeverintele care atesta vechimea in munca, daca este cazul

* Certificat medical (in original) eliberat de medicul de de medicina a muncii;

* Cazier judiciar, in original;

* Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

* Alte documente care atesta indeplinirea conditiilor specifice.


Toate paginile dosarului vor fi numerotate.

Actele prevazute la pct 2, 4 si 5 vor fi prezentate si in original in vederea conformitatii copiilor cu acestea.

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.


Toate documentele enumerate mai sus sunt obligatorii pentru inscrierea la concurs. Lipsa unuia sau mai multor documente duce la respingerea dosarului de concurs!!!


* Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele CONDITII GENERALE , conform art. 15 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii

nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind

Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


* CONDITIILE SPECIFICE necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei sunt:

Conditii specifice de participare la concurs:

nivelul studiilor: studii medii / scoala profesionala;

- curs de calificare in meseria de fochist; -

vechimea in specialitatea necesara ocuparii postului: fara vechime; -

atestat profesional de fochist;

autorizatie ISCIR valabila pentru fochist;

- abilitati de relationare - comunicare cu intreg personalul unitatii de invatamant;

- abilitati pentru munca in echipa;

- disponibilitate pentru program flexibil

Inscrierile la concurs se fac la sediul institutiei din localitatea Fastaci

CUNOSTINTE SI ABILITATI


Disponibilitatea de a lucra peste program

Abilitati de comunicare

BIBLIOGRAFIA


BIBLIOGRAFIE

1. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca actualizata 2015:

Capitolul I- dispozitii generale

Capitolul IV- obligatiile lucratorilor

Capitolul V - supravegherea sanatatii

Capitolul VI - comunicarea, cercetarea,inregistrarea si raportarea evenimentelor

2. Legea nr. 307/2009 privind apararea impotriva incendiilor, actualizata 2015:

Capitolul I- dispozitii generale

Capitolul II- obligatiile privind apararea impotriva incediilor

3. Legea nr. 40/2010 privind modificarea si completarea Legii nr. 333/2003 privind paza obiectelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor;

4. Prescriptia Tehnica PT C9-2010. Domeniul de aplicare. Evidenta exploatarii cazanelor.

5. Pregatirea cazanului pentru aprinderea focului. Aprinderea focului. Pornirea cazanului. Functionarea cazanului. Oprirea, racirea si golirea cazanului. Obligatiile si responsabilitatile personalului de deservire.

6. Prescriptia Tehnica PT C 4-2010. Domeniul de aplicare.

7. Prescriptia Tehnica PT C 7-2010. Domeniul de aplicare.


8. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

9. Regulamentul de Organizare si Functionare a Unitatilor de Invatamant Preuniversitar, nr Nr. 5.726 / 2024 - capitolul Personalul Nedidactic


TEMATICA DE CONCURS

1. Normele generale de conduita a personalului contractual in institutiile publice/ Norme de conduita in unitatile de invatamant

2. Drepturile si obligatiile personalului nedidactic

3. Obligatiile lucratorilor prevazute la Legea nr.319/14.07.2006,

4. Obligatiile salariatului/utilizatorului prevazute de Legea nr.307

5. Intretinere si reparatii instalatii electrice, sanitare, de incalzire, mobilier, tamplarie, zugraveli

6. Prescriptia Tehnica PT C9-2010. Domeniul de aplicare. Evidenta exploatarii cazanelor.

7. Pregatirea cazanului pentru aprinderea focului. Aprinderea focului. Pornirea cazanului. Functionarea cazanului. Oprirea, racirea si golirea cazanului. Obligatiile si responsabilitatile personalului de deservire.

8. Prescriptia Tehnica PT C 4-2010. Domeniul de aplicare.

9. Prescriptia Tehnica PT C 7-2010. Domeniul de aplicare.


Concursul consta in 4 (patru) etape succesive:


1. selectia dosarelor de inscriere notate cu Admis/ Respins

2. proba scrisa- minimum 50 puncte maximum 100 puncte

3. proba practica minimum 50 puncte maximum 100 puncte

4. interviu minimum 50 puncte maximum 100 puncte


Probele sunt eliminatorii, punctajul minim obtinut la fiecare proba este 50, media punctajelor obtinute in urma sustinerii probelor trebuie sa fie minim 50 puncte.


CALENDARUL DE CONCURS INGRIJITOR

Etapa de concurs/probele de concurs Data/perioada Observatii

Publicarea anuntului 11.11.2024 Pe pagina scolii ,la unitatea scolara

si portalul posturi.gov.ro


Depunerea dosarelor de inscriere 12.11.2024 - 28.11.2024

intre 09:00-13:00 La secretariatul Scolii Gimnaziale ,, Cezar Botez,, Fastaci , de la sediul institutiei din Fastaci , str. Penes Curcanu , nr. 103

Verificarea, validarea si afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor 29.11.2024 - ora 10.00 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci si pe pagina institutiei

Depunerea contestatiilor la rezultatele selectiei dosarelor 29.11.2024 - ora 12.00 La secretariatul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci , de la sediul institutiei din Fastaci , str. Penes Curcanu , nr. 103

Publicarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la selectia dosarelor 29.11.2024 - ora 16.00 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci

Proba scrisa 02.12.2024 8,30 La sediul institutiei

Afisarea rezultatelor la proba scrisa 02.12.2024 ora 12.30 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci

Depunerea contestatiilor la proba scrisa 02.12.2024 . intre 14.00-16.00 La secretariatul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci , de la sediul institutiei din Fastaci , str. Penes Curcanu , nr. 103

Solutionarea si afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la proba scrisa 03.12.2024 ora 13:00 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci

Proba practica si afisarea rezultatelor 04.12.2024, ora 8.00

04.12.2024, ora 10,30 La sediul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci

Depunerea contestatiilor la proba practica 04.12.2024, intre 10:30-11:30 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci

Solutionarea si afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la proba practica 04.12.2024, intre orele 11.30- 13:00 La secretariatul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci , de la sediul institutiei din Fastaci , str. Penes Curcanu , nr. 103

Desfasurarea interviului 04.12.2024, ora 13:00 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci

Publicarea rezultatelor interviului 04.12.2024, ora 14:30 La secretariatul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci , de la sediul institutiei din Fastaci , str. Penes Curcanu , nr. 103

Depunerea contestatiilor la interviu 04.12.2024, ora 14.30-15.30 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci

Solutionarea si afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la interviu 04.12.2024, ora 15.30-16.30 La secretariatul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci , de la sediul institutiei din Fastaci , str. Penes Curcanu , nr. 103

Afisarea rezultatelor finale 05.12.2024 - ora 10.00 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci


Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Scolii Gimnaziale Cezar Botez,, Fastaci , str. , str. Penes Curcanu , nr. 103 telefon 0759027222 / 0756801879


Director,

Prof. Danila Irina

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Muncitor întreținere cu atribuții de fochist - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.