Office Administration Manager
Adaugat: Azi
NEOTRONIK AUTOMATION SRL
Office Administration Manager
Adaugat: Azi
NEOTRONIK AUTOMATION SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Resurse Umane si Contabilitate:
* Recrutare personal la nivel organizatoric, împreună cu managementul/coordonatorii
de departament (postare anunțuri ejobs, screening CV-uri, asistare la interviuri, programare discuții, redactare rapoarte post-interviu, comunicare rezultate);
*Angajare personal (comunicare loc munca vacant si ocuparea acestuia, programari consult medicina muncii, inregistrare in Revisal, transmitere in Reges);
*Relatia cu colaboratorul pe parte de SSM și PSI (anuntare amgajari noi, solicitare fise de riscuri, programarea instructajelor pentru noii angajati, programarea instructajelor de grup);
* Delegatii (organizarea deplasarilor, cautare cazari Airbnb, Booking etc );
* Întocmirea pontajului si evidenta zilelor de concediu;
*Contabilitate primara: registru casa, deconturi, suport departament Contabilitate;
* Planificare evenimente companie, împreună cu managementul;
* Redactare și eliberare diverse documente (acte adiționale la contractele individuale de muncă, oferte angajare, adeverințe pentru medicina de familie, decizii ale administrației, decizii desfacere CIM, anunțuri pe canalele interne de comunicare etc.)
Coordonare Facilitati:
* Comandă lunară produse birotică și de igienă;
* Verificarea stocului în ceea ce privește produsele de birotică și igienă;
* Comenzi lunare tichete de masa si Gestionarea relației cu terții, pe parte de facilitate;
* Taskuri care pot interveni pe parte de mentenanță a clădirii (ex: programare reparații, scadente termene certificari utilaje si echipamente aflate in exploatare).
Management Reporting:
* Trecerea în calendar a diverselor meetinguri și remindere în legătură cu acestea;
* Diverse centralizari si evidenta si urmarirea termenelor scadente;
* Research & reporting to management – pe diverse situații;
* Traduceri texte/ documente (RO EN si RO DE sau EN DE, în cazul cunoașterii limbii germane);
* Suport si gestionare conturi ale companiei pe social media (LinkedIN, Facebook, etc);
* Sprijin în orice activități care sunt de implementat, cu scopul menținerii bunei funcționări g. companiei.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.