Office Administrator/Front desk representative
Adaugat: 1 săptămână în urmă
LPP ROMANIA FASHION
Office Administrator/Front desk representative
Adaugat: 1 săptămână în urmă
LPP ROMANIA FASHION
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitatile jobului sunt:
- Intampina si directioneaza vizitatorii care vin la sediul companiei;
- Mentine si promoveaza un mediu de lucru curat si profesional pentru zona receptiei, a salilor ︁de intalniri si a intregului birou;
- Inregistreaza, completeaza, scaneaza, arhiveaza si tine evidenta documentelor primite/existente la sediul companiei;
- Tine evidenta rezervarilor pentru salile de intalniri;
- Tine evidenta rezervarilor pentru masinile de companie;
- Atunci cand este necesar, editeaza si traduce prezentari, documente si rapoarte;
- Gestioneaza adresa de email pentru sediul central;
- Gestioneaza comenzile de consumabile pentru birou si a produselor de protocol;
- Achizitioneaza echipamente mici specifice pentru birou sau necesare angajatilor (de exemplu, telefoane mobile);
- Gestioneaza si mentine la zi baza de date cu instrumentele de lucru ale angajatilor, cum ar fi telefoane mobile, laptopuri, tablete;
- Redacteaza protocoalele de predare-primire si procedeaza la predarea, respectiv primirea cu angajatii a instrumentelor de lucru;
- Este contact direct pentru partenerii de servicii pentru birou, ca exemplu: curatenie, mentenanta echipamentelor de birou;
- Expediaza catre magazine si colaboratori documentele necesare provenind de la diferite departamente si gestioneaza activitatile de posta/curierat la intrare si la iesire (primire si trimitere);
- Este primul contact cu angajatii din magazine in cazul controalelor de la autoritatile locale si redirectioneaza nevoile specifice catre departamentele dedicate;
- Pregateste imputerniciri pentru angajatii din magazine pentru a reprezenta Societatea in relatia cu autoritatile locale;
- Coopereaza pentru organizarea evenimentelor legate de sediul central si pentru angajatii sediului central;
- Ofera suport constant departamentelor de la sediul central in diferite activitati administrative.
- Gestioneaza si alte activitati conexe de secretariat si Front Desk.
Beneficiile acestui rol:
- Posibilitati reale de crestere profesionala. Interactiune cu toate departamentele companiei, astfel ai posibilitatea sa inveti si sa alegi in ce domeniu sa te dezvolti;
- Posibilitatea de a participa in proiecte internationale;
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Tichete de masa in valoare de 40 de lei;
- Asigurare medicala la clinica privata;
- Bonus semestrial/anual in functie de atingerea indicatorilor de performanta la nivel de companie;
- Reducere la produsele comercializate de catre LPP din toate cele 5 branduri;
- Program pentru asistenta angajatilor – heLPP (suport de la profesionisti pentru 3 arii: Legal, Personal si Financiar).
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.