Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
Z

Office Administrator / Reception - Clinica Stomatologica

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
ZEBRA PEOPLE RO
Functia Jobului :
Medical & farmaceutic
Industrie :
Medicina si farmaceutica
Locatie & Tipul Jobului :
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta :
Junior
Descriere :

Clientul nostru este o clinică stomatologică de prestigiu din București, recunoscută pentru excelența în furnizarea de servicii stomatologice premium. Cu o experiență de peste 25 de ani, clinica este dedicată oferirii unei experiențe de excepție pacienților săi, menținând cele mai înalte standarde de profesionalism, grijă și suport.

Scopul principal al acestui rol este de a sprijini și facilita funcționarea optimă a clinicii medicale prin asigurarea unei operațiuni eficiente a recepției și oferirea de suport administrativ de înaltă calitate.

? Responsabilități:

Primirea și Interacțiunea cu Pacienții

  • Întâmpină și ghidează pacienții și vizitatorii la sosirea în clinică.
  • Asistă pacienții în completarea și gestionarea formularelor necesare (fișe medicale, cereri, etc.).
  • Îndrumă pacienții către cabinetele, serviciile medicale sau departamentele de care au nevoie.
  • Furnizează informații clare și corecte despre serviciile clinice și procedurile interne.


Suport Administrativ

  • Preia apelurile telefonice și e-mailurile, programează consultările și răspunde la cererile de informații.
  • Gestionează solicitările din partea pacienților, vizitatorilor și furnizorilor, inclusiv arhivarea documentelor fizice și digitale.
  • Întocmește facturile și încasează plățile pentru serviciile medicale oferite, asigurând corectitudinea înregistrărilor financiare.
  • Gestionează programările și corespondența pentru a asigura o planificare eficientă a activităților.


Relația cu Furnizorii și Gestionarea Consumabilelor

  • Recepționează scrisori și colete livrate de curieri.
  • Gestionează consumabilele de birou și plasează comenzile necesare pentru aprovizionare.
  • Contactează furnizorii de servicii (telefonic sau prin e-mail) în cazul defecțiunilor echipamentelor medicale și urmărește soluționarea acestora.
  • Monitorizează și înregistrează reviziile echipamentelor medicale din clinică, pentru a menține un istoric detaliat și a asigura buna funcționare a acestora.


​Beneficii

  • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă cu experiență de peste 25 de ani în domeniul stomatologic premium.
  • Mediu de lucru stabil, sigur și orientat către dezvoltare profesională.
  • Contract perioada nedeterminata

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Office Administrator / Reception - Clinica Stomatologica
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.