Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
A

Office Assistant

Companie Verificata

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Aplica pe
Companie:
ANTECH CONSULTING SRL
Salariu:
Media neta estimata pe baza celor 212 salarii introduse in Salario: 3.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Candidatul ideal

Studii:
-absolvent al unei forme de invatamant superioare;
Aptitudini:
- Inteligenta (gandire logica, memorie);
- Aptitudini de comunicare orală şi scrisă
- Aptitudinea de a lucra cu documente
- Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
- Atentie la detalii
- Cunostinte de limbi straine : limba engleza nivel avansat (scris, vorbit, citit)
- Cunostinte de operare pe calculator : Cunoştinţe bune de operare PC (Word, Excel, Outlook), Abilitati excelente de comunicare si organizare
-Cunostintele de contabilitate primara reprezinta un avantaj
-Proactivitate, atentie la detalii si orientare catre solutii
- esponsabilitate si determinare

Descrierea jobului

-Asistă celelalte departamente în probleme de comunicare internă şi externă, în probleme administrative;
-Procesează şi organizează diverse documente;
-Preia şi menţine fluxul corespondentei prin telefon si email;
-Selectează, distribuie şi expediază corespondenţa scrisă şi electronica
-Menţine un sistem eficient şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor, asigurându-se că acestea sunt aşezate în ordine cronologică;
-Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor administrative
-Menţine relaţia cu furnizorii şi clienţii firmei, consultându-se cu acestea pentru soluţionarea problemelor şi îmbunătăţirea activităţii;
-Asigură suportul organizaţional necesar şi circuitul informaţiei între diferitele departamente si clienti ai companiei
-Planifica si organizeaza diferite evenimente
- Organizeaza calatoriile in interes de serviciu
-Asigură respectarea regulilor de acces a persoanelor străine în zona de birouri de la sediu;
-Asigură activităţi de contabilitate primară şi gestiunea documentelor, daca este cazul
-Se implica in crearea procedurilor de lucru

Knowledge of basic accounting is an advantage

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Office Assistant
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.