Office Assistant
Adaugat: 6 zile în urmă
ACROM
Office Assistant
Adaugat: 6 zile în urmă
ACROM
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
-Asistă celelalte departamente în probleme de comunicare internă şi externă, în probleme administrative;
-Procesează şi organizează diverse documente;
-Preia şi menţine fluxul corespondentei prin telefon si email;
-Selectează, distribuie şi expediază corespondenţa scrisă şi electronica
-Menţine un sistem eficient şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor, asigurându-se că acestea sunt aşezate în ordine cronologică;
-Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor administrative
-Menţine relaţia cu furnizorii şi clienţii firmei, consultându-se cu acestea pentru soluţionarea problemelor şi îmbunătăţirea activităţii;
-Asigură suportul organizaţional necesar şi circuitul informaţiei între diferitele departamente si clienti ai companiei
-Planifica si organizeaza diferite evenimente
- Organizeaza calatoriile in interes de serviciu
-Asigură respectarea regulilor de acces a persoanelor străine în zona de birouri de la sediu;
-Asigură activităţi de contabilitate primară şi gestiunea documentelor, daca este cazul
-Se implica in crearea procedurilor de lucru
Knowledge of basic accounting is an advantage
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.