Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
T

Office Manager

Adaugat: 1 lună în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job
Companie:
Teamland
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Industrie:
Recrutare
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Scurta descriere a companiei


Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.





Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.


Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.





Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.





Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.





Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.





Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.





Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.


Cerinte


• Studii medii finalizate (minim);

• Experienta demonstrata pe o pozitie similara, minim 3 ani, ideal 5 ani;

• Cunostinte foarte bune de operare MS Office (Excel, Word, PowerPoint);

• Limba engleza – nivel avansat;





Responsabilitati


 Ofera informatii telefonice catre colaboratori si terti; preia si directioneaza apelurile telefonice;

 Activitati de secretariat, inregistrare documente, arhivare documente, tehnoredactare, tiparire si multiplicare documente; primire si transmitere a e-mail-urilor;

 Intampina vizitatorii si organizeaza intalnirile in salile de sedinta;

 Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;

 Corecteaza, copiaza, compileaza diverse documente in vederea realizarii unor situatii centralizate/statistici; indosariaza prezentari, pregateste mape, etc;

 Raspunde de respectarea circuitului documentelor si a normelor interne privind arhivarea acestora; arhiveaza fizic si electronic, conform instructiunilor primite;

 Comanda si mentine stocurile de produse de papetarie si protocol;

 Inregistreaza facturi;

 Scrie si transmite documente folosind programele de soft ale companiei;

 Realizeaza traduceri (romana/engleza) la solicitarea superiorului direct;

 Analizeaza periodic cheltuielile de consumabile, echipamente, service si informeaza superiorul ierarhic/persoanele desemnate referitor la incadrarea in buget;

 Mentine relatia cu furnizorii de service pentru aparatura de birou (imprimante, aparate de cafea, etc);

 Administreaza relatia cu firmele de curierat;

 Achizitioneaza bilete de avion; face rezervari de cazare, conform instructiunilor primite de la seful de departament;

 Gestioneaza comenzile de papetarie branduite si se asigura ca exista in permanenta un stoc suficient;

 Comanda echipamente de lucru de la firma de IT -ex. laptopuri, monitoare, tastatura etc;

 Gestioneaza relatia cu firma de arhivare;

 Are in responsabilitate relatia cu firma de curatenie; planifica serviciile de curatenie si evalueaza in permanenta starea spatiului inchirat pentru birouri; propune reparatii/zugraveli, dezinsectii, sanitarizari, etc, ori de cate ori este nevoie;

 Se asigura ca mediul de lucru este propice desfasurarii activitatilor;



Salariu


4000 - 5000 RON


Beneficii




  • Prime ocazii speciale
    (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)


  • Abonament medical


  • Laptop


  • Telefon mobil


  • Tichete de masa

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Office Manager
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.