Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Office manager cu atributii in HR si contabilitate

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe
Companie:
P+P PRAGMA-TEC S.R.L.
Descriere:

Candidatul ideal

Absolvent al învățământului superior de specialitate; atestat Inspector Resurse Umane;
Experiență anterioară într-un rol similar (office manager, asistent manager, contabilitate primară) de cel putin 5 ani;
Cunoștințe solide în contabilitate de bază, inclusiv gestionarea fluxurilor de numerar, facturare și salarizare (payroll);
Cunoștințe în practici de HR, inclusiv recrutare și integrarea noilor angajați (onboarding);
Foarte bune cunoștințe de legislația muncii;
Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă;
Atenție deosebită la detalii și capacitatea de a menține o arhivă bine organizată;
Capacitatea de a lua decizii strategice și de a rezolva problemele eficient;
Limba engleza vorbit si scris obligatoriu;
Cunoasterea limbii franceze sau vointa de a o invata reprezinta un avantaj.

Descrierea jobului

Responsabilități principale

1. Administrare internă:

Gestionarea corespondenței și a documentelor administrative;
Organizarea și coordonarea activităților societatii;
Asigurarea conformității cu politicile și procedurile interne;
Intocmirea feedback-ului saptamanal catre conducere;
Gestionarea formalitatilor de deplasare in strainatate a echipelor.

2. Contabilitate primară:

Gestionarea contabilității primare, inclusiv centralizarea, înregistrarea și arhivarea documentelor contabile;
Realizarea plăților salariale și a plăților către furnizorilor;
Pregătirea anexelor la facturi, emiterea facturilor și urmărirea încasărilor;
Gestionarea contractelor și facturilor pentru inspectorii din rețea;
Monitorizarea fluxului de încasări și menținerea evidenței financiare pentru diverse proiecte;
Mentinerea relatiei cu clientii (telefon, email) ;
Intocmirea diverselor rapoarte si analize cerute de catre Managementul companiei;

3. Resurse Umane (HR):

Organizarea și coordonarea proceselor de recrutare și selecție de personal pentru posturile vacante
Intocmire si inregistrare acte angajare, operari de modificari de salarii, functii sau alte articole din contract individual de munca;
Planificarea integrării noilor angajați în organizație
Intocmire acte aditionale cu privire la diverse modificari intervenite in contractul individual de munca;
Intocmirea de adeverinte de toate tipurile;
Incetari de contracte munca si intocmirea actelor specifice incetarii;
Completare si transmitere a Registrului Electronic de Evidenta a Salariatilor (REVISAL), cu respectarea stricta a termenelor legale;
Intocmirea fiselor de evaluare;
Intocmirea fiselor de post;
Intocmirea documentelor aferente cercetarii disciplinare;
Intocmirea dosarelor de recuperare a concediilor medicale pentru FNUASS;
Intocmirea de Contracte colective de munca sau a documentatiei ce implica negocierea acestuia;
Intocmirea Registrului de Ordine Interioara (ROI).
Gestionarea formularelor A1
Gestionarea pontajelor;
Gestionarea deconturilor aferente deplasărilor;
Transmite situații către contabilitate (retineri, centralizator salarii, informatii referitor la taxele salariale, deconturi deplasare);
Evidenta ︈si calculare concedii de odihna si concedii medicale, in program specializat;
Intocmirea ordinelor de plata a impozitelor si contributiilor salariale;

Beneficii:

Un mediu de lucru dinamic și stimulativ.
Oportunități de dezvoltare profesională
Pachet salarial atractiv și competitiv

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Office manager cu atributii in HR si contabilitate
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.