Sau continua cu adresa de email
Z

Office manager

Companie Verificata

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Zafit
Functia Jobului :
Administratie, personal administrativ
Industrie :
Constructii si infrastructura
Locatie :
Iasi
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Vechime :
2 ani
Descriere :

Abilitati de care ai nevoie:
- Studii superioare (Economice);
- Experienta: minim 2 an;
- Cunostinte de utilizare a calculatorului: pachetul office (Word, Excel, Outlook);
- Abilitati de comunicare excelente in scris si in vorbire;
- Capacitate de analiză, verificare si atenție la detalii;
- Limbi straine: engleza – cel putin nivel mediu;
- Permis de conducere: categoria B;
- Alte abilitati cautate: atitudinea pozitiva, organizare, atentie sporita, concentrare buna, capacitatea de a lucra in echipa, punctualitate, seriozitate, corectitudine si amabilitate.

Descrierea job-ului
Vei fi interfata intre birourile noastre si exterior, te vei asigura ca activitatea de birou poate fi desfasurata in conditii optime si vei fi responsabil de contabilitatea primara.

Reponsabilitati:
- Asigura legatura intre companie si persoane din afara acesteia (gestionare corespondenta, stabilire intalniri, s.a.);
- Este responsabil de buna functionare a activitatii de birou si se asigura ca toate nevoile sunt indeplinite;
- Tine contabilitatea primara (colectare documente si inregistrarea acestora; gestiunea stocurilor; asigurarea de rapoarte periodice; predarea situatiei contabile catre expertul contabil);
- Intocmeste facturi pe baza contractelor si a informatiilor primite de la directorul de vanzari; monitorizeaza incasarea acestora;
- Intocmeste dosarul fiecarui angajat si se asigura de mentinerea acestuia complet si actualizat; raspunde la solicitarile angajatilor ca interfata intre angajati si resurse umane;
- Are in grija efectuarea periodica a instructajului privind sanatatea muncii si a situatiilor de urgenta prin colaborarea cu furnizori externi;

Ce ofera jobul:
- Job stabil;
- Oportunitati de dezvoltare si avansare in cadrul companiei;
- Salariu motivant in concordanta cu nivelul de exeprienta si reevaluari periodice;
- Mediu de lucru deosebit cu un colectiv bine selectat.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Office manager
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.