Manager Operational
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
URBAN MARKET SRL
Manager Operational
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
URBAN MARKET SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati:
- Are in control supervizarea activitatii si stabilirea prioritatilor in executarea sarcinilor salariatilor din subordine prin coordonarea echipei care gestioneaza site-ul companiei, a strategiilor de marketing, precum si punerea in aplicare si indeplinirea contractelor si cautare de noi oportunitati de afaceri
- Stabileste obiective anuale pentru companie in termenii dezvoltarii afacerii, a noilor procese, imbunatatirii calitative a serviciilor si satisfacerii clientilor, in concordanta cu obiectivele strategice.
- Monitorizeaza buna funcționare a activitatii prin masurarea frecventa a calitatii serviciilor, analiza rezultatelor si asigurarea mentinerii unei orientari puternice spre client;
- Aloca sarcini si atributii in cadrul echipei și ofera instrucțiuni de lucru;
- Stabileste colaborari eficiente cu alte departamente ale companiei si furnizeaza rapoarte superiorilor sai;
- Documentarea continua despre produsele oferite de concurenta si despre modul in care pot fi extinse si optimizate serviciile si produsele organizatiei;
- Identifica nevoile de recrutare si participa la selectia, integrarea si dezvoltarea managementului firmei;
- Dezvolta mijloace de motivare a personalului din subordine;
- Stabileste masuri de eficientizare a activitatii personalului din subordine.
- Negociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contractele cu acestia.
- Ia masurile necesare pentru ca toate comenzile sa fie executate in limita bugetului si in timpul stabilit.
- Analizeaza piata si identifica potentialii furnizori.
- Se ocupa de actele necesare efectuarii vamii pentru import marfa,materie prima.
- Elaborează propuneri de imbunatatire a procedurilor si instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor.
- Incheie contracte de parteneriat cu colaboratorii interni si internationali, in conformitate cu prevederile legale ale statelor membre.
Beneficii:
- Salariu atractiv; bonuri de masa + bonusuri pentru proiecte finalizate cu succes;
- Cursuri de specializare, posibilitatea de dezvoltare;
- Birou central (langa Camera de Comerț și Industrie a României - Pasajul Marasesti);
Vom avea ocazia sa lucram impreuna intr-o echipa stransa, prietenoasa care iti va fi alaturi in permanenta.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.