Ofiter de risc
Adaugat: 6 zile în urmă
CCP.RO BUCHAREST S.A.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Ofițerul de Risc va trebui să dovedească abilitatea de a cuprinde într-o viziune de ansamblu aspectele legate de oportunitatea și necesitatea proiectelor de dezvoltare a pieței de derivate din România și riscurile care pot apărea și care pot influența activitatea CCP.RO, dar și a participanților la piețele deservite.
În linii largi activitatea Ofițerului de Risc vizează realizarea în cadrul echipei Direcției Managementul Riscului din cadrul Contrapărții Centrale a următoarelor activități:
- Identificarea, inventarierea surselor de risc care ar putea afecta Societatea, estimarea probabilității producerii riscurilor identificate și descrierea efectelor adverse potențiale;
- Documentarea abordărilor propuse, elaborarea metodologiilor aplicabile pentru calculul marjelor și a valorii fondurilor de garantare, analiza cantitativă sau calitativă si stabilirea condițiilor de piață extreme, dar plauzibile, care ar putea să expună Societatea la cel mai mare nivel de risc;
- Realizarea de simulări privind evoluția activelor suport folosind diferite metodologii și dezvoltarea unor noi modele si aplicarea celor deja dezvoltate;
- Aplicare în deplină conformitate a prevederilor cadrului normativ intern direct aplicabile poziției deținute pentru:
- Validarea modelelor și metodologiilor folosite si pune în aplicare cadrul intern aplicabil pentru realizarea și raportarea periodică a rezultatelor testelor ex post (back-testing), a testelor de senzitivitate, a simulărilor de criză (stress-testing ) și a simulărilor de criză în sens invers;
- Evaluarea și/sau monitorizarea riscului de lichiditate și a gradului de concentrare al expunerilor la riscul de lichiditate fata de furnizorii individuali de lichidități;
- Stabilirea limitelor, monitorizarea și controlul expunerilor globale ale Societății la riscul de credit;
- Raportare către Comitetele de Risc, Consiliul de Administrație și către Autoritățile relevante;
- Elaborarea / actualizarea / îmbunătățirea setului de norme, proceduri, rapoarte și analize specifice domeniului de administrare a riscului aplicat în cadrul contraparții centrale.
Beneficii:
- Tichete de masă și Tichete de vacanță (valoarea acestora se stabilește în conformitate cu legislația în vigoare si prevederile interne aprobate pentru anul în curs);
- Pensie Pilon 3, contribuția angajatorului de 150 Ron lunar; se acordă după perioada de probă de 3 luni;
- Facilități sportive în limita unui buget stabilit anual;
- Abonament medical la clinica privată Medicover;
- Posibilitatea desfășurării activității și prin telemuncă;
- Cursuri specializate și posibilitate de a acumula expertiză în acest domeniu;
- Telefon mobil și laptop;
- Fructe, cafea, ceai, apă;
- Birou modern, într-o clădire ușor accesibilă, amplasată în zona centrală.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.