Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
G

Operator Call Center

Companie Verificata

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Aplica pe
Companie:
GENERALI ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE SA
Industrie:
IT si telecomunicatii
Salariu:
Media neta estimata pe baza celor 12 salarii introduse in Salario: 3.200 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Junior
Vechime:
3 ani
Descriere:

Candidatul ideal

Cerinte minime:

  • Studii medii;
  • Experienta profesionala: preferabil pe un rol similar de minim 1-3 ani (optim: in domeniul asigurarilor);
  • Cunostinte de baza Microsoft Office (Word, Excel);
  • Limba engleza nivel incepator-mediu;
  • Abilitati de exprimare orala si in scris: clara, cursiva, corecta, diplomata;
  • Orientare spre performanta excelenta;
  • Asumarea responsabilitatii, proactivitate;
  • Flexibilitate si adaptare la schimbare;
  • Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect;
  • Creativitate, deschidere catre inovatie si diversitate.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Comunica telefonic si prin e-mail cu clientii Generali Romania, afisand un comportament adecvat si diplomat.
  • Solutioneaza solicitarile clientilor conform proceselor si procedurilor interne definite.
  • Ofera suport si informatii corecte legate de produsele si serviciile companiei.
  • Comunica intern cu celelalte departamente ale companiei pentru a solutiona cu succes cererile clientilor.
  • Inregistreaza corespunzator in aplicatiile Generali Romania solicitarile si informatiile primite pe parcursul interactiunii cu clientul.
  • Initiaza apeluri catre clienti si potentialii clienti conform proiectelor desfasurate de companie.
  • Sondeaza nevoile de asigurare ale clientilor/potentialilor clienti.




Ce oferim?

  • Pachet competitiv de beneficii financiare.
  • Mod de lucru hibrid si program flexibil.
  • Mediu de lucru prietenos.
  • Oportunitate de dezvoltare profesionala durabila.
  • Abonament medical.
  • Abonament Bookster.

Mod lucru: Hibrid


NOTA DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
In conformitate cu Regulamentul General pentru Protectia Datelor 2016/679/UE (RGDP) Generali România Asigurare Reasigurare S.A., CUI RO 2886621, are obligația de a administra în condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate, datele personale in calitate de candidat, tinand cont de intentia dvs. de a aplica pentru un post in cadrul al companiei. Astfel dorim sa va informam dupa cum urmeaza:
Generali Romania Asigurare Reasigurare S.A. (numita in continuare si „Generali”) este parte a Grupului Generali Assicurazioni. In acest context, Generali intentioneaza sa ofere candidatilor posibilitatea, in masura in care acest lucru raspunde si dorintelor lor, aplicarii pentru oportunitati de angajare atat la nivelul Generali Romania, cat si la nivelul intregului Grup Generali.

  1. De ce este necesar sa ne furnizati datele dvs. cu caracter personal?
  2. Pentru a putea sa analizam informatiile furnizate de dvs., in cadrul procesului de selectie a candidatilor;
  3. Pentru a va putea contacta pentru etapele viitoare din procesul de recrutare/angajare, in cazul in care aplicatia/CV-ul dvs a fost selectat.
  1. Care sunt scopurile prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal de catre Generali?
  2. Sa faca demersurile necesare in vederea derularii procesului de recrutare, respectiv a unei posibile angajari in cadrul Generali, daca ati fost selectat;
  3. Sa pastreze CV-ul dvs pentru alte oportunitati de angajare din Grupul Generali;
  4. Sa isi indeplineasca obligatiile legale/ sa raspunda instructiunilor /solicitarilor autoritatilor (raportari, arhivare, reclamatii, etc);
  5. Sa efectueze verificarile specifice de antifrauda, prevenire a spalarii banilor si combaterii finantarii terorismului, prevenirea sanctiunilor internationale, precum si partajarea acestor date cu Grupul Generali Assicurazioni si entitatile acestuia;
  6. Sa asigure securitatea in spatiile Generali;
  7. Asigurarea functionalitatii platformei de recrutare si managementul profilurilor;
  8. Scopuri statistice, realizate prin respectarea principiului minimizarii datelor cu prioritizarea datelor agregate.
  1. Care sunt datele dvs. cu caracter personal prelucrate de Generali?
  2. • Date de identificare din CV sau din alte documente furnizate de dvs, cum ar fi: nume, prenume, data nasterii, adresa de domiciliu, stare civila; date de contact (e-mail, nr. de telefon); imaginea dvs.; date privind studiile, experienta profesionala, istoricul locurilor de munca.
  3. • Alte date necesare indeplinirii scopurilor de la punctul 2 sau care va privesc, in principal in legatura cu procesul de recrutare, transmise de catre dvs cu ocazia convorbirilor, intalnirilor sau a corespondentei realizate cu Generali.
  1. Ce trebuie sa faceti daca ne transmiteti date cu caracter personal ale altor persoane decat dumneavoastra?

Doar atunci cand sunt strict necesare pentru scopurile de la punctul 2, pot fi prelucrate date cu caracter personal ale membrilor familiei dvs., persoanelor aflate in intretinerea dvs., altor persoane.
Dvs. aveti responsabilitatea sa le transmiteti aceasta Nota de informare, pentru a fi informate in mod corect si complet.

  1. Cum procedam daca obtinem datele dvs. cu caracter personal de la alte terte persoane?

Pot exista situatii cand datele dvs. nu sunt primite direct de la dvs, ci din surse publice sau de la alte persoane fizice, in legatura cu procesul de recrutare, cum ar fi:

  • In cazul in care un apropiat de-al dvs sesizeaza oportunitatea de angajare la Generali si ne transmite CV-ul dvs.
  • Daca CV-ul dvs este pe o platforma publica.
  1. Care este temeiul juridic al prelucrarii Datelor personale de catre Generali?
  2. Pentru a face demersuri de recrutare inainte de eventaulitatea incheierii unui contract (Art. 6(1)(b) GDPR) – Prelucrarile bazate pe acest temei sunt mentionate in punctul 2 (i – ii).
  3. Consimtamantul dumneavoastra (Art. 6(1)(a) GDPR) - Prelucrarile bazate pe acest temei sunt mentionate in punctul 1 (iii).
  4. Indeplinirea unor obligatii legale de catre Generali (Art. 6(1)(c) GDPR) - Prelucrarile bazate pe acest temei sunt mentionate in punctul 2 (iv).
  5. Interesul legitim al Generali (Art. 6(1)(f) GDPR) - Prelucrarile bazate pe acest temei sunt mentionate in punctul 2 (v - viii).
  6. Catre cine transferam Datele dvs. cu caracter personal?
  7. autoritatile competente sa solicite si sa primeasca astfel de informatii.

Exemple: Autoritatea de Supraveghere Financiara (A.S.F), Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala (A.N.A.F.), Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor (O.N.P.C.S.B.), alte autoritati, instantele de judecata, parchete, executori judecatoresti, notari publici, auditori etc.;

  • partenerii contractuali ai Generali

Exemple: audit, consultanti, experti, prestatori de servicii IT, furnizorii de servicii postale/curierat/mesagerie, arhivare, etc.)
Toti furnizorii de servicii ai Generali sunt obligati prin contract sa respecte confidentialitatea datelor cu caracter personal.

  • Entitati care fac parte din Grupul Generali

In unele ocazii prilejuite de desfasurarea activitatii noastre de recrutare, vom transmite Datele dvs. cu Caracter Personal si catre alte entitati din Grupul Generali.

  1. Sunt tranferate in strainatate datelor dvs. personale?

Anumite categorii de date cu caracter personal pot fi stocate si prelucrate in orice tara in care angajam furnizori de servicii. Cu toate acestea, vom lua masuri pentru a ne asigura ca transferuri catre alte tari respecta legile aplicabile privind protectia datelor si ca datele dvs. cu caracter personal raman protejate conform standardelor europene. In anumite circumstante, instantele, agentiile de aplicare a legii, agentiile de reglementare sau autoritatile de securitate din acele alte tari pot avea dreptul sa acceseze datele dvs. personale.
In cazul transferurilor catre alte tari, utilizam unul sau mai multe dintre urmatoarele mecanisme:

  • Clauze contractuale standard ale UE cu un destinatar de date in afara SEE sau Marea Britanie
  • Verificarea faptului ca destinatarul a implementat reguli corporatiste obligatorii

De asemenea, ne vom asigura ca toti partenerii nostri internationali au adoptat masuri suplimentare in scopul de a oferi garantiile adecvate, drepturile executorii si caile de atac legale eficiente.

  1. Care este durata de prelucrare a Datelor cu caracter personal colectate pentru efectuarea demersurilor aferente procesului de recrutare?
  2. 3 ani de zile de la data incarcarii in platforma de recrutare in cazul in care aplicatia dvs. nu a fost implicata in niciun proces de selectie si recrutare;
  3. 3 ani de zile de la data cand aplicatia dvs. devine inactiva in cazul in care aplicatia dvs. a fost implicata intr-un proces de selectie si recrutare.

Datele dumneavoastra cu caracter personal colectate pentru crearea contului, respectiv profilului in platforma de recrutare Generali, vor fi retinute pentru o perioada de 3 ani de zile din ziua in care ati accesat contul dvs. ultima oara.

  1. Care sunt drepturile dvs. cu privire la datele cu caracter personal?

Drepturile pe care le aveti in baza prevederilor GDPR sunt urmatoarele:

  • acces la date,
  • rectificarea sau actualizarea datelor,
  • stergerea datelor, cand sunt indeplinite o serie de conditii (spre ex. daca datele nu mai sunt necesare pentru scopurile de mai sus),
  • restrictionarea prelucrarii,
  • dreptul de a vi se comunica orice rectificare sau stergere sau restrictionare a prelucrarii,
  • portabilitatea catre dvs. a datelor,
  • dreptul la opozitie,
  • dreptul de a fi notificat in caz de incalcare a securitatii datelor,
  • modificarea sau retragerea consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal pentru cazurile in care v-ati exprimat acest consimtamant;
  • sa depuneti o plangere la autoritatea competenta (ANSPDCP)
  • dreptul de a va adresa justitiei.
  • Cum puteti sa ne contactati in legatura cu datele dumneavoastra personale?

Pentru mai multe informatii cu privire la datele dvs. personale, pentru exercitarea drepturilor precum si pentru a transmite orice alte intrebari privitoare la cele comunicate prin prezenta Nota de Informare, puteti inainta o solicitare in atentia Responsabilului pentru protectia datelor cu caracter personal din cadrul Generali:

  • prin e-mail la [email protected],
  • prin posta la adresa: Bucuresti, Sector 1, Piata Charles de Gaulle nr. 15, etajele 1, 6 si 7, Cod postal 011857
  • sau accesand formularul Sugestii/Raportari aflat pe site: https://www.generali.ro/despre-noi/conformitate/protectia-datelor-cu-caracter-personal-in-cadrul-generali/

Va rugam sa comunicati Generali orice modificare a datelor dvs. personale. Pentru mai multe informatii cu privire la protectia datelor cu caracter personal, puteti accesa site-ul nostru www.generali.ro.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Operator Call Center
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.