Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
K

OPERATOR CALL CENTER la nivel national part-time / full-time

Companie Verificata

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
KANTAR ROMANIA
Functia Jobului :
Marketing & comunicare
Industrie :
IT si telecomunicatii
Locatie & Tipul Jobului :
Locatie remote | Program Part Time
Nivel experienta :
Junior
Descriere :

Ce ar trebui să faci?

  • Aplicația îți furnizează în cască apeluri valide (care au un răspuns la celălalt capăt al firului), iar rolul operatorului este să se prezinte, să transmită din partea cui sună, care este scopul apelului și să invite respondentul să îi răspundă la un chestionar;
  • Chestionarele se completează în format electronic, pe PC/laptop direct din aplicația care furnizează apeluri;
  • Întrebările din chestionare, în funcție de studiu, se referă la opinia consumatorilor în legătură cu bunuri și servicii de larg consum pe care ei le folosesc (servicii de telecomunicații, servicii bancare, obiceiuri alimentare, obiceiuri de cumpărături etc.), scopul fiind îmbunătățirea acestora;
  • Chestionarele sunt în limba română;
  • Durata medie a unui chestionar este de aproximativ 15 minute;
  • Chestionarul este structurat pe bază de întrebări cu variante de răspuns;
  • Activitatea fiecărui operator este evaluată din punct de vedere calitativ (cât de bine aplică chestionarele pe baza unor reguli specifice) și cantitativ (câte chestionare realizează pe baza unui target zilnic);


Ce îți oferim?

  • Contract individual de muncă (înregistrat la ITM) cu salariul minim pe economie în funcție de normă, urmând să discutăm detaliat în cadrul interviului;
  • Bonuri de masă în valoare de 20 RON/fiecare zi lucrată pentru normele de 6 ore (aproximativ 300 RON/luna în funcție de numărul de zile lucrătoare) și 8 ore (aproximativ 400 RON/luna în funcție de numărul de zile lucrătoare);
  • Bonusuri pe proiecte în funcție de performanță;
  • Dezvoltarea abilităților de comunicare și persuasiune;
  • Depășirea timidității și dezvoltarea încrederii în sine, vorbire fluentă;
  • Adeverință de practică pentru studenți.


Candidatii selectati in urma vizualizarii CV-urilor vor fi contactati incepand cu data de 08.01.2025.

Te așteptăm în echipa noastră!

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: OPERATOR CALL CENTER la nivel national part-time / full-time
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.